Suht. halpoja näyttää olevan Japanissa nuo eri Evot..
Mitsujen tuonti Japanista
- AL1
- Yleinen

- Viestit: 274
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
Mitsujen tuonti Japanista
Onko kellään kokemusta autojen tuonnista Japanista?
Suht. halpoja näyttää olevan Japanissa nuo eri Evot..
Suht. halpoja näyttää olevan Japanissa nuo eri Evot..
-
GTE
- Yleinen

- Viestit: 271
- Liittynyt: 19.05.2004 00:00
- Viesti:
- Mopoilija
- WRC

- Viestit: 3125
- Liittynyt: 25.07.2004 00:00
- Viesti:
Eikös saa vai onko se evo 2 minkä saa. Ainakaan evo 4 tai 5 ei tainut onnistua.
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
- TeemuK
- A-Junnu

- Viestit: 90
- Liittynyt: 13.05.2004 00:00
- Viesti:
- www
- KV

- Viestit: 369
- Liittynyt: 04.05.2004 00:00
Tuolla juttua näistä http://www.ralli.net/modules.php?name=F ... opic&t=634
- NikoN
- Yleinen

- Viestit: 199
- Liittynyt: 02.05.2004 00:00
- Viesti:
- 1403
- Yleinen

- Viestit: 273
- Liittynyt: 21.05.2004 00:00
evo 3
Kyllä se tietääkseni on hieman isompi homma, ku pelkän kojelaudan vaihto... paloseinä kait täytyy vaihtaa, kaikki ohjauksen osat, ajovalot, peilit, kojelauta + sähköt ja muistaakseni konehuoneen puoletakin jotain muutoksia että rattiakseli pääsee menemään hammastangolle... Mut on niitä tehty, ei se mahdotonta ole... 
- Juhis
- A-Junnu

- Viestit: 111
- Liittynyt: 22.10.2004 00:00
- Paikkakunta: Ruuhijärvi
- Viesti:
- mms
- Viestit: 4
- Liittynyt: 13.07.2004 00:00
mitsun ohjauksen vaihto vasemmalle
Olen tehnyt yhden mitsu ohjauksen vaihdon ja mitään apuja ei ollut evo lll valmiina kaikki pitää itte tehdä. Paloseinää ei tarvi välttämättä vaihtaa kun tekee vaan reijän rattiakselille ja jarru sylinterille. etupalkissa pystyy korvakot vaihtamaan, että uusi hammastanko passaa paikoilleen. koelauta on sama tavallisessa lancerissa ja myöskin polkimet jotka pitää vaihtaa. ratin tukiputki pitää leikata irti ja kääntää toisinpäin. uusia osia ostin vain hammastangon koelaudan ja polkimet. johdot yltää vasemmalle kun vähän aukoo nippuja silloin vaan vilkkuviiksi jää oikealle puolelle.
-
Vieras
Tuossa pari viikkoa sitten kokeilin yhtä Japanista tuotua melko räväkkää sporttia jossa oli ratti ja ohjauslaitteet "väärällä" puolella.
Yllättäen hommaan tottui about vartissa. Pahin ongelma oli ajaa oikealla kohtaa kaistaa kun meinasi kokoajan vahingossa siirtyä siihen missä yleensä ajaa. Kakkoskuski välillä huomautti et menes omalle kaistalles.
Ei maksa vaivaa vaihtaa ohjauksen puolta. Oikealla puolella pystyy ajamaan aivan normaalisti liikenteen seassa.
Yllättäen hommaan tottui about vartissa. Pahin ongelma oli ajaa oikealla kohtaa kaistaa kun meinasi kokoajan vahingossa siirtyä siihen missä yleensä ajaa. Kakkoskuski välillä huomautti et menes omalle kaistalles.
Ei maksa vaivaa vaihtaa ohjauksen puolta. Oikealla puolella pystyy ajamaan aivan normaalisti liikenteen seassa.
- Cosworth
- KV

- Viestit: 788
- Liittynyt: 12.05.2004 00:00
Tuolla näyttää olevan japanista tuotu evo3 myytävänä:
http://www.nettiauto.com/simpleSearch.p ... earch=Etsi
http://www.nettiauto.com/simpleSearch.p ... earch=Etsi