Celicassa tuottaa ongelmia aliohjautuvuus, voimansiirto on vakio, onko teillä ehdotuksia millä korjata tuo ongelma, muu kuin ajotavan muutos/ opetella ajamaan..
Alustaa on koitettu vaihtaa, whitelinen alusta/takavakaaja on kiinni, alustan puslat on trd:tä yms
Itse olen ajanut paljon takavetoisilla autoilla ja neliveto joka puskee ja tuntuu vetävän liikaa edestä on todella epämiellyttävä.
Miten nelivedon jakosuhdetta voi muuttaa? voiko sitä edes muuttaa?
Kun tuo on etuvetoisesta tehty niin onko mahdollista saada taakse yli 50% voimasta ikinä?
Kiitos vastauksista jo nyt.
Toyota Celica ST185 voimaansiirrosta
- kolli
- A-Junnu
Re: Toyota Celica ST185 voimaansiirrosta
kokeileppa halvinta ratkaisua,j ja nosta keulaa hieman ylöspäin, ta laske perää, yleensä helpoin tapa nelikossa on lähteä alustan korkeuden säädöstäcelkku kirjoitti:Celicassa tuottaa ongelmia aliohjautuvuus, voimansiirto on vakio, onko teillä ehdotuksia millä korjata tuo ongelma, muu kuin ajotavan muutos/ opetella ajamaan..
Alustaa on koitettu vaihtaa, whitelinen alusta/takavakaaja on kiinni, alustan puslat on trd:tä yms
Itse olen ajanut paljon takavetoisilla autoilla ja neliveto joka puskee ja tuntuu vetävän liikaa edestä on todella epämiellyttävä.
Kun tuo on etuvetoisesta tehty niin onko mahdollista saada taakse yli 50% voimasta ikinä?
-
Jos joku tähän etsii vastauksia niin kannattaa lukaista tämä...
http://www.whiteline.com.au/articles/RH ... aGT4_a.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Toivottavasti jotain apua on.
http://www.whiteline.com.au/articles/RH ... aGT4_a.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Toivottavasti jotain apua on.
- janne2
- B-junnu
Kiitokset.
Saattaapi olla hyötyä ainakin meikäläiselle.
Saattaapi olla hyötyä ainakin meikäläiselle.
-
- WRC
Se puskee sen takia että etupyörissä ei ole VETOJA ja pitoja ! lukko eteen on paraskeino, tai sitten lasket nokan alemmaksi eli painoo eteenpäin ! ei missään nimessä nokkaa ylemmäksi. perä ylemmäksi esim 2-3cm kuin nokka, etupyöriin niin paljon kuin saat Casteria ja auraus 0, taakse voit kokeilla haritusta ! Aiheuttaa kyllä hermostuneisuutta suoralla mutta auttaa kääntymään. Vetosuhdetta ei voi muuttaa Celicassa mutta luistavan viscon voi hitsata jumiin jolloin siitä tulee ehkä puskevampi mutta johdonmukaisempi kun vetää rokapohjassa. Yks hyvä konsti on kun vaihtaa sen Mitsuuncelkku kirjoitti:Celicassa tuottaa ongelmia aliohjautuvuus, voimansiirto on vakio, onko teillä ehdotuksia millä korjata tuo ongelma, muu kuin ajotavan muutos/ opetella ajamaan..