Opel Asconaan Omegan lukko

Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
JuTiPaTi
Viestit: 11
Liittynyt: 09.05.2004 00:00

Opel Asconaan Omegan lukko

Viesti Kirjoittaja JuTiPaTi » 22.02.2010 20:04

Olisko jollain kokemusta Omegan lukon sovittamisesta Asconan taka-akseliin?

jama78
Yleinen
Yleinen
Viestit: 285
Liittynyt: 03.09.2007 00:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jama78 » 22.02.2010 20:39

Kyseleppäs tuolta niin varmaan löytyy enemmän tietoo :)

http://www.opelclubfinland.fi/forum/

Avatar
Teppo
B-junnu
B-junnu
Viestit: 38
Liittynyt: 07.09.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja Teppo » 22.02.2010 21:29

Tarvitsetko neuvoa lukon koneistamiseen ja asentamiseen vai muutoksen tekijää?
Laita vaikka YV. mikäli tarvitset apua.

Avatar
JaH
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 81
Liittynyt: 28.07.2004 00:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JaH » 22.02.2010 21:37

Tässä esimerkki toteutuksesta C-Kadett:in akseliin
http://www.opel6070club.com/lukko_kac/index.htm
-Autourheilu on parhaimmillaan jopa ajamista-

Avatar
jameshunt
Viestit: 3
Liittynyt: 08.02.2008 00:00

Viesti Kirjoittaja jameshunt » 11.04.2010 19:24

itse ajoin omega-lukollisella perällä n. 30 rallia ja reenit päälle ilman ongelmia ennen volvolaiseen siirtymistä. perästä päin lukon vasemmalta puolelta sorvattiin tavaraa pois laakeri skoolin takaa, että saatiin välys säädettyä 5.28 välitykselle sekä sisältä muokattiin/poistettiin jousilevyjä, että lukko pääsee "aukeamaan" 100% asti ja näin ollen esikiristystä ei tarvitse käytännössä lainkaan. tämä taas vähensi kitkojen kulumista ja paransi auton kääntyvyyttä oli veto päällä tai ei, koska lukko aukesi erittäin nopeasti tasauspyörästöksi kaasun nostettua ja taas lukittuu nopeasti ku avaa raanat jälleen.

Vastaa Viestiin