Jämsän Metalli ja Kuljetus ralli
- Handeman
- B-junnu

- Viestit: 32
- Liittynyt: 04.09.2007 00:00
Jämsän Metalli ja Kuljetus ralli
Tänne sitten tapahtumia. Tulokset http://tenab.net/online.htm
- ainavääräpaikka
- Yleinen

- Viestit: 241
- Liittynyt: 30.06.2007 00:00
Re: Jämsän Metalli ja Kuljetus ralli
EK1 alun pikkutieosuudella tuplaristeyksen jälkeisessä nyppy-oikeassa Bemari tökkäsi sisäpenkkaan. Aika säpinättömät kisat tais olla.
- pikkuwille
- Viestit: 8
- Liittynyt: 16.01.2006 00:00
Re: Jämsän Metalli ja Kuljetus ralli
Kakkosella oli Opel mennyt nurinperin ja rikkikin aikalailla.
-
kim75
- Yleinen

- Viestit: 213
- Liittynyt: 21.07.2011 15:06
Re: Jämsän Metalli ja Kuljetus ralli
Mitäs kävi historic quattrolle? Näky olevan ojassa perä menosuuntaan olisko ollu ykkösellä. Tais siinäkin tulla peltitöitä (lasikuitutöitä?). Oli muistaakseni joku penkka heti ojan takana.
- petejaheidi
- A-Junnu

- Viestit: 55
- Liittynyt: 04.05.2004 00:00
Re: Jämsän Metalli ja Kuljetus ralli
Eipä vakavaa.. Spinnas 180 tiellä ja kuljettaja ajatteli peruuttavansa siihen valtionmerkille kääntäekseen auton.. Audin peilit tietäen, niin latu ei riittänyt peruutuksessa ja tippui siihen syvään ojaan. Ei ollut tarpeeeksi porukkaa kisan aikana paikassa. Mitään ei oikeastaan särkynyt, mutta vaati hieman porukkaa enemmän, että kisan jälkeen saatiin auto tielle.