Ralliaiheinen tietokilpailu pitäisi järjestää...

Kaikki muu keskustelu mikä ei kuulu muille foorumiosastoillemme! Esim. linkkivinkit, ilmoitukset vioista, kehitysehdotukset yms keskustelu. Sana on vapaa!
mansikka-ansku

Ralliaiheinen tietokilpailu pitäisi järjestää...

Viesti Kirjoittaja mansikka-ansku » 23.11.2014 22:25

Auttakaapas naista mäessä ja vinkatkaas minulle kelvollisia tietokilpailukysymyksiä ralliin liittyen. Kaikki kelepaa, F-sarjasta MM-ralliin.

Peruskysymykset kukavoittiminkäjamiten- osaan itsekin googlettaa, mutta tahtoisin hieman jotain näppärämpää.

Kiitos ja kumarrus :mrgreen:

AP

Re: Ralliaiheinen tietokilpailu pitäisi järjestää...

Viesti Kirjoittaja AP » 24.11.2014 09:38

Olen pohtinut vähän samaa aihetta jo pidempään. Mielessä on liikkunut, että voisi ihan järjestää jnkinlaisen "tietokisan"Voisit kysyä esim. -70 luvulla sattui Markku Alenille Pohjola-Rallissa ulosajo kun oli ensi kertaa liikkeellä Fit 131 Abarthilla. Mikä oli pätkän nimi. Nuo rekisterikilvet on kans ollu aiheena monta kertaa näissä yhteyksissä. Kaikkihan muistaa Markku Alenin Volvojen rekkarit mutta olihan ne kilvet muillakin. Kuka muistaa kenen rekkari oli BTN-1 ja mikä auto? Näitä kysymyksiä kyllä löytyisi paljon. Laitappa mansikka-ansku kisat pystyyn niin veikkaillaan.

rafu
KV
KV

Viesti Kirjoittaja rafu » 25.11.2014 23:39

AP kirjoitti:Nuo rekisterikilvet on kans ollu aiheena monta kertaa näissä yhteyksissä. Kaikkihan muistaa Markku Alenin Volvojen rekkarit mutta olihan ne kilvet muillakin. Kuka muistaa kenen rekkari oli BTN-1 ja mikä auto? Näitä kysymyksiä kyllä löytyisi paljon. Laitappa mansikka-ansku kisat pystyyn niin veikkaillaan.
Tuohan oli tosi helppo.
Mutta kerroppa sinä minulle, mikä oli CA-725 ja kenen ?

mansikka-ansku

Viesti Kirjoittaja mansikka-ansku » 27.11.2014 12:23

Kiits, tää näyttää hyvältä linkiltä kasailla muutamaa kysymystä :P

*Muoks*
Visailun järjestän erään kuskin 40v-synttäreille, joten kai mä tavallaan kaipaan muutakin kysymystä kuin kenen rekkari, ettei kelleen tuu mahottoman paha mieli, jos ei edes osaa arvata mitään.

Vastaa Viestiin