Ihmettelen...

Kaikki muu keskustelu mikä ei kuulu muille foorumiosastoillemme! Esim. linkkivinkit, ilmoitukset vioista, kehitysehdotukset yms keskustelu. Sana on vapaa!
CoDriver78
B-junnu
B-junnu

Ihmettelen...

Viesti Kirjoittaja CoDriver78 » 24.03.2005 12:39

Mitä mä teen väärin, kun mun viestit tuppaa tuleen kahteen kertaan? Ei ihan kaikki, mutta useimmat... :roll: Ja en varmasti klikkaa "lähetä" kuin yhden kerran! Että jotta mitäköhän sitten sössin..? Ärsyttävää... :?
- Täysillä on sopiva säätö -

Masapee
Ralli.net Admin
Ralli.net Admin

Re: Ihmettelen...

Viesti Kirjoittaja Masapee » 04.04.2005 11:41

CoDriver78 kirjoitti:Mitä mä teen väärin, kun mun viestit tuppaa tuleen kahteen kertaan? Ei ihan kaikki, mutta useimmat... :roll: Ja en varmasti klikkaa "lähetä" kuin yhden kerran! Että jotta mitäköhän sitten sössin..? Ärsyttävää... :?
Tuntematon juttu, en ole keneltäkään toiselta kuullut vastaavaa.
Onko vika edelleenkin päällä ja tekeekö se aina tuon?
Matti Partanen
- Ralli.net admin -

Rhmotor
Yleinen
Yleinen

Viesti Kirjoittaja Rhmotor » 04.04.2005 13:32

Ei ole nyt viimeisimmissä viesteissäni tehnyt tuota, mutta katotaan nyt jatkoa... Eihän se koskaan sitä aina tehnyt, mutta useimmat viestini tulivat kahteen kertaan. En tiä voisko mahdollinen syy olla se, että aina välillä kelasin sivuja taaksepäin viestin kirjotettuani...eli kelasin myös sen viestinkirjotus-sivun ohi...oisko se voinu jotenkin vaikuttaa tähän..?
En tiedä, alussa luulin, että vahingossa klikkasin lähetä kahteen kertaan, mutta siitä ei kyllä ole kyse.
No, mutta odotellaan ja katotaan... Ilmottelen, jos se toistuu eikä jätä mua rauhaan. :wink:

CoDriver78
B-junnu
B-junnu

Ja taas mä tein tän...

Viesti Kirjoittaja CoDriver78 » 04.04.2005 13:37

Taas olin väärällä tunnuksella sisällä... Pitäis aina loggautua koneelle omilla tunnuksilla, kun muuten tulee automaattisesti tänne väärä nimimerkki ja mähän en sitä - näköjään - enää koskaan muista siinä vaiheessa, kun alan viestiä kirjottaan... Huokaus! :roll:
No joo... Koita Masa kestää! :wink:

Cosworth
KV
KV

Viesti Kirjoittaja Cosworth » 04.04.2005 14:46

Rhmotor kirjoitti:En tiä voisko mahdollinen syy olla se, että aina välillä kelasin sivuja taaksepäin viestin kirjotettuani...eli kelasin myös sen viestinkirjotus-sivun ohi...oisko se voinu jotenkin vaikuttaa tähän..?
Itse teen samalla tavalla, eikä ole ollut mitään ongelmia...

CoDriver78
B-junnu
B-junnu

Ok

Viesti Kirjoittaja CoDriver78 » 04.04.2005 15:21

Kiitos tiedosta, ei se sit siitä varmasti johdu...
No, seuraillaan tilannetta, että ilmestyykö yhä mun viestit kahteen kertaan vai joko pääsin siitä eroon..?

Vastaa Viestiin