Onko 2005 nollista suoritettu rallin perustutkinto vanhentunut, kun olen osallistunut ainoastaan yhteen ralliin vuonna 2005 ja mukaan ei tarttunut yhtään pistettä?
Entä vanheneeko aiemmin suoritettu yleisen miehen tutkinto, jos ollut ajamatta esim vuodesta 2005?
Rallitutkinnon vanheneminen
- emppu
- KV

Re: Rallitutkinnon vanheneminen
Tutkintojen voimassaolon voi tarkistaa KITIstä omista tiedoista.
https://akk.autourheilu.fi/Login.aspx
Siihen tarvitaan käyttäjätunnus eli Motorsport ID (sama kuin lisenssinnumero, jo vuonna 2005) ja kirjautuminen järjestelmään, määrittämällä salasana.
Ensimmäisellä kirjautumiskerralla lisäät vain käyttäjätunnuksen (id-numero) ja painat Kirjaudu. Sen jälkeen määrität salasanasi annetun ohjeen mukaisesti.
Kannattaa lisätä omiin tietoihin käytössä oleva sähköpostiosoite (jos siellä ei ole).
https://akk.autourheilu.fi/Login.aspx
Siihen tarvitaan käyttäjätunnus eli Motorsport ID (sama kuin lisenssinnumero, jo vuonna 2005) ja kirjautuminen järjestelmään, määrittämällä salasana.
Ensimmäisellä kirjautumiskerralla lisäät vain käyttäjätunnuksen (id-numero) ja painat Kirjaudu. Sen jälkeen määrität salasanasi annetun ohjeen mukaisesti.
Kannattaa lisätä omiin tietoihin käytössä oleva sähköpostiosoite (jos siellä ei ole).
-
kojootti
Perustutkinto on voimassa 5vuotta, riippumatta siitä ajatko tai et. Aiemminhan tutkinto pysyi "hengissä" kun sillointällöin osallistui kisaan. Taisi olla muutama vuosi takaperin kun muutettiin niin, että tutkinnossa on käytävä 5v välein.
Jatkotutkinto, eli ns.nuottitutkinto ei vanhene ainakaan minun tietojen mukaan.
Kitistä tosiaan näkee tarkat päivämäärät omille tutkinnoille.
-Henkka
Jatkotutkinto, eli ns.nuottitutkinto ei vanhene ainakaan minun tietojen mukaan.
Kitistä tosiaan näkee tarkat päivämäärät omille tutkinnoille.
-Henkka
- jesper
Uusissa säännöissä on tarkennettu vanhenemissääntöä. Ennen vuotta 2009 suoritettu tutkinto ON tällä hetkellä voimassa, mutta tutkinto tulee uusia 2014 vuoden aikana. Yleisen perustutkinto ei vanhene. Ainakaan toistaiseksi...