Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
-
toyman
- Viestit: 2
- Liittynyt: 25.01.2010 00:00
- Paikkakunta: orimattila
Viesti
Kirjoittaja toyman » 13.12.2010 17:19
No niin,nyt sitten kaikki jotka noita tojotan 4k ja 5k koneita on rakentanut niin saiskos hieman tietoa kun itellä olis tarkotus rakentaa 5k koneesta hieman pirteämpi niin että minkälaista kantta kannattaa käyttää? 4k:n vanhempaa vai uudempaa vai ihan 5k:n omasta kannestako kannattaa "sorvata"?? Itellä mulla on täydellinen noin 50tkm ajettu 5k:n moottori mistä pitäis rakentaa.. Kiva jos joku hieman kertois jotain tietoa. :)
-
teeärdee
- B-junnu

- Viestit: 24
- Liittynyt: 21.06.2008 00:00
Viesti
Kirjoittaja teeärdee » 13.12.2010 17:34
vanhemman 3Kn kannella,löytyy yks väljillä ohjureilla...
045-3222029 jukka
-
toyman
- Viestit: 2
- Liittynyt: 25.01.2010 00:00
- Paikkakunta: orimattila
Viesti
Kirjoittaja toyman » 13.12.2010 18:07
Elikkä vanhemman 3k:n kannesta kannattais tehdä 5k:hon virikansi..? Onkos uudemmas vai vanhemmassa kannessa ne ns "nännit" tulppien puolella?
-
teeärdee
- B-junnu

- Viestit: 24
- Liittynyt: 21.06.2008 00:00
Viesti
Kirjoittaja teeärdee » 14.12.2010 09:40
uudemmassa on nännit.
-
honkkis
- Viestit: 2
- Liittynyt: 23.05.2007 00:00
Viesti
Kirjoittaja honkkis » 14.12.2010 18:21
Se 5k:n oma kansi on hyvä aihio.
-
Starlet81
- A-Junnu

- Viestit: 61
- Liittynyt: 20.12.2009 00:00
- Paikkakunta: Lohja
Viesti
Kirjoittaja Starlet81 » 11.01.2011 19:49
Jos meinaa alakerran pitää vakiona niin sit ei ehkä oikein toi 3k:n kansi ole hyvä vaihtoehto. Koska eikö 5k:ssa ole vakiona palotilat männissä, vai muistanko nyt väärin? Niin puristukset jää aikas alhaisiksi jos siihen laittaa ton 3k:n kannen.