Teräspunosjarruletkut
- Spoileri
- KV
- Viestit: 523
- Liittynyt: 24.02.2011 18:58
- Paikkakunta: Lemi
Teräspunosjarruletkut
Eli kysymys kuuluu, millä tavalla ja mistä saa halvimmat? Valmiiksi prässätyillä päillä vai itse helmiliittimillä tekemällä? Letku saisi olla mieluiten muovipäällysteisellä punoksella.
"Täysillä sisään ja paareilla ulos!!" (Saku Vierimaa)
Toyota Starlet 2T-B r.SS (tulossa 4T-B)
Toyota Corolla GT r.F (telakalla)
Toyota Starlet 2T-B r.SS (tulossa 4T-B)
Toyota Corolla GT r.F (telakalla)
- Spoileri
- KV
- Viestit: 523
- Liittynyt: 24.02.2011 18:58
- Paikkakunta: Lemi
Niin, ei oo tarvetta kun suorille päille, eli asento on väkisin oikea. Tekeeköhän ne noita letkuja ihan suoraan tiskiltä? Näyttäs vaan olevan tossa melko naapurissa Imatralla liike.
"Täysillä sisään ja paareilla ulos!!" (Saku Vierimaa)
Toyota Starlet 2T-B r.SS (tulossa 4T-B)
Toyota Corolla GT r.F (telakalla)
Toyota Starlet 2T-B r.SS (tulossa 4T-B)
Toyota Corolla GT r.F (telakalla)
- Sami Rokka
- Viestit: 10
- Liittynyt: 24.02.2008 00:00
jarruletkut
Letkuja saa lautamäeltä helmi liittimillä itse kasaen ja pissapojanletku vaikka suojaksi päälle.Jos tekee prässäämällä kulma liittimillä ja liitin on väärässä asennossa niin sen pitäisi saada käännettyä pihdeillä.Ainakin hydrauliletkun liittimet on käännettävissä ja pitää varmasti.
- peteracing
- KV
- Viestit: 675
- Liittynyt: 21.08.2004 00:00
- Paikkakunta: kemi
- Wr2fast4you
- Yleinen
- Viestit: 186
- Liittynyt: 02.05.2004 00:00
- Spoileri
- KV
- Viestit: 523
- Liittynyt: 24.02.2011 18:58
- Paikkakunta: Lemi
Tota. Kyllähän tuolla Hiflexin sivuilla on ainakin ihan katalookissa jarruletkua ja jarruliittimiä. Teflonsisus, teräspunos ja muovipinta. Käyttöpaine 320bar, minimi räjähdyspaine 960bar. Enkä usko, että sprinttipelissä tulisi lämmönkestävyys vastaan.
Mut meinasin ihan unohtaa tän jutun noista kumiletkuista, että kannattaako yleensäkään laittaa teräspunosletkuja, kun ei kuitenkaan mitään Alconeita ole, vaan ihan Volvon takasatulat? Stanuletkuilla pääsis paljon pienemmällä vaivalla. Tiedän kyllä, ettei kiinteiden satuloiden kanssa edes letkuja tarvitse, mutta helpottaa huomattavasti esim. vetari- ja jarrulevyhommia.
Mut meinasin ihan unohtaa tän jutun noista kumiletkuista, että kannattaako yleensäkään laittaa teräspunosletkuja, kun ei kuitenkaan mitään Alconeita ole, vaan ihan Volvon takasatulat? Stanuletkuilla pääsis paljon pienemmällä vaivalla. Tiedän kyllä, ettei kiinteiden satuloiden kanssa edes letkuja tarvitse, mutta helpottaa huomattavasti esim. vetari- ja jarrulevyhommia.
"Täysillä sisään ja paareilla ulos!!" (Saku Vierimaa)
Toyota Starlet 2T-B r.SS (tulossa 4T-B)
Toyota Corolla GT r.F (telakalla)
Toyota Starlet 2T-B r.SS (tulossa 4T-B)
Toyota Corolla GT r.F (telakalla)
- Rhmotor
- Yleinen
- Viestit: 266
- Liittynyt: 16.06.2004 00:00
Kyllä kannattaa laittaa. On kokolailla v-mäinen tunne, kun jarrut katoaa täydestä laukasta kumiletkun katkettua juuri silloin kun pitäisi pysähtyä...Spoileri kirjoitti:Tota. Kyllähän tuolla Hiflexin sivuilla on ainakin ihan katalookissa jarruletkua ja jarruliittimiä. Teflonsisus, teräspunos ja muovipinta. Käyttöpaine 320bar, minimi räjähdyspaine 960bar. Enkä usko, että sprinttipelissä tulisi lämmönkestävyys vastaan.
Mut meinasin ihan unohtaa tän jutun noista kumiletkuista, että kannattaako yleensäkään laittaa teräspunosletkuja, kun ei kuitenkaan mitään Alconeita ole, vaan ihan Volvon takasatulat? Stanuletkuilla pääsis paljon pienemmällä vaivalla. Tiedän kyllä, ettei kiinteiden satuloiden kanssa edes letkuja tarvitse, mutta helpottaa huomattavasti esim. vetari- ja jarrulevyhommia.
RH-Motorsport
www.rhmotorsport.fi
www.rhmotorsport.fi
niin ja on se poljin tuntumakin huomattavasti parempi kuin kumiletkuilla, vaikka siellä letkun päässä vakiokamaa oiskin..Rhmotor kirjoitti:Kyllä kannattaa laittaa. On kokolailla v-mäinen tunne, kun jarrut katoaa täydestä laukasta kumiletkun katkettua juuri silloin kun pitäisi pysähtyä...Spoileri kirjoitti:Tota. Kyllähän tuolla Hiflexin sivuilla on ainakin ihan katalookissa jarruletkua ja jarruliittimiä. Teflonsisus, teräspunos ja muovipinta. Käyttöpaine 320bar, minimi räjähdyspaine 960bar. Enkä usko, että sprinttipelissä tulisi lämmönkestävyys vastaan.
Mut meinasin ihan unohtaa tän jutun noista kumiletkuista, että kannattaako yleensäkään laittaa teräspunosletkuja, kun ei kuitenkaan mitään Alconeita ole, vaan ihan Volvon takasatulat? Stanuletkuilla pääsis paljon pienemmällä vaivalla. Tiedän kyllä, ettei kiinteiden satuloiden kanssa edes letkuja tarvitse, mutta helpottaa huomattavasti esim. vetari- ja jarrulevyhommia.
paikallisessa vauhtiliikkeessä on ainakin yleisempi liittimiä teräspunosletkulle, mie voin tarvittaessa kasata ne, jos siuta epäilyttää niitä kasata..
- Spoileri
- KV
- Viestit: 523
- Liittynyt: 24.02.2011 18:58
- Paikkakunta: Lemi