GSI Astran koneen osista kyssäreitä

Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Aztaroth
Viestit: 6
Liittynyt: 26.04.2005 00:00

GSI Astran koneen osista kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja Aztaroth » 15.05.2005 17:48

Eli todennäköisesti joudutaan poraamaan cylinteriä kokoa isommaksi jotta saadaan kynnet ja kulumat pois, eikä pelkkä hoonaus auta. Tällöin joudutaan ostamaan koko isommat männät. Nykyinen vakio koko on 86milliä ja seuraava koko taitaa olla 86.25 (korjatkaa olen väärässä jälkimmäisestä)
Kysymys kuuluu, onko C20Xe koneissa vakiona takomännät? entä mistä olisi hyvä tilata kyseisiä mäntiä? todennäköisesti takomännät tulee jotta varmasti kestävät. Ekegreeniltä kukaan tilannut?

Katselin noita kokoja ja jossain listassa oli, että omegassa on tuo 86milliä ja tosiaan seuraava koko on 86,25milliä, onko omegan mäntiä kukaan kokeillut tai kestääkö ne yms?

Entä sitten kokemusta ohuemmasta kannentiivisteestä esim. teräs tiivisteestä. Oli tossa puhetta, että ei höylättäisi kantta hirveästi vaan laitetaan mielummin ohuempi tiiviste, millaisissa hinnoissa pyörivät noi tiivisteet ja mistä olette ostelleet?

Entä sitten muut tiivisteet kuten öljypumpun yms yms, Ekegreenillä ei tosiaan tiada olla kotisivuja joten menee huomiseen jolloin ehkä voin keritä sinne fyysisesti, miten sieltä löytyy?

Autona tosiaan -93 GSI Astra 2.0 16v

Kiitos huru mycket

Vastaa Viestiin