Minulla oli ostoilmoitus Nettiautossa Mitsubishi Galant´n varaosista. Mies soitti , kertoen olevansa Pielavedeltä, ja hänellä oli tullut juuri purkuun Galant GTi. Sovimme osien hinnan ja hän lupautui hoitamaan osat rahteineen Orimattilaan. Pyysin lähetämään kuvan autosta, koska oliisn ostanut myös etupuskurin. Hän lähetti kuvan. Ilmeisesti kuvakaappauksen netistä, jossa näkyi Galantin keulaa hieman. Auto näytti virheettömältä ja oli väriltään punainen. Rekisterikilvessä näkyi maantunnus D. Hän oli innokas tekemään kauppaa ja tarjosi kuljetusta R-kioskin kautta. Jokin asiassa epäilytti, eikä aivan vähän. Sovin myyjän kanssa, että lähistöllä asuva ystäväni käy vielä tarkistamassa osien sopivuuden. Hän antoi nimensä ja osoitteensa, puhelinnumeronkin, joka selvivisi prepeidiksi. Osia katsomaan menossa ollut henkilö soitti samana iltana 4 kertaa annettuun numeroon, mutta tuloksetta. Myyjä ei vastannut. Osoitettakaan ei heti löytynyt. Myöhemmin sekin selvisi. Paikallisen urheiiukentän pururadan osoite, jossa ei ole mitään asuntoa. Myyjällä oli hirveä kiire saada rahat. Vasta rahat saatuaan, hän olisi alkanut irroittaa osia. Varmasti rahat olisivat menneet ja osat tulematta. Annettu nimi ja osoite eivät pitäneet paikkaansa. En usko, että hän vä'lttämättä edes asui Pielavedellä. Sattui vaan niin hyvin, että sielläkin päin olisi ollut tavarantarkastaja. Tavaraa ei voitu näyttää koska sitä ei ollut.
Terveisin. Matti J. Tarvainen
Varokaa huijaria!
- MJT
- WRC
Re: Varokaa huijaria!
Unohdin mainita, jos jollakin jäänyt nurkkiin Galantin toimiva polttoainepumppu joka on tankissa, niin sellaista olin etsimässä, huijarin ottaessa yhteyttä.
Tv. Matti J. Tarvainen, 0400794466
Tv. Matti J. Tarvainen, 0400794466
- Locostman
- B-junnu
olisko sinisalo ollut taas asialla, mulla meni sille 200e olemattomista aluvanteista. huijauksen tajusin vasta kun myyjän lähettämä kuva löytyi googlen kuva hausta ;)
- MJT
- WRC
Ei ilmoittanut nimekseen ainakaan esittämääsi nimeä. Hävisi kyllä välittömästi kun esitin että tullaan katsomaan varaosia. Selvä huijari !!!