Ja jos ei halua yleisesti selitellä,niin käyttäjätiedoista löytyy mailit ja YV:t
Starletin nokka-akseli
- emk67
- KV

- Viestit: 356
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Jääli
Starletin nokka-akseli
No niin Starletti gurut !! Ihmettelin tuossa et miksi 4:n pakovälys muuttuu koko ajan ja syykin selvisi nostaja/nokka sökönä.Nyt kysynkin,mistä paras nokka-akseli millä tulee paras vääntö/teho.Enkä halua vastauksena et hanki Peltoselta vaan olis kiva tietää arvotkin,et tietää minkälaista on laittamassa paikoilleen.Toki se mistä moisen saa hankittua on myös kiva tietää
eikä hintakaan ole pahitteeksi. 
Ja jos ei halua yleisesti selitellä,niin käyttäjätiedoista löytyy mailit ja YV:t
Ja jos ei halua yleisesti selitellä,niin käyttäjätiedoista löytyy mailit ja YV:t
- peteracing
- KV

- Viestit: 675
- Liittynyt: 21.08.2004 00:00
- Paikkakunta: kemi
nokka...
starasta en tiedä mut tuntu olevan aika asiallinen kaveri se virtasen mauri ku escon nokka juttuja kyselin...
kannattaa pirauttaa...erikoismoottori mauri virtanen tais olla firman nimi
kannattaa pirauttaa...erikoismoottori mauri virtanen tais olla firman nimi
power is nothing without control...
- pete1
- WRC

- Viestit: 992
- Liittynyt: 03.05.2004 00:00
- Viesti:
Nokat kannattaa hommata ehdottomasti Virtasen Maurilta.Omassanikin oli, mut nokan arvoja en muista, tehoa oli 175 ja vääntöä 191nm.Hinta ei varmaankaan päätä huimaa (jos en väärin muista, niin alle 100e!!!).Niin ja eikös se Peltonenkin nokkansa tuolta Virtaselta hommaa... :D
Lappu lattiaan ja NIMI LEHTEEN... www.kortesuo.com
- emk67
- KV

- Viestit: 356
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Jääli