Käyttääkös porukat normaalia vai isonnettua öljypohjaa 2.0OHC:ssa ja jos isonnettua niin minkä takia? Eli tarviiko olla isonnettu öljypohja jos esim käyttää lisälauhdutinta?
Kiitos ja kumarrus vastauksista!
Escort OHC:n öljypohja
- tertsi
- A-Junnu
- Viestit: 72
- Liittynyt: 21.06.2004 00:00
- Viesti:
- HBRteam
- KV
- Viestit: 329
- Liittynyt: 14.06.2004 00:00
siis escortissa vai?siihenhän joutuu muokkaa öljy pohjaa silloin se pienenee normaalista tanen ö pohjasta.jolloin on ainakin parempi et laajentaa.pysyy öljy ainakin hiukan viileämpänä kun sitä on enemmän ja riittää käyttöön paremmin jos esim korkeapaine suurkapasiteetti pumppu se kun pumppaa melko tavalla tavaraa kiertoon niin ei alhaalta lopu ¨jos ei kerkee valuu alas.mun mielestä ainakin kilpa käyttöön kannattaa laajentaa sivuille päin ei siitä ainakaan haitta ole.
- VesQ
- A-Junnu
- Viestit: 65
- Liittynyt: 05.11.2004 00:00
Kyllähän sitä kannattaa suurentaa ainakin jos sierran pohjaa käyttää. Sinne kytkinvaijerin puolelle mahtuu aika ison "laatikon" tekemään, miksei tietysti startin puolellekkin mutta mallailee sen startin kanssa sitä hommaa että saa vielä paikalleen ja pois.
Joku muistaakseni joskus puhui että oli suurentanut alaspäin sitä ö-pohjan etuosaakin, en vaan muista että menikö etu ja takapatin välillä joku letku tai vastaavaa
Ja kunnon loiskelevyt kannattaa tehdä ainakin kilpuriin niin pysyy öljyt omalla paikallaan jarrutuksissa
Ja kun sitä öljypohjaa muokkailee ja hitsailee niin joutuu melkeen pakosti ruuvaamaan sen johonkin lohkoon kiinni hitsatessa muuten vetelee kieroksi heti. Ja vaikka pulttaa kiinni niin siltikin vetelee melko paljon eli todella lyhyillä saumoilla
Ja kun on saanut hitsattua niin vaikka löpöllä/bensalla/tinnerillä yms testaa että saumat pitää
Joku muistaakseni joskus puhui että oli suurentanut alaspäin sitä ö-pohjan etuosaakin, en vaan muista että menikö etu ja takapatin välillä joku letku tai vastaavaa
Ja kunnon loiskelevyt kannattaa tehdä ainakin kilpuriin niin pysyy öljyt omalla paikallaan jarrutuksissa
Ja kun sitä öljypohjaa muokkailee ja hitsailee niin joutuu melkeen pakosti ruuvaamaan sen johonkin lohkoon kiinni hitsatessa muuten vetelee kieroksi heti. Ja vaikka pulttaa kiinni niin siltikin vetelee melko paljon eli todella lyhyillä saumoilla
Ja kun on saanut hitsattua niin vaikka löpöllä/bensalla/tinnerillä yms testaa että saumat pitää
- tertsi
- A-Junnu
- Viestit: 72
- Liittynyt: 21.06.2004 00:00
- Viesti:
- VesQ
- A-Junnu
- Viestit: 65
- Liittynyt: 05.11.2004 00:00
Tuollaisen tein itselle siviilivehkeeseen, en tiedä vielä miten toimii tuo loiskelevy yms kun on vielä kone tallin lattialla. Tuosta loiskelevystä olisi voinut ehkä tehdä pidemmän taaksepäin eli "peittää" tuon patin ja siihen vaan sihdin kokoinen reikä että saa paikalleen
Tuo on sierran ö-pohjasta muokattu, taunuksessa taitaa olla korkeampi tuo etuosa ja siinä patissa vissiin vähän eroa
http://members.surfeu.fi/vesa8/EscortMk ... ypohja.jpg
http://members.surfeu.fi/vesa8/EscortMk ... pohja2.jpg
Jos kiinnostaa niin enemmänkin on kuvia mutta alkaa kotisivutila loppumaan niin vaikka s-postilla tai jotain
Tuo on sierran ö-pohjasta muokattu, taunuksessa taitaa olla korkeampi tuo etuosa ja siinä patissa vissiin vähän eroa
http://members.surfeu.fi/vesa8/EscortMk ... ypohja.jpg
http://members.surfeu.fi/vesa8/EscortMk ... pohja2.jpg
Jos kiinnostaa niin enemmänkin on kuvia mutta alkaa kotisivutila loppumaan niin vaikka s-postilla tai jotain