Nyt on kova miettiminen päällä millaisen alustan sprint autoon laittaisi. Olen katsellut coil-over sarjoja kuten avo,leda,kw,bilstein jne... Osa alustoista on ollut yhdellä säädöllä ja toisissa on ulos ja sisään joustolle omat nupit. Kuinka iso merkitys noilla säädöillä on? Rehellisiä mielipiteitä. Hinta on luonnollisesti aivan eri. Moni on tuntunut sanovan että vakio jouset ja avo:t alle niin on hyvä, mutta onko? Kuinka halvemmat kestää hypyissä rynkäytyksen?
Miettiminen jatkuu ennenkuin johonkin päädytään.
Alusta 4x4 turbo autoon
- pete1
- WRC
- Viesti:
Eiköhän ne kilpa iskarit kestä kokolailla saman jokainen.Itselläni on hyviä kokemuksia AVO:sta!Ihan hyväntuntuinen perusiskari,jossa kuitenkin säätömahdollisuuksia.Öhlinssistäkin kokemusta löytyy,kyllä on maineensa veroinen iskari,mutta kallis.
Öhlinssit tietysti paras olisi,mutta jos menee budjetti ylitse,niin sitten jotkut lisäsäiliölliset(esim. WP,Proflex...Bilsteinilläkin nykyään),mutta mikäli näistä ei budjetillenne löydy sopivaa, niin minun mielestä tuo AVO olisi järkevin ehdottomasti ennemmin kuin tavalliset Bilstainit.
No, tämä oli minun mielipiteeni, mutta nuo Avot mielestäni toimivat ihan hyvin ainakin Starletin alla :D .
Öhlinssit tietysti paras olisi,mutta jos menee budjetti ylitse,niin sitten jotkut lisäsäiliölliset(esim. WP,Proflex...Bilsteinilläkin nykyään),mutta mikäli näistä ei budjetillenne löydy sopivaa, niin minun mielestä tuo AVO olisi järkevin ehdottomasti ennemmin kuin tavalliset Bilstainit.
No, tämä oli minun mielipiteeni, mutta nuo Avot mielestäni toimivat ihan hyvin ainakin Starletin alla :D .
Lappu lattiaan ja NIMI LEHTEEN... www.kortesuo.com