(tuleviin autoihin) Vanhat kilpurit jäähdytettäis nykyiselleen.
Mitäpä mieltä??

Tuo saa varauksettoman kannatukseni, että Kit-ja WRC luokitukset kielletään, mutta missään nimessä en kannata että osan olisi oltava samaa kauppamerkkiä.numppa kirjoitti:F-RYHMÄ ON MENETTÄNYT AIKOJA SITTEN SEN HALVAN HARRASTUSLUOKAN TITTELIN JOTA VARTEN SE KAI PERUSTETTIIN.
JOSPA PALATTAISIIN TAKAISIN JUURILLE JOLLOIN AUTOISSA OLI SEN OMIA OSIA EIKÄ SEMMOISTA PALAPELIÄ KUIN NYT![]()
Jaa että tulee lisää hintaa ? No muutetaan samalla sääntöjä vielä siten että Ruisku / Läppärunko viritelmät pois, kun ei niitä vissiin Starletissa vakiona ole koskaan ollutkaan ? Ja onko Starletissa ollut Volvon periä vakiona ? Escortissa ? Eikö F ryhmä pitänyt alunperin olla latojen takana seisovien vanhojen kilpurien kilpaluokka ? Mielestäni voisi vielä muuttaa rengas sääntöä siten että alle 1600ccm ajaa max 14" ja yli 1600ccm max 15", tällöin saataisiin mielestäni rengas kustannuksiakin kuriin, vaikka joku rengas myyjä saattaa olla erimieltä :? Toinen mitä ehdottaisin " kukkaroa " keventävänä olisi vyöt / penkit / kypärät käyttö aika: viim. leima + 5v, tietenkin normaalin kunto syynnin puiteissa. Mielestäni tämäkin auttaa budjetoinnissa 10vuoden harraste ajatteluun.Technic1 kirjoitti:Tuo saa varauksettoman kannatukseni, että Kit-ja WRC luokitukset kielletään, mutta missään nimessä en kannata että osan olisi oltava samaa kauppamerkkiä.numppa kirjoitti:F-RYHMÄ ON MENETTÄNYT AIKOJA SITTEN SEN HALVAN HARRASTUSLUOKAN TITTELIN JOTA VARTEN SE KAI PERUSTETTIIN.
JOSPA PALATTAISIIN TAKAISIN JUURILLE JOLLOIN AUTOISSA OLI SEN OMIA OSIA EIKÄ SEMMOISTA PALAPELIÄ KUIN NYT![]()
Silloin tulisi taas harastukselle lisää hintaa...
***On ja kokonaisevaltaisesti harrastajan kannalta taloudellista. Ei tarvitse maksaa maltaita osasta, jonka voi maalaisjärjellä sorvata mutamalla eurolla... :) Minulla ja kavereillani ei ole pienintäkään mielenkiintoa pitää perä ja vaihdelatikkosulkeisia joa kisan jälkeen. Muutakin tekemistä on. Yllättävää kyllä... :( ***numppa kirjoitti:NO ONKO TOI OSIEN KERÄÄMINEN ERI AUTOISTA SITTEN JÄRKEVÄÄ![]()
![]()
![]()
***Ne joilla on rahaa enemmän kuin omiksi tarpeiksi tai ovat henkeen ja vereen merkkifanaatikkoja...numppa kirjoitti:KUINKAHAN MONI ESIM. STARLETILLA AJAVA AJAA KOKONAAN OMALLA TEKNIIKALLA. TAI ESCORTILLA![]()
![]()
***Niin kauan kun punaiset siirtotarrat on olleet olemassa, verottaja on ollut asiasta jyvällä ja siksvarten tämä tarrasysteemi on luotu. Niitä varten jotka haluaa ajaa varmasti sellaisella autolla jossa lukee pultinkannassakin Ford/VW/Opel on luotu trophy-luokat ja ryhmä N... :Dnumppa kirjoitti:JOSSAIN VAIHEESSA TOI VEROTTAJAKIN HERÄÄ NOIHIN KIKKAILUIHIN![]()
![]()
joo ei muuta kun ensi hätään säiliö alusta ja ruiskut/suorasytöt vesakkoo.niin huippu autot halpenee 5000e-7000e rengas sääntö 6-8 rengasta per,kisanumppa kirjoitti:F-RYHMÄ ON MENETTÄNYT AIKOJA SITTEN SEN HALVAN HARRASTUSLUOKAN TITTELIN JOTA VARTEN SE KAI PERUSTETTIIN.
JOSPA PALATTAISIIN TAKAISIN JUURILLE JOLLOIN AUTOISSA OLI SEN OMIA OSIA EIKÄ SEMMOISTA PALAPELIÄ KUIN NYT![]()
kprt kirjoitti:Jaa että tulee lisää hintaa ? No muutetaan samalla sääntöjä vielä siten että Ruisku / Läppärunko viritelmät pois, kun ei niitä vissiin Starletissa vakiona ole koskaan ollutkaan ? Ja onko Starletissa ollut Volvon periä vakiona ? Escortissa ? Eikö F ryhmä pitänyt alunperin olla latojen takana seisovien vanhojen kilpurien kilpaluokka ? Mielestäni voisi vielä muuttaa rengas sääntöä siten että alle 1600ccm ajaa max 14" ja yli 1600ccm max 15", tällöin saataisiin mielestäni rengas kustannuksiakin kuriin, vaikka joku rengas myyjä saattaa olla erimieltä :? Toinen mitä ehdottaisin " kukkaroa " keventävänä olisi vyöt / penkit / kypärät käyttö aika: viim. leima + 5v, tietenkin normaalin kunto syynnin puiteissa. Mielestäni tämäkin auttaa budjetoinnissa 10vuoden harraste ajatteluun.Technic1 kirjoitti:Tuo saa varauksettoman kannatukseni, että Kit-ja WRC luokitukset kielletään, mutta missään nimessä en kannata että osan olisi oltava samaa kauppamerkkiä.numppa kirjoitti:F-RYHMÄ ON MENETTÄNYT AIKOJA SITTEN SEN HALVAN HARRASTUSLUOKAN TITTELIN JOTA VARTEN SE KAI PERUSTETTIIN.
JOSPA PALATTAISIIN TAKAISIN JUURILLE JOLLOIN AUTOISSA OLI SEN OMIA OSIA EIKÄ SEMMOISTA PALAPELIÄ KUIN NYT![]()
Silloin tulisi taas harastukselle lisää hintaa...
***Varmasti tulee, kun alkuperäinen osa on kalliimpi ja sääntö että osan on oltava samaa kauppamerkkiä kanta-auton kanssa, nostattaa osan hinnat pilviin, kun nykyisen vapaan osapolitiikan tilalle muodostuu "monopoli". koska olisi pakko ostaa jos haluaisi harrastaa. Tämä on sitä korkeampaa matematiikkaa, kaiketi?? :?
Ja jos oikein tarkkaan mennään, niin kuin moessa F-ryhmän autossa on hihnalta tullessa ollut tuplakaasarit, peltipakosarja jnejne...***
Lainaukset korjattu -PMM-