AKK:N Jäsenedut eivät kiinnosta?

Kaikki muu keskustelu mikä ei kuulu muille foorumiosastoillemme! Esim. linkkivinkit, ilmoitukset vioista, kehitysehdotukset yms keskustelu. Sana on vapaa!
MJT
WRC
WRC

AKK:N Jäsenedut eivät kiinnosta?

Viesti Kirjoittaja MJT » 03.02.2013 11:23

Olin viime viikonvaihteessa Pöytyällä rallikisoissa. Ennen taukoa oli tankkauspaikka Nesteen asemalla aivan taukopaikan vieressä. Numeromme oli 94. Tankattuani menin maksamaan polttoainetta ja esitin luonnollisesti AKK:n antaman ID-kortin = lisenssi saadakseni alennuksen joka mm. on tämän kortin etuja. kassapalveluja hoitanut henkilö otti kortin ja kirjasi alennuksen jolloin sain polttoaineesta asianmukaisen alennuksen. Kysyin häneltä olinko ensimmäinen joka halusi tämän alennuksen. Hän sanoi että yksi oli aikaisemmin käyttänyt tätä mahdollisuutta. Aina valitetaan kustannusten kalleudesta, AKK:n asioiden huonosta hoidosta jne. Jos keskusjärjestö on hankkinut "alennuskupongin" Nesteen asemille, miksi sitä ei käytetä. Alennuksenhan saa koko vuoden omaankin siviili autoonsa. Toki asemalla oli myös automaattitankkaus. Luulen kuitenkin ettei siihen automaattiinkaan kovin moni syöttänyt alennuksen antavaa ID-korttia. Mielenkiinnolla odotan kommentteja niiltä ketkä alennuksen älysivät käyttää. Toki muutkin voivat kommentoida. Muistan aikaa kun tämä alennus tuli voimaan muutama vuosi takaperin. Toiset kirjoittelivat että toisilta asemilta, kuin Neste, saa polttoainetta halvemmalla. Nykyisi kun tankkauspaikat on määrätty ja asemaksi osoittautuu Neste, ei muualta mahdollisesti saatavaa halvempaa voi käyttää. Yli 130 auton polttoainemäärissä 1,5 sentin alennus litralta olisi ollut kuitenkin etu käyttäjälle, eli kilpailijalle kuluja pienentävästi.

TemeR
B-junnu
B-junnu

Re: AKK:N Jäsenedut eivät kiinnosta?

Viesti Kirjoittaja TemeR » 03.02.2013 11:55

Onko moni saanut tälle vuodelle jäsenkortin jo? Omaa ei ole näkynyt vaikka kiti:ssä lukee että kortti on laitettu painoon 13.12.2012..

Ps. Vanhan kortin akk on jo "kuoletettanut" että ajellaan ilman alennuksia sitten :lol:

JLMotorsport
B-junnu
B-junnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JLMotorsport » 03.02.2013 12:04

Itsekin omaa korttiani olen odotellut mutta ei vain ole näkynyt :o

jake74
Yleinen
Yleinen

Viesti Kirjoittaja jake74 » 03.02.2013 12:13

TemeR kirjoitti:Onko moni saanut tälle vuodelle jäsenkortin jo? Omaa ei ole näkynyt vaikka kiti:ssä lukee että kortti on laitettu painoon 13.12.2012..

Ps. Vanhan kortin akk on jo "kuoletettanut" että ajellaan ilman alennuksia sitten :lol:
ei oo uutta korttia tullut ja vanhaki oli kuoletettu joulukuun alussa ku ei saanut enää alennusta. eikö sen pitänyt olla vuoden loppuun asti voimassa?

MJT
WRC
WRC

Viesti Kirjoittaja MJT » 03.02.2013 12:16

JLMotorsport kirjoitti:Itsekin omaa korttiani olen odotellut mutta ei vain ole näkynyt :o

Ettehän vaan merkinneet Mobiilikorttia itsellenne, mikä se sitten mahtaakaan olla?
Kyllä minulla on kortti ollut jo pitkään. Ehkä lisenssin lunastuspäivällä merkitystä? Itse maksoin lisenssin jo joulukuun alussa. Kortit menevät painoon sitä mukaa kun lisenssit lunastettu ja varmaankin isommissa erissä. Ehkä kerran-kaksi kuussa?

TemeR
B-junnu
B-junnu

Viesti Kirjoittaja TemeR » 03.02.2013 12:29

MJT kirjoitti:
JLMotorsport kirjoitti:Itsekin omaa korttiani olen odotellut mutta ei vain ole näkynyt :o

Ettehän vaan merkinneet Mobiilikorttia itsellenne, mikä se sitten mahtaakaan olla?
Kyllä minulla on kortti ollut jo pitkään. Ehkä lisenssin lunastuspäivällä merkitystä? Itse maksoin lisenssin jo joulukuun alussa. Kortit menevät painoon sitä mukaa kun lisenssit lunastettu ja varmaankin isommissa erissä. Ehkä kerran-kaksi kuussa?

tavallisen kortin tilasin ja lisenssin ostin tammikuun alussa. ei auta muuta kun odotella viikko pari vielä ennen kun alkaa kyselemään akk:sta.

