Juurikin tämänsuuntaista mr. Saario on kertonut kuten jo aiemmin mainitsin. Vähentäisi varmasti monen rahanmenoa jos kotitekoinen tankki kelpaa vaahdotettuna.NikoN kirjoitti:Vielä alkuperäiseen aiheeseen liittyen, kuuluu huhuja, että akk:lta tulisi asiaa selventävä tiedote lähiaikoina, jossa olisi että myös omavalmiste tankki käy tietyin ehdoin. (eli siis vaahto sisällä)
Turvatankki pakolliseksi SS-autoon?!?
- TeemuK
- A-Junnu
- Viesti:
Re:
- TaVu_racing
- Yleinen
Re:
Toivottavast asia on noin :D Ei tarvis heittää omatekosta tankkia pois(jolla on ajettu peräti yksi(1) kilpailu :?TeemuK kirjoitti:NikoN kirjoitti:Vielä alkuperäiseen aiheeseen liittyen, kuuluu huhuja, että akk:lta tulisi asiaa selventävä tiedote lähiaikoina, jossa olisi että myös omavalmiste tankki käy tietyin ehdoin. (eli siis vaahto sisällä)
- rs_cossie
- Viesti:
- Cossuracing
- Viesti:
Onko joku jo ostanut Jaz tankin ?Oliko turvavaahdot valmiina?TeemuK kirjoitti:Miten mahdetaan määritellä autourheilukäyttöön hyväksytty? Kuka hyväksyy ja mitkä on vaatimukset?
Halvimmalla taitaa tankkeja olla täällä: http://www.racersplace.fi/tarjoukset.php
Hinta ei ainakaan paha.
- Saku_Tiainen
- B-junnu
- TaVu_racing
- Yleinen
Kuis ton tankkiasian kanssa nyt sit oikeen on? Sääntökirjaakaan kun ei oo vielä näkyny, lähinnä kiinnostaa se et käykö tee-se-itse- tankki jonka sisällä on turvavaahdotus. Ja mitä ainetta toi turvavaahto oikeen sitten on? Jotain superlonin tyylistä vissiin? Veikkaanpa vaan et sitä vaahtoo vois ostaa jostaan muualtakin ku reissinkiliikkeistä ja saattaispa olla "hiukan" halvempaa... Voin tietyst olla väärässäkin :?
- jhp
Minulle tuli tänään Jaz:in n.45l tankki ja "sienet" oli sisällä.Cossuracing kirjoitti:Onko joku jo ostanut Jaz tankin ?Oliko turvavaahdot valmiina?TeemuK kirjoitti:Miten mahdetaan määritellä autourheilukäyttöön hyväksytty? Kuka hyväksyy ja mitkä on vaatimukset?
Halvimmalla taitaa tankkeja olla täällä: http://www.racersplace.fi/tarjoukset.php
Hinta ei ainakaan paha.
- northwest
- KV
tieto amerikaksi googlella; http://www.premier-fuel-systems.com/Ret ... d_foam.pdfTaVu_racing kirjoitti:Kuis ton tankkiasian kanssa nyt sit oikeen on? Sääntökirjaakaan kun ei oo vielä näkyny, lähinnä kiinnostaa se et käykö tee-se-itse- tankki jonka sisällä on turvavaahdotus. Ja mitä ainetta toi turvavaahto oikeen sitten on? Jotain superlonin tyylistä vissiin? Veikkaanpa vaan et sitä vaahtoo vois ostaa jostaan muualtakin ku reissinkiliikkeistä ja saattaispa olla "hiukan" halvempaa... Voin tietyst olla väärässäkin :?
- TaVu_racing
- Yleinen
Soittelinpa akk:hon tankkiasian johdosta ja ainakin Jari Saario väitti kivenkovaa että omavalmisteinen tankkikin kelpaa kunhan se on asiallinen ja turvavaahto sisällä.
Tuota Jazz- merkkistä tankkia ei saa kuin joskus tammikuussa(ei tiedä sen tarkemmin), loppu valmistajalta kuulemma, Lautamäki motorsportin päällikkö näin minulle kertoi kun sinne soitin aikeissani ostaa tuollainen jazz- tankki.
Tuota Jazz- merkkistä tankkia ei saa kuin joskus tammikuussa(ei tiedä sen tarkemmin), loppu valmistajalta kuulemma, Lautamäki motorsportin päällikkö näin minulle kertoi kun sinne soitin aikeissani ostaa tuollainen jazz- tankki.