DELLORTO DHLA ONGELMA

Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
gd-motorsport
Viestit: 4
Liittynyt: 19.02.2008 00:00

DELLORTO DHLA ONGELMA

Viesti Kirjoittaja gd-motorsport » 25.05.2013 16:53

Mulla kilpurissa dellorton dhla tuplat ja nyt alkanut tyhjäkäynti ontumaan.Kierroksilla pelittää hienosti,seokset pysyy hyvin alueella mutta tyhjäkäynnillä esim.varikolla meinaa sammua.Ennen on käynyt tosi tasasesti.
Pari viikkoa sittten kävin treenaamassa viimeksi ja eilen ehtoolla nappasin kaasarin kannen pois,niin bensaa oli hyvä jos 5mm kohokammion pohjalla ja ennen ollut about puolillaan.
Bensapaineet on 0.2bar ja pumppuna Cartteri.
Millasia oireita tulee jos jos imusarja halki tai tiiviste vuotaa???
Onko hyviä ideoita?

Avatar
HBRteam
KV
KV
Viestit: 329
Liittynyt: 14.06.2004 00:00

Re: DELLORTO DHLA ONGELMA

Viesti Kirjoittaja HBRteam » 01.06.2013 10:07

voi olla montakin asiaa mitkä vaikuttaa tohon asiaan.

yks mitä ihmettelen jos kohokammiot tyhjänä mut kierroksilla pelaa????

eli jos bensanpinta olisi liian alhaalla niin en usko että voisi kierroksilla toimia jolloin bensaa menee paljon enemmän kuin tyhjäkäynnillä.

voit testailla vaikka niin että auto käy tyhjäkäynnillä niin nappaa tulpanpiuha 1 kerrallaan irti ja kato vaikuttaako kaikki sylinterit suurinpiirtein saman verran.

jos ei niin hae vikaa kyseisestä sylinteristä
aloittaen vaikka tyhjäkäynti suuttimesta kaasarin ja imusarjan o-renkaista (tiiviste imusarjan ja kaasarin välissä)

venttiilin välykset ok ettei vena kanna?

auto käynnissä voit myös testata esim ruiskuttamalla brake cleaneria imusarjan ja kaasarien tiivisteisiin.jos kierrokset nousee niin siellä on imu vuoto.

Vastaa Viestiin