Rallisprint apuja.
- Marko Tähkä
- KV
Re: Rallisprint apuja.
Morjens. En tiedä mistä päin suomea mies on mutta jos kiinnostusta riittää niin mun tallilla voi käydä juttelemassa ja varmasti jotain tietämystä on vuosien saatossa on tarttunut tohon hiuksettomaan päähän pistä yv:tä .
-
- B-junnu
Tervehdys, Oulusta muutes olen :) (Keskustan läheisyydestä)
- Ketzi
- KV
puupelikuski kirjoitti:Tervehdys, Oulusta muutes olen :) (Keskustan läheisyydestä)
Noniin. Tässä Oulun alueellahan on useampi aktiivinen seura ja harrastajia, sekä rallin että rallisprintin puolelta. Kannattaa varmasti aktivoitua myös seuratoimintaan mukaan. Sehän voi poikia myöhemmin kaikenlaisia mahdollisuuksia, kun tutustuu muihin harrastajiin.
Allekirjoittanut itsekin voisi aktivoitua taas joskus..

- Samil
- KV
- Viesti:
Jotaki apuja ja neuvoja voin yrittää kertoa vaikka kilpailukokemusta on aika vähän. Tyrnävällä asustellaan ja jos haluat päästä kokeilemaan kilpuria niin sekin onnistuu joku viikonloppu Vehkamaan radalla. Uudet harrastajat on aina tervetulleita. Soittele 0400978458puupelikuski kirjoitti:Tervehdys, Oulusta muutes olen :) (Keskustan läheisyydestä)
Teippaukset, tarrat, banderollit ym. edullisesti ja nopeasti!! http://www.ostatarra.fi
- keppiveto
- A-Junnu
Pakkohan miestä on auttaa joten asun Oulussa, 5km päässä keskustasta. Pääset mm.bussilla. Rakennan parhaillaan toista kilpa-autoani tallissani. Tulehan käymään niin kerron lisää lajista ja totuuksista:) 050-3720061 Keijo
Hatunnosto Samille ja Keijolle !! Pääsee puupelikuski hyvään oppiin, hienoa !
-
- B-junnu
Kiitos Sami ja Keppiveto, en ehdi nyt edes ajatella rallia koulun takia. Mutta viikko 10 on hiihtoloma-viikko. Voinen olla silloin yhteyksissä?
- keppiveto
- A-Junnu
Onnistuu täysin.