Kent - kansi ja tasapäämännät
- Wee
- B-junnu
Kent - kansi ja tasapäämännät
Onko mahdollista asentaa Kent-koneeseen lankkukantta ts. palotilatonta GT-kantta, jossa on Anglian (2mm ylikoko) tasapäämännät ? Männän laen ja lohkon väliin jää jotain 8-10 mm ykk:ssa. Nokkana BCF2.
Onko kokemusta ns. puolipalotilallisista tai täyspalotilallisista Kentin kansista - eli tekeekö mitään kilpakoneessa?
Onko kokemusta ns. puolipalotilallisista tai täyspalotilallisista Kentin kansista - eli tekeekö mitään kilpakoneessa?
- Jamppi79
- A-Junnu
Kentin kansi
Mul on omassