Olisi tollanen viallinen starletin kitkalukko. Siitä on sisäpuolen lukituksella olevista levyistä menny kulmat pyöreiksi, eli ne ei lukitu enään mihinkään. Peltoselta kyselin asiaa, ni on kuulemman kyseisen lukon yleinenkin vaiva ja uusia osia ei saa enään mistään. Peltonen sanoi teettäneensä niitä levyjä joskus jossain, mutta olen yrittänyt useammasta metallipajasta kysellä, eikä kukaan ole niitä lupautunut tekemään.
Tuleeko kellään mitään pajaa mieleen joka noi tekisi? Tai jos joltain löytyy vaikka muuten viallinen lukko jossa olisi noi levyt ehjät, niin olisin kiinnostunut ostamaan.
Millään viitteis alkaa toista perääkään sovittamaan ja kyseisen perän koko lukko uutena maksaa alyttömästi.
Starlet TRD:n 6" kitkalukko
- Starlet81
- A-Junnu
-
Re: Starlet TRD:n 6" kitkalukko
Tee ite,eikai se mitää rakettitiärettä ole 

- Starlet81
- A-Junnu
Eipä taida ihan porakoneella ja kulmahiomakoneella onnistua niiden teko. Käsittääkseni niissä täytyisi jonkinlainen karkaisukin olla. Viimeiseksi kysymästäni pajasta tuntui todellakin olevan rakettitiedettä. Olisi pitänyt olla jotain tietynlaista terästä ja sit se olis pitäny vielä pinnottaa jollain. Siihen oikein uskonu, mutta jotain kovempaa niiden varmaan täytyis olla, ihan pataraudasta leikatut levyt tuskin kauaa kestää.
-
SSF-Pyörä Oy
Vaittintie 10
33960 Pirkkala
020 7559 026
Mä lähtisin kyseleen tuolta,jos ne ei osaa tehä,niin ei kukaan.
Vaittintie 10
33960 Pirkkala
020 7559 026
Mä lähtisin kyseleen tuolta,jos ne ei osaa tehä,niin ei kukaan.
-
Tai sitten vaihdat Ladan banjon,mansemotorsista löytyy uusia lukkoja edullisesti ja saat vielä mieleisen välityksenkin valita,on kestävä ja varaosiakin löytyy,sillai mulla 4age starletissa...välityksiä ollu nettivaraosassakin myynnissä uusia.
- Starlet81
- A-Junnu
SSF-pyörästä en ole vielä kysynyt, laitoin sinne nyt sähköpostia, toivottavasti pystyvät tekemään.
Ladan perää tässä miettiny, mut jotenki ei innostais alkaa korvakkeita hitsailee, tiedä kuinka kiero se banjo on sen jälkeen. Vaikka kyllä moni on sanonu että helppo homma. Yks Ladan raato seisoo pihassa ja tosiaan ladan lukot paljoo maksa uutenakaan. Mut koitan saada ton lukon ekana kuntoon, ihan ilmanen ollu sekään, osottautui vain vialliseksi..
Ladan perää tässä miettiny, mut jotenki ei innostais alkaa korvakkeita hitsailee, tiedä kuinka kiero se banjo on sen jälkeen. Vaikka kyllä moni on sanonu että helppo homma. Yks Ladan raato seisoo pihassa ja tosiaan ladan lukot paljoo maksa uutenakaan. Mut koitan saada ton lukon ekana kuntoon, ihan ilmanen ollu sekään, osottautui vain vialliseksi..