Mitsujen tuonti Japanista

Kuumimmat huhut, viimeisimmät juorut ralliin, sprinttiin, rallicrossiin, jokamiesluokkaan ja kaikkeen muuhun autourheiluun liittyen...
Avatar
AL1
Yleinen
Yleinen
Viestit: 274
Liittynyt: 30.04.2004 00:00

Mitsujen tuonti Japanista

Viesti Kirjoittaja AL1 » 14.07.2005 13:46

Onko kellään kokemusta autojen tuonnista Japanista?
Suht. halpoja näyttää olevan Japanissa nuo eri Evot.. :roll:

Avatar
Bosse
Viestit: 19
Liittynyt: 04.09.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja Bosse » 14.07.2005 15:05

Kysyppäs Japan Moottorituonnista Järvenpäästä, varmasti tietävät japsituonneista. Heillä on tälläkin hetkellä myynnissä 2 kpl EVO 3:sia.

GTE
Yleinen
Yleinen
Viestit: 271
Liittynyt: 19.05.2004 00:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GTE » 14.07.2005 17:59

Nyt menee OT:ksi, mutta saako Evo 3:sta suomessa rekisteriin, siis ihan siviiliautoksi? :roll:

Avatar
Mopoilija
WRC
WRC
Viestit: 3125
Liittynyt: 25.07.2004 00:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopoilija » 14.07.2005 18:27

Eikös saa vai onko se evo 2 minkä saa. Ainakaan evo 4 tai 5 ei tainut onnistua.
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli

Avatar
pantealex
KV
KV
Viestit: 447
Liittynyt: 22.10.2004 00:00
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja pantealex » 14.07.2005 18:49

Kolmosen saa kilpiin ja 8 on seuraava siitä ylöspäin minkä onnistuu kilvittämään

Avatar
TeemuK
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 90
Liittynyt: 13.05.2004 00:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeemuK » 14.07.2005 20:37

oisko muuten että noissa jaappanin autoissa on ratti väärällä puolen?

Avatar
www
KV
KV
Viestit: 369
Liittynyt: 04.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja www » 14.07.2005 21:18


Avatar
KooAa
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 108
Liittynyt: 03.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja KooAa » 14.07.2005 22:53

TeemuK kirjoitti:oisko muuten että noissa jaappanin autoissa on ratti väärällä puolen?
Kyllä ne samaa kaistaa vastaan tulee.

Avatar
NikoN
Yleinen
Yleinen
Viestit: 199
Liittynyt: 02.05.2004 00:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NikoN » 15.07.2005 00:19

TeemuK kirjoitti:oisko muuten että noissa jaappanin autoissa on ratti väärällä puolen?
japanin pihalla seisoo tosiaan päivisin parikin evo 2-3:sta, molemmissa on oikean puoleinen ohjaus.

minkähänlainen olisi muutostyö ohjauksen siirtoon, onnistuuko?

Avatar
AL1
Yleinen
Yleinen
Viestit: 274
Liittynyt: 30.04.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja AL1 » 15.07.2005 08:11

Kuulemma on rattiakselille yms. paikat valmiina ja tietenkin koelaudan joutuu hommaamaan.

Avatar
1403
Yleinen
Yleinen
Viestit: 273
Liittynyt: 21.05.2004 00:00

evo 3

Viesti Kirjoittaja 1403 » 15.07.2005 11:50

Kyllä se tietääkseni on hieman isompi homma, ku pelkän kojelaudan vaihto... paloseinä kait täytyy vaihtaa, kaikki ohjauksen osat, ajovalot, peilit, kojelauta + sähköt ja muistaakseni konehuoneen puoletakin jotain muutoksia että rattiakseli pääsee menemään hammastangolle... Mut on niitä tehty, ei se mahdotonta ole... 8)

Avatar
Juhis
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 111
Liittynyt: 22.10.2004 00:00
Paikkakunta: Ruuhijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juhis » 15.07.2005 17:31

Eikös näissä ensimmäisissä rallikäyttöön tulleissa evo lancereissa jouduttu ratti vaihtamaan toiselle puolelle rakentamisen yhteydessä???

vai onko muistin patteri jo alkanut hyytyä...

Avatar
mms
Viestit: 4
Liittynyt: 13.07.2004 00:00

mitsun ohjauksen vaihto vasemmalle

Viesti Kirjoittaja mms » 15.07.2005 19:38

Olen tehnyt yhden mitsu ohjauksen vaihdon ja mitään apuja ei ollut evo lll valmiina kaikki pitää itte tehdä. Paloseinää ei tarvi välttämättä vaihtaa kun tekee vaan reijän rattiakselille ja jarru sylinterille. etupalkissa pystyy korvakot vaihtamaan, että uusi hammastanko passaa paikoilleen. koelauta on sama tavallisessa lancerissa ja myöskin polkimet jotka pitää vaihtaa. ratin tukiputki pitää leikata irti ja kääntää toisinpäin. uusia osia ostin vain hammastangon koelaudan ja polkimet. johdot yltää vasemmalle kun vähän aukoo nippuja silloin vaan vilkkuviiksi jää oikealle puolelle.

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » 21.07.2005 20:09

Tuossa pari viikkoa sitten kokeilin yhtä Japanista tuotua melko räväkkää sporttia jossa oli ratti ja ohjauslaitteet "väärällä" puolella.

Yllättäen hommaan tottui about vartissa. Pahin ongelma oli ajaa oikealla kohtaa kaistaa kun meinasi kokoajan vahingossa siirtyä siihen missä yleensä ajaa. Kakkoskuski välillä huomautti et menes omalle kaistalles.

Ei maksa vaivaa vaihtaa ohjauksen puolta. Oikealla puolella pystyy ajamaan aivan normaalisti liikenteen seassa.

Avatar
Cosworth
KV
KV
Viestit: 788
Liittynyt: 12.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja Cosworth » 02.08.2005 16:31

Tuolla näyttää olevan japanista tuotu evo3 myytävänä:
http://www.nettiauto.com/simpleSearch.p ... earch=Etsi

Vastaa Viestiin