Korin vesipuhallus
- Iippe
- Yleinen
- Viesti:
Korin vesipuhallus
Löytyykö Pohjanmaalta tai lähistöltä kaveria tai firmaa joka hoitaa autojen vesipuhalluksia?!
- rs_cossie
- Viesti:
- IMPisti
- Viesti:
Vesipesua
Keski-Suomen Pesutech Oy
Kauhatie 2
40320 Jyväskylä
puhelin (014) 449 7790
web-osoite www.pesutech.com
Kauhatie 2
40320 Jyväskylä
puhelin (014) 449 7790
web-osoite www.pesutech.com
- VRF_antti
- Viesti:
Pesua pk-seudulla
Mitä vesipesupaikkoja suosittelette etelä-suomen alueella. Kori purettuna "grillissä" odottelee putsausta.
- tukste325
Etelä-Suomen alueella noita hommia saattas tehä Kymen Prosessipuhdistus
http://www.tehoc.fi/ Ainenkin siellä itse töissä ollessani muutama kori putsattiin...
http://www.tehoc.fi/ Ainenkin siellä itse töissä ollessani muutama kori putsattiin...
- Isoreisi
- A-Junnu
Re: Korin vesipuhallus
Nostetaas vanhaa aihettaa.
Onko suositella korin vesipesua ym vastaavaa puhdistusmenetelmää käyttävää yritystä Etelä-Suomessa, mielellään jopa Uusimaan sisällä, joka riisutun korin puhdistaisi ennen kilpailukuntoon valmistelua?
Kori on rullava, eli akselit kiinni siirtelyn mahdollistamiseksi.
Kokemukset hintaskaalasta myös kiinnostaa.
Innokkaita korihitsareita & kaarien asentelijoita saa myös suositella, kaaret löytyy jo tallin nurkasta...
SR
Onko suositella korin vesipesua ym vastaavaa puhdistusmenetelmää käyttävää yritystä Etelä-Suomessa, mielellään jopa Uusimaan sisällä, joka riisutun korin puhdistaisi ennen kilpailukuntoon valmistelua?
Innokkaita korihitsareita & kaarien asentelijoita saa myös suositella, kaaret löytyy jo tallin nurkasta...

SR
- JJ-65
- B-junnu
Ari Kiira Tuusulassa vesipuhalsi minun astran.
Voin suositella. Lopputulos oli 10 +
Ainakin vuonna jotain teki koritöitä "isoille pojille"
Veloitusta en muista...
Voin suositella. Lopputulos oli 10 +
Ainakin vuonna jotain teki koritöitä "isoille pojille"
Veloitusta en muista...
- Trophy
- KV
- Viesti:
Spederace Nummela teki mulle aikanaan (2010) laatu 10+, en tiedä tekeekö enään. http://www.spederace.fi/spede-race-oy/Isoreisi kirjoitti:Nostetaas vanhaa aihettaa.
Innokkaita korihitsareita & kaarien asentelijoita saa myös suositella, kaaret löytyy jo tallin nurkasta...![]()
SR
Viimeisimmän (2014) korin pesi Delete Riihimäki, laatu ei niin hyvä mutta myös mun ohjestuksissa oli puutteita. Yhteystiedot olivat tuolloin Henrik Pietilä 040-411 0044
Kori olisi suotavaa olla "grillissä" muuten ei ainaakaan tuo Spederace ei olisi pessyt ollenkaan. Toisaalta jos haluaa hyvän niin tuo grili on lähes välttämätön.
Hinnat molemmissa tuolloin tonnin paikkeilla.
-
Vähän tulee ehkä myöhään tähän keskusteluun, mutta meillä (L&T:llä) onnistuu korin korkeapainepesut.
Helpoin jos pestään esim. pohja, konehuone ja korisaumat sisäpuolelta suoraan pellille asti.
Meillä on useampi toimipiste Suomessa missä pesut onnistuu. Kori olisi tietysti suotavaa olla grillissä, jos esimerkiksi pohjan, pyörän aukot ja iskarikotelot haluaa kunnolla puhtaaksi.
Ei tarvitse olla useata koria pesua varten. Yksittäiset autot pestään siinä missä useatkin. Etenkin jos kori toimitetaan toimipisteeseemme.
Hinnoittelullamme en ainakaan itse viitsisi alkaa kuumailmapuhaltimella ja taltalla massoja/korikittiä poistamaan.
Tarvittaessa lisää tietoja voi kysellä numerosta 046 851 6124, Jouni Övermark
Helpoin jos pestään esim. pohja, konehuone ja korisaumat sisäpuolelta suoraan pellille asti.
Meillä on useampi toimipiste Suomessa missä pesut onnistuu. Kori olisi tietysti suotavaa olla grillissä, jos esimerkiksi pohjan, pyörän aukot ja iskarikotelot haluaa kunnolla puhtaaksi.
Ei tarvitse olla useata koria pesua varten. Yksittäiset autot pestään siinä missä useatkin. Etenkin jos kori toimitetaan toimipisteeseemme.
Hinnoittelullamme en ainakaan itse viitsisi alkaa kuumailmapuhaltimella ja taltalla massoja/korikittiä poistamaan.
Tarvittaessa lisää tietoja voi kysellä numerosta 046 851 6124, Jouni Övermark
- ETT1
- A-Junnu
- Viesti:
Katon kanssa saa olla varovainen...
- Trophy
- KV
- Viesti:
Miten niin???