Rallisprinttien peruminen
-
Rallisprinttien peruminen
Tuusniemi peruttu Iisalmi peruttu. Hieman ihmetyttää mistä johtuu AKK alaisten kilpailujen peruuntuminen. Tuusniemelle 64 ilmoittautunutta. Ilmoitus tuli sprintsarjan päälliköltä että liian suuren taloudellisen riskin takia seura ei pystynyt järjestämään kilpailua. En tiedä miten menot ja kulut jakautuvat,luvat tiekulut vai meneekö leijonan osa AKK;lle. ei taida pienet seurat pystyä järjestämään enää kisoja. Asfaltilla tienkunnostus kulut varmaan pienemmät kun muilla alustoilla.En ole ainoa ihmettelijä.Vastatkaa ken tietää.
- leppis
- WRC
Re: Rallisprinttien peruminen
Olen 59 vuoden aikana ollut yli 700 autokilpailun järjestelytoimikunnassa. Iso osa kustannuksia on kaikissa sama. Leijonanosa ei mene AKK:lle. On tiehoitokustannuksia, viranomaisten vaatimuksista tulevia kustannuksia, Ea ja monta muuta. En ala niitä kaikkia luettelemaan, ne löytyvät sääntökirjasta. Viranomaisten vaatimuksesta kisan järjestäminen on entistä työläämpää. Olen joskus ollut kilpailunjohtaja, mutta en enää.
Lisätietoa saat liitymällä läheiseen autourheiluseuraan. Kerroit, että et tiedä miten menot ja kulut jakautuvat. Minä tiedän.
Mutta tervetuloa tekemään kisoja ja lajin pariin enemmänkin.
Lisätietoa saat liitymällä läheiseen autourheiluseuraan. Kerroit, että et tiedä miten menot ja kulut jakautuvat. Minä tiedän.
Mutta tervetuloa tekemään kisoja ja lajin pariin enemmänkin.