Mistä ja mikä ruiskupaketti starlettiin
- jartse
- B-junnu

Mistä ja mikä ruiskupaketti starlettiin
Mikä ruisku systeemi olisi paras k moottoriin.Mistä helpoimmalla valmis paketit?
- MarkoV
- B-junnu

- Viesti:
- Motorsport
- Yleinen

- Viesti:
Itellä on Starlet 5K koneella..
Aikasemmin oli Hestec 3 vuotta pelas ilman mitään ongelmia.
Sitten ne ongelmat alkoi ja niitä riitti monenlaisia!
Moni ukko sitä selvitteli kunnes sitten laitettiin Motec!
Nyt on pelannut pari vuotta ilman mitään ongelmia.
En tiedä mikä on tämän päivän tilanne, mutta jokin aika sitten Motec oli myös halvempi kuin Hestec.
Minä suosittelen Haltech/Motec linjaa!
PS: Hestecin ongelmia en ala kenellekkään selvittämään tai sitä setvimään! Minä en sitä autooni kuitenkaan enää laittaisi.
Aikasemmin oli Hestec 3 vuotta pelas ilman mitään ongelmia.
Sitten ne ongelmat alkoi ja niitä riitti monenlaisia!
Moni ukko sitä selvitteli kunnes sitten laitettiin Motec!
Nyt on pelannut pari vuotta ilman mitään ongelmia.
En tiedä mikä on tämän päivän tilanne, mutta jokin aika sitten Motec oli myös halvempi kuin Hestec.
Minä suosittelen Haltech/Motec linjaa!
PS: Hestecin ongelmia en ala kenellekkään selvittämään tai sitä setvimään! Minä en sitä autooni kuitenkaan enää laittaisi.
- Motorsport
- Yleinen

- Viesti:
-
htr
- KV

[quote="Motorsport"]
Vuosi sitten hommailin itelle ruiskua, ja ainakin silloin motecci oli huomattavasti kalliimpi ku hestec. Nyt näyttäis saavan hesteckiä vajaa 1800e boksi ja vuos sitten halvin motecin boksi oli vajaa 2000e englannista. Kalleimmat M48 boksit tais olla karvan verran vajaa 3000e.
Motecin laitoin, eikä oo tarvinnu katua vaikka kallis olikin.
Vuosi sitten hommailin itelle ruiskua, ja ainakin silloin motecci oli huomattavasti kalliimpi ku hestec. Nyt näyttäis saavan hesteckiä vajaa 1800e boksi ja vuos sitten halvin motecin boksi oli vajaa 2000e englannista. Kalleimmat M48 boksit tais olla karvan verran vajaa 3000e.
Motecin laitoin, eikä oo tarvinnu katua vaikka kallis olikin.
- pablo
- A-Junnu

Tässäkin kannattaa ottaa huomioon lähin säätöpaikka, ellei itse sitä tee.
Antureiden telineet Hall/Home (Kampiakseli/nokka-akseli) nyt joutuu tekee joka tapauksessa ja eri ohjauksia/merkkejä ei pois suljeta tällä saralla. Samat anturityypit Hall/induktiivi ovat tietääkseni kaikkiin yleisimpiin ohjauksiin käypäsiä.
Hinnoista sen verran, että Pirkkalassa päämajaa pitävällä moottorinohjauspajalla on näköjään joulutarjoukset käynnissä ja näkyy olevan jälleenmyyjiä/säätöpaikkojakin ympäri Suomea.
Antureiden telineet Hall/Home (Kampiakseli/nokka-akseli) nyt joutuu tekee joka tapauksessa ja eri ohjauksia/merkkejä ei pois suljeta tällä saralla. Samat anturityypit Hall/induktiivi ovat tietääkseni kaikkiin yleisimpiin ohjauksiin käypäsiä.
Hinnoista sen verran, että Pirkkalassa päämajaa pitävällä moottorinohjauspajalla on näköjään joulutarjoukset käynnissä ja näkyy olevan jälleenmyyjiä/säätöpaikkojakin ympäri Suomea.
-
voortimies
- A-Junnu