JM
WRC
WRC

Viesti Kirjoittaja JM » 03.02.2013 12:34

Moni höylää myös plussakortilla josta alennus taitaa olla samanlainen. Tai ammattiliiton kortilla jolla alennus voi olla jopa vähän isompi.

emppu
KV
KV

Viesti Kirjoittaja emppu » 03.02.2013 13:11

Kyse on AKK:n jäsenkortista. Lisensseillä ei ole tämän kortin kanssa mitään tekemistä.

Mobiilsovellus toimii vielä hyvin harvoissa ostopaikoissa, joten jos tämän kortin etuja haluaa hyödyntää varmimmin, kannattaa valita jäsenkortti ominaisuudeksi. Tämä valinta on mahdollista tehdä omissa tiedoissa, KITI-järjestelmässä.
KITI-järjestelmä on nykyään samalla liiton jäsenrekisteritietokanta.

Pihku
B-junnu
B-junnu

Viesti Kirjoittaja Pihku » 03.02.2013 13:33

ite maksoin joulukuussa lisenssin ja tilasin kortin ei ole kuulunut ja nuo alennukset niin ei oo kovin häävejä ite saan ammattiliittoni kautta isommat alennukset. Polttoaineesta jos sais esim euron litralta alea ni sitten rupeaisi jo jossakin näkymään ja liiton kortin alennuksia voisi ruveta käyttään..
Ojan pohjalta ruoskitaan sitte viiden sakkii =)

pena1212
Yleinen
Yleinen

Viesti Kirjoittaja pena1212 » 03.02.2013 14:39

1,5 senttiä litra,alentaa kuluja merkittävästi?voihan v.....u,moisen summan takia ei paljon viiti kortti kannella mukana,tää lähinnä AKK,n puolelta vitsi,että nyt saa halpaa bensaa,kaikkea ne jaksaa vääntää,missä ei päätä eikä häntää.palkonko vuodessa hankkii sillä,että ajaa 30km lähimmälle nesteelle,jossa tankaa seutukunnan kalleinta bensaaa,ja saa siitä olevinaan alennuksen?

henkka_ok
WRC
WRC

Viesti Kirjoittaja henkka_ok » 03.02.2013 15:06

On se vaan hassua. Suomalainen kuitenkin ajaa toiselle puolelle kaupunkia kaljatarjouksen perässä ja jonottaa halpaa bensaa pari tuntia. Ison ja pahan AKK:n tarjoama alennus on kuitenkin sellasta näpertelyä, ettei vois vähempää kiinnostaa.

Ite muuten säästäsin noilla alennuksilla n. 40e vuoteen. Ei hirveästi, mutta kun muistelee minkälainen poru oli lisenssimaksun 15e korotuksesta niin käyhän se keskustelu huvittamaan.
Ei taitu!

Marko Tähkä
KV
KV

Viesti Kirjoittaja Marko Tähkä » 03.02.2013 15:14

Jo pelkällä asemien hintoja seuraamalla saa saman alennuksen on se kaunis ajatus mutta kuolleena syntynyt.kyseiseen asiaan sen verran vittuuntuneena en käytä nesteen palveluita kuin aivan pakosta.

hc-motorsport
KV
KV

Viesti Kirjoittaja hc-motorsport » 03.02.2013 16:53

Minä voisin jäsenetuna ottaa vanhan ja toimivan sekä kaikinpuolin järkevän KITI-järjestelmän käyttööni...

Kurreliini
A-Junnu
A-Junnu

Viesti Kirjoittaja Kurreliini » 03.02.2013 17:50

:lol:
MJT kirjoitti:

:P Morjesta Matti!
Sulla on varmaan lunastettu kansainvälinen lisenssi jos olet saanut kortin vuodelle 2013.Minä kyselin korttiani mutta vastaus oli ettei kansallisen lisenssin haltijoille tule minkäänlaista korttia.Että näin.

jama78
Yleinen
Yleinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jama78 » 03.02.2013 17:54

Kurreliini kirjoitti::lol:
MJT kirjoitti:

:P Morjesta Matti!
Sulla on varmaan lunastettu kansainvälinen lisenssi jos olet saanut kortin vuodelle 2013.Minä kyselin korttiani mutta vastaus oli ettei kansallisen lisenssin haltijoille tule minkäänlaista korttia.Että näin.

Kyllä mulle ainakin kortti tuli pari-kolme viikkoa sitten ja on ihan kansallinen lisenssi :!: :!:

Vastaa Viestiin