Onko Nokian sprinttirata kunnossa?
- Gadfly
- KV

Onko Nokian sprinttirata kunnossa?
Missä kunnossa on Nokialla su 30.1. ajettavan sprintin rata? Ilmoittautuminen päättyy perjantaina 21.1.! Olen jo ilmoittautunut, ja haastan muutkin varsinkin historiikkikuskit mukaan. Jokainen minua nopeammin ajava minkä tahansa luokan kuljettaja saa ilmaiseksi Rovanperä-rallijulisteen! Jokainen minua nopeampi historic-kuljettaja saa lisäksi vielä rallitarran!
- että pistäkää 40 ekee kehiin ja tulkaa viivalle!
- riitta
- KV

- Viesti:
- Ketzi
- KV

Re: Onko Nokian sprinttirata kunnossa?
Gadfly kirjoitti:Missä kunnossa on Nokialla su 30.1. ajettavan sprintin rata? Ilmoittautuminen päättyy perjantaina 21.1.! Olen jo ilmoittautunut, ja haastan muutkin varsinkin historiikkikuskit mukaan. Jokainen minua nopeammin ajava minkä tahansa luokan kuljettaja saa ilmaiseksi Rovanperä-rallijulisteen! Jokainen minua nopeampi historic-kuljettaja saa lisäksi vielä rallitarran!
Ei sitten kannata keskeyttää... Voi pian julisteet loppua! :D
- Gadfly
- KV

Jeppe kirjoitti:
"Ei sitten kannata keskeyttää... Voi pian julisteet loppua! :D[/quote]
...ei lopu julisteet, niitä on riittävästi
ja nyt näyttää, että luntakin tulee riittävästi, joten saadaan hieno talvisprint-päivä Nokialle
"Ei sitten kannata keskeyttää... Voi pian julisteet loppua! :D[/quote]
...ei lopu julisteet, niitä on riittävästi
ja nyt näyttää, että luntakin tulee riittävästi, joten saadaan hieno talvisprint-päivä Nokialle
- Kartanlukija
- KV

...ei lopu julisteet, niitä on riittävästiGadfly kirjoitti:Jeppe kirjoitti:
"Ei sitten kannata keskeyttää... Voi pian julisteet loppua! :D
ja nyt näyttää, että luntakin tulee riittävästi, joten saadaan hieno talvisprint-päivä Nokialle[/quote]
Veikkaanpa kuitenkin, ettei siellä " Paljakka Historic-rallyteamin" pilttuussa kovin monen sadan metrin jonot luikertele julisteita ja tarroja hakemassa.
On meinaan yksi Suomen nopeimpia historic -volvoja kyseessä. Ja kun Aarni lämpenee kunnon ajovireeseen, niin johan SAATTE POIJAAT AJAA IHAN TOSISSAAN, jotta pärjäätte !!
Mutta ihan varmasti on hyvä kisa taas tulossa, itsekin tulen katsomaan ja kannustamaan :D
www.veku.net -autourheilukauppa netissä
- Gadfly
- KV

hehhee, nopeahan auto varmaan on, mutta Taipaleen Risto unohti kertoa minulle että missä tässä GUE-49:ssä on viitosvaihde;-)
Tarkennan, että jos keskeytän, niin tietysti jokainen maaliinajanut saa julisteen, sillä ovathan he selviytyneet annetusta reitistä nopeammin.
Kun "kartanlukija" noin kehuu, niin kannattais tulla joskus kartturiksi, niin totuus valkenisi. (tilaa on enemmän kuin starletissa)
Kunhan ulkoilutetaan hienoa piiliä ja ajetaan vanhoja renkaita loppuun. Toivottavasti tulee paksut penkat;-)
Toki siellä on hyviäkin kuskeja paikalla, joten kannattaa tulla Nokialle!
Tarkennan, että jos keskeytän, niin tietysti jokainen maaliinajanut saa julisteen, sillä ovathan he selviytyneet annetusta reitistä nopeammin.
Kun "kartanlukija" noin kehuu, niin kannattais tulla joskus kartturiksi, niin totuus valkenisi. (tilaa on enemmän kuin starletissa)
Kunhan ulkoilutetaan hienoa piiliä ja ajetaan vanhoja renkaita loppuun. Toivottavasti tulee paksut penkat;-)
Toki siellä on hyviäkin kuskeja paikalla, joten kannattaa tulla Nokialle!
- NikoN
- Yleinen

- Viesti:
Joo. Oon aikaisemminkin ehdottanu, että ralli.nettin forumeihin voisi perustaa "kuolemattomat lausahdukset"-osio.Gadfly kirjoitti:näin hyvää keskeytysselitystä en olisi keksinytkään, kiitos, käytetään tarvittaessa.Jeppe kirjoitti:Aivan... Tarkoitin että Gadfly saattaa keskeyttää PR-mielessä![]()
Tässä olisi ehkä jo ainesta sinne!
-
laiska
- Yleinen

Joo, toi sääntöhän tuli voimaan senioriluokan tultua mukaan kuvioihin. Naisilla numero määräytyy iän mukaan.Cosworth kirjoitti:Onko tuo totta?Gadfly kirjoitti:en tiennytkään, että lähtönumero annetaan kuljettajan painon mukaan
Vedäppä Gadfly sitten siinä ekassa nyppyoikees komeat sladit ja lumipöllyt meidän satapäisen yleisön silmille!