Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
-
fordpoju
- A-Junnu

- Viestit: 51
- Liittynyt: 05.10.2008 00:00
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja fordpoju » 22.01.2009 18:49
Elikkä kuinka iso homma on laittaa 4k koneeseen carinan laatikko (T50:kös se oli?)
Paljonko joutuu muokkaamaan?
http://pwr-racingteam.com/34
-
elpaso1
- A-Junnu

- Viestit: 66
- Liittynyt: 06.08.2006 00:00
Viesti
Kirjoittaja elpaso1 » 22.01.2009 19:10
moi! vaihdat laatikkoon k-moottorin kytkinkopan ja jos pääakseli samapaksuinen kuin entinen,niin ei muutakun laatikko paikalleen. mutta jos ei niin sit kytkin ja kartaani uusiksi
-
fordpoju
- A-Junnu

- Viestit: 51
- Liittynyt: 05.10.2008 00:00
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja fordpoju » 22.01.2009 19:18
Ja kannattaako K40 laatikkoa välittää tai saako siitä hyvää/kestävää? Tällä hetkellä vakio loota...
-
toyota1
- B-junnu

- Viestit: 41
- Liittynyt: 29.09.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja toyota1 » 26.02.2010 22:16
fordpoju kirjoitti:Ja kannattaako K40 laatikkoa välittää tai saako siitä hyvää/kestävää? Tällä hetkellä vakio loota...
ei kestä jos tehoa carinan t50 laatikko vaan ja virosta kytkin koppa joka on k koneelle ei käy mikä tahansa yleensä ne on valettuja....