elikkäs mitä käytännön eroa käytössä billet ja normaali suorakytkentä vaihteistol? siis volvo malli!
billet kestää enemmän tehoa mutta onko parempi käyttää?
kestävempi siis kytkentä palat?
tehon takia omani ei tarttis billettiä ja saahan tavallisenki kasattua alumiini kuoriin ettei paino eroa juuri ole!
kumpi siis ajossa parempi ja kytkentöjen kestävyydessä?
ei myyntipuheita vaan kokemukseen perustuvaa tietoa kaivataan!
sff-pyörä
- IrmscherRekord
- B-junnu
- Viestit: 42
- Liittynyt: 05.11.2006 00:00
Re: sff-pyörä
Mun ymmärryksen mukaan "billetin" ero on vain kuorissa. Mutta melkoista valettua huokoista maksalaatikkoa nekin kuoret ovat, eikä mitään lentokonealumiinista jyrsittyä kuten sana billet antaisi ymmärtää. Pistä helicoilit esim hännän luukun kierteisiin, ennenkuin otat käyttöön.
-
- WRC
- Viestit: 1181
- Liittynyt: 26.12.2009 00:00
Re: sff-pyörä
Taitaa se suurin ero olla akseleiden etäisyyksissä ja " billetissä" varmaankin ? vahvemmat rattaat. Tärkeetä on tutustua käytettäviin kierroksiin ja sen myötä parhaiten soveltuvaan kytkentään !
- 2000
- Yleinen
- Viestit: 262
- Liittynyt: 02.05.2004 00:00
Re: sff-pyörä
joo rattaat on vahvemmat mutta mun nuhapumpus kyl kestää vanhakin ei ole koskaan itse rattaita hajonnu ja kytkennät kyl kuluu kaikista!
vähän olen kallistumassa vanhan mallin laatikkoon hinnan takia!
ja sen kun tekee vakio alumiinikuoriin niin on hyvä!
vähän olen kallistumassa vanhan mallin laatikkoon hinnan takia!
ja sen kun tekee vakio alumiinikuoriin niin on hyvä!