- Viesti:
- BLUEORANGE
- KV

Mulla bimmerissä haltech mutta vielä ei olla saatu oikein tolkkua että miksei lähde vaikka pari megaruutta tietäjää on rassannu.kipinä tulee,bensaa saa mutta ei oikeaan aikaan.nyt on johto ajotuslamppua varten ja sitä kokeillaan jahka töiltä kerkee.nykypäivän hintoja en tiedä mutta mulla lukee kuitissa 3v sitten ostettu boksi 1010€ ja haniwellin hall anturi 49€.auto siis seisonu melkein kolme vuotta
-
fortsoni
- Yleinen

-
ukir85
- A-Junnu

Tatechia ei oo kukaan vielä sanonut. Kilpailukykyiset hinnat laajalla valikoimalla ominaisuuksia ja suomalainen tuote muutenkin.
www.tatech.fi
www.tatech.fi
- IrmscherRekord
- B-junnu

Noin yksinkertaisessa vehkeessä kuin Starlet, pelaa ihan jokainen säädettävä ruisku jos anturit ja johdotukset ovat asianmukaisessa kunnossa. Myös se hieman vanhanaikainen Hestec pelaa kuin kello, jos se on oikein asennettu.
Abikoista ja ryöstöliittimistä kasatut rytökasat ovat yleensä syynä ongelmiin.
- Ossi
- A-Junnu

- Viesti:
Ja sillä "hieman vanhan aikaisella Hestec:llä" on vuosien aikana voitettuIrmscherRekord kirjoitti:Noin yksinkertaisessa vehkeessä kuin Starlet, pelaa ihan jokainen säädettävä ruisku jos anturit ja johdotukset ovat asianmukaisessa kunnossa. Myös se hieman vanhanaikainen Hestec pelaa kuin kello, jos se on oikein asennettu.
jopa muutamamia kertoja F-cup.
Koko F-Cupin historian aikana (20vuoden aikana) yli puolet yleiskilpailu mestaruuksista on voitettu Hestec:llä.
Esimerkkiä siitä että Hestec on edelleen kilpailussa mukana on viime kauden 2010 F-Cup tulokset.
yleinen
1. Juha Högström
2. Samuli Nevä
4. Jere Rekola
A-junnut
1. Janne Korhonen
Itse olen lähes "kaikkia" mahdollisia merkkejä säätänyt ja kaikki ne pelaa jos osaa säätää... periaate kaikissa sama... säätö tarkkuuksissa on eroja.
Kaikissa samat ongelmat joista 90% johtuu yleensä asennus virheistä (anturien jalat, johdotukset, akku, laturi, jännite häviöt yms), itse painottaisin on se mikä tahansa merkki niin ongelma tapauksissa
tekninen tuki pitää löytyä.
PS. annamme kyllä mielellämme lisä tietoa ja tukea ongelma tapauksissa
merkistä riippumatta.
t:
Ossi
- PAR
Kyllähän kaikki ns. merkkiboksit on ihan hyviä. Monesti vain niiden ominaisuudet ja erot tulevat esiin kun niihin tarkemmin perehtyy. Itsekin liputan Motecin nimeen vaikkakin aijemmin olen omistanut pari Hesteciä ja yhden Gemsinkin. Laitoin M800 Motecin vuonna 2004 ja se sama boksi on vielä tänäkin päivänä autossani ja on nimittäin jo kolmas auto missä se sama boksi on. Olen aina tarpeen mukaan ottanut lisää toimintoja kun tarve on vaatinut, eikä vieläkään ole kaikki käytössä vaikkakin siitä löytyy kaikki nokkaohjauksesta sähkökaasuun puhumattakaan tiedonkeruusta. Ikinä ei ole ollut ensimmäistään vikaa laitteessa. Ja vaikkakin Motec on luotettava ja vamasti yksi parhaitentoimivista, ei nykyhinnat ole pahoja. Motecin M4 boksi mikä starpaan käy loistavasti on nykyään noin reilun 1000€ ja valmiin johtosarja aihion saa jollain 150€ jos en väärin muista. Eli hintaan ei pitäisi kyseisen boksin laitto kaatua, jos laatulaitteen itselleen haluaa. Pohjoisessa apua aiheeseen saa Dynotestiltä tai osoitteesta www.dynotestcenter.fi