Mistä valkoista roiskeläppää?
- Matillo
- A-Junnu
Mistä valkoista roiskeläppää?
Olisko jollain vinkkejä mistä sais valkoista, vähintään 3mm paksua ja taipuisaa materiaalia esim. polyuretaanilevyä? Mistä olette muut tehneet?
Onhan noita valmiinakin esim Jacky, mutta ei tunnu keltään löytyvän varastosta valkoisena.
Onhan noita valmiinakin esim Jacky, mutta ei tunnu keltään löytyvän varastosta valkoisena.
- Matillo
- A-Junnu
- liljedahlracing
- Yleinen
- Viesti:
sunbeam1 kirjoitti:Täältä löytyy vahaa kevyttä B -ryhmän läppää, polyeteeniä hard
Lähetä koko tai vaikka soita 0400-767426 tai yv
PAREMPAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE FOORUMILAISILLE!!!
Mä oonkin ihmetelly mihinkä se Katuman pubin vanha kesäterassin katto hävis mutta sehän on Tommin jäärata Bimmerin roiskeläppiin käytetty koko 80 neliöö...:)
- MJT
- WRC
Re: Mistä valkoista roiskeläppää?
Keravalla Fenmer Oy valmistaa läppäovia. Heiltä saatavana läpinäkyvää materiaalia, ei tosin aivan valkoista. Itse olen käyttänyt näistä tehtyjä lasten liukurien lisäksi. Materiaali tosin aika notkeaa.Matillo kirjoitti:Olisko jollain vinkkejä mistä sais valkoista, vähintään 3mm paksua ja taipuisaa materiaalia esim. polyuretaanilevyä? Mistä olette muut tehneet?
- sunbeam1
- Yleinen
Mä oonkin ihmetelly mihinkä se Katuman pubin vanha kesäterassin katto hävis mutta sehän on Tommin jäärata Bimmerin roiskeläppiin käytetty koko 80 neliöö...
Tarviihan läpät olla ISOT ,mut ei ihan 80 neliöö...
Ei se levy oo pubin terässin kattoo vaan siitä tekee puolalaiset
pulloja syvävetämällä.
Lopeta Sami se tietokoneen ääressä istuminen ,ja mee rakentamaan sitä Volvoo lapin lumille
Tarviihan läpät olla ISOT ,mut ei ihan 80 neliöö...
Ei se levy oo pubin terässin kattoo vaan siitä tekee puolalaiset
pulloja syvävetämällä.
Lopeta Sami se tietokoneen ääressä istuminen ,ja mee rakentamaan sitä Volvoo lapin lumille
- basti
- A-Junnu
- Viesti:
Re: Mistä valkoista roiskeläppää?
Kysele Vink Finland Oy www.vink.fiMatillo kirjoitti:Olisko jollain vinkkejä mistä sais valkoista, vähintään 3mm paksua ja taipuisaa materiaalia esim. polyuretaanilevyä? Mistä olette muut tehneet?
Sieltä tilasin kilpurin pohjaan suojamuovix levyä
Voi olla että tarvii laskulle mut kysyä silti voi
timppa