Onko kellään tietoa, UMJ-259
-
Frog
- WRC

- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Millähän tunnuksilla/autolla on ajettu eniten rallia, kpl määrä ?
- Whiz
- KV

- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.10.2004 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Veikkaan että sillä Kyösti Hämäläisen UEL-584:sella.
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Sillä yksilöllä on ajettu vain 74 ralliaWhiz kirjoitti:Veikkaan että sillä Kyösti Hämäläisen UEL-584:sella.
- Driftari
- A-Junnu

- Viestit: 131
- Liittynyt: 29.09.2006 00:00
- Paikkakunta: Orivesi
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Tampereelta Järvisen Raimon punainen välikoppa...? (ei muista kilpeeFrog kirjoitti:Millähän tunnuksilla/autolla on ajettu eniten rallia, kpl määrä ?
http://www.ponyexpress.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Parani jo huomattavasti, 119 ralliaDriftari kirjoitti:Tampereelta Järvisen Raimon punainen välikoppa...? (ei muista kilpee)
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Jospa otetaan Soutulahden entinen Volvo 142, eli ULC-42, joka on edelleen olemassa kilpurina, niin sillä on ajettu 129 rallia.
Ja sen päälle vielä sprinttejä ja jääratoja.
Lähelle pääsee Salon Neulomon entinen TT-6, 118 rallia.
ja BY-1 -> KAR-1 -> ALJ-142 -> XFZ-120 -> BY-1, 122 rallia
Ja sen päälle vielä sprinttejä ja jääratoja.
Lähelle pääsee Salon Neulomon entinen TT-6, 118 rallia.
ja BY-1 -> KAR-1 -> ALJ-142 -> XFZ-120 -> BY-1, 122 rallia
- jjs
- Yleinen

- Viestit: 281
- Liittynyt: 18.06.2004 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Eli tuolla aikoinaan 80-90 -lukujen taitteessa rakentamallani FAM-307:lla on jopa ajettu muutama kisa enemmänrafu kirjoitti:Sillä yksilöllä on ajettu vain 74 ralliaWhiz kirjoitti:Veikkaan että sillä Kyösti Hämäläisen UEL-584:sella.
Hyvä että meni hyötykäyttöön; yhtään kisaa en sillä ajanut itse, mutta saipahan sentään rakentaa reilut 4 vuotta...
Kiitos tiedoista Rafulle!
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Mutta nyt se ehkä löytyi.
Sammakkokin on tällä kilpaillut !!
Toyota Corolla 1600 GT, ATN-505
yhteensä 147 rallia
Ei sittenkään. Sundströmin Ascona B, UEX-681 meni ohi.
180 rallia sillä on ajettu.
Löytyykö vielä parempaa?
Sammakkokin on tällä kilpaillut !!
Toyota Corolla 1600 GT, ATN-505
yhteensä 147 rallia
Ei sittenkään. Sundströmin Ascona B, UEX-681 meni ohi.
180 rallia sillä on ajettu.
Löytyykö vielä parempaa?
- EscortBDA
- Yleinen

- Viestit: 275
- Liittynyt: 19.09.2005 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Löytyskö tämmösistä Escorteista tietoa, SON-11 , SBL-496 ja SAS-648?
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
SON-11EscortBDA kirjoitti:Löytyskö tämmösistä Escorteista tietoa, SON-11 , SBL-496 ja SAS-648?
Ford Escort 1300
1982-1989 Unto Malinen
1990-1991 Heimo ja Tapio Kokko
Ford Escort Mexico
1991-1993 Heimo ja Tapio Kokko
viimeksi nähty Joutselampirallissa 1993
SBL-496
Ford Escort RS 2000
1994-1996 Pertti Mäkelä
viimeksi nähty Suonenjoella 1996
SAS-648
Ford Escort RS 2000
1987-1988 Pertti Mäkelä
1989-1990 Rainer Parviainen
- EscortBDA
- Yleinen

- Viestit: 275
- Liittynyt: 19.09.2005 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Kiitokset Rafulle tiedoista!
- jahnu
- A-Junnu

- Viestit: 53
- Liittynyt: 04.05.2004 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Kohta tulee lisää. Huhu kertoo että entisöinti on melkein valmis.rafu kirjoitti:Parani jo huomattavasti, 119 ralliaDriftari kirjoitti:Tampereelta Järvisen Raimon punainen välikoppa...? (ei muista kilpee)
ystävät voi valita mutta autoni on FORD
-
Frog
- WRC

- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Jos tuo Ascona on ollut Hämäläisen Jarilla 1987 niin oon ajanut silläkin Teboil rallin kyseisenävuonnarafu kirjoitti:Mutta nyt se ehkä löytyi.
Sammakkokin on tällä kilpaillut !!
Toyota Corolla 1600 GT, ATN-505
yhteensä 147 rallia
Ei sittenkään. Sundströmin Ascona B, UEX-681 meni ohi.
180 rallia sillä on ajettu.
Löytyykö vielä parempaa?
-
fortsoni
- Yleinen

- Viestit: 191
- Liittynyt: 13.01.2005 00:00
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Isän vanhasta Asconasta ois kiva tietää että kellä se on kierrelly ja onko enää hengissä?
Eli: VFM-586
Eli: VFM-586
- rafu
- KV

- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Onko kellään tietoa, UMJ-259
Et ole, se oli UHP-772Frog kirjoitti:Jos tuo Ascona on ollut Hämäläisen Jarilla 1987 niin oon ajanut silläkin Teboil rallin kyseisenävuonna