Jämsän Metalli ja Kuljetus ralli

Kotimaan rallien ja sprinttien jälkipyykki, tapahtumat, tulokset yms. kilpailun jälkeen käytävä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Handeman
B-junnu
B-junnu
Viestit: 32
Liittynyt: 04.09.2007 00:00

Jämsän Metalli ja Kuljetus ralli

Viesti Kirjoittaja Handeman » 01.02.2014 11:06

Tänne sitten tapahtumia. Tulokset http://tenab.net/online.htm

Avatar
ainavääräpaikka
Yleinen
Yleinen
Viestit: 241
Liittynyt: 30.06.2007 00:00

Re: Jämsän Metalli ja Kuljetus ralli

Viesti Kirjoittaja ainavääräpaikka » 01.02.2014 20:50

EK1 alun pikkutieosuudella tuplaristeyksen jälkeisessä nyppy-oikeassa Bemari tökkäsi sisäpenkkaan. Aika säpinättömät kisat tais olla.

Avatar
pikkuwille
Viestit: 8
Liittynyt: 16.01.2006 00:00

Re: Jämsän Metalli ja Kuljetus ralli

Viesti Kirjoittaja pikkuwille » 02.02.2014 00:18

Kakkosella oli Opel mennyt nurinperin ja rikkikin aikalailla.

kim75
Yleinen
Yleinen
Viestit: 213
Liittynyt: 21.07.2011 15:06

Re: Jämsän Metalli ja Kuljetus ralli

Viesti Kirjoittaja kim75 » 02.02.2014 07:54

Mitäs kävi historic quattrolle? Näky olevan ojassa perä menosuuntaan olisko ollu ykkösellä. Tais siinäkin tulla peltitöitä (lasikuitutöitä?). Oli muistaakseni joku penkka heti ojan takana.

Avatar
petejaheidi
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 55
Liittynyt: 04.05.2004 00:00

Re: Jämsän Metalli ja Kuljetus ralli

Viesti Kirjoittaja petejaheidi » 02.02.2014 09:38

Eipä vakavaa.. Spinnas 180 tiellä ja kuljettaja ajatteli peruuttavansa siihen valtionmerkille kääntäekseen auton.. Audin peilit tietäen, niin latu ei riittänyt peruutuksessa ja tippui siihen syvään ojaan. Ei ollut tarpeeeksi porukkaa kisan aikana paikassa. Mitään ei oikeastaan särkynyt, mutta vaati hieman porukkaa enemmän, että kisan jälkeen saatiin auto tielle.

Vastaa Viestiin