ongelmia kitissä?
- juhna
ongelmia kitissä?
Onko muilla ollut ongelmia kirjautua kitiin nyt?
-
Joox
- Yleinen

Re: ongelmia kitissä?
Kiti:ssä ei olekkaan kuin ongelmia.
Tulossa on jäsenkokouksia alueilla, liittovaltuustossa ja jäsenseurojen liittokokous.
Toivottavasti näissä kokouksissa tulee selvitetyksi kuinka paljon jäsenistön varoja on tähän helmitauluun laitettu.
Sen jälkeen keskustellaan ja päätetään ketkä tästä tuhlaamisesta on olleet vastuussa.
Vastuulliset on saatettava vastuuseen ja nimet julki.
Tälläistä tuhlausta kera Simojoen diilin ei voi ymmärtää.
Näihin kahteen projektiin on varmasti uponnut lähemmäs 300000 euroa!
Ja mitä olemme saaneet....
Tulossa on jäsenkokouksia alueilla, liittovaltuustossa ja jäsenseurojen liittokokous.
Toivottavasti näissä kokouksissa tulee selvitetyksi kuinka paljon jäsenistön varoja on tähän helmitauluun laitettu.
Sen jälkeen keskustellaan ja päätetään ketkä tästä tuhlaamisesta on olleet vastuussa.
Vastuulliset on saatettava vastuuseen ja nimet julki.
Tälläistä tuhlausta kera Simojoen diilin ei voi ymmärtää.
Näihin kahteen projektiin on varmasti uponnut lähemmäs 300000 euroa!
Ja mitä olemme saaneet....
- MJT
- WRC

Re: ongelmia kitissä?
Itse asiassa ei minulla ainakaan ole ollut ongelmia Kitin kanssa. Tosin vanha KITI oli eräiden ominaisuuksien puolesta mielestäni parempi, mutta muutoksiin oli varmasti hyvät perustelut. Olen ne jopa joskus kuullut ja mielessäni ne myös hyvksynyt. Parempi se kuitenkin on, kuin vanha, täytä lomake postita se järjestäjälle. Ilmoittaumisajat lyhentyneet, mikä selvä etu. samoin voit tehdä ilmoittautumiseen tarvittaessa muutoksia ilmoittautumisajan puitteissa. Näet samalla livenä, ketä ilmoittautunut ym. Eihän ole olemassa järjestelmiä jotka miellyttäisväti kaikkia. Meilläkin on joskus linjat poikki, mutta en voi syyttää siitä ainakaan Kitiä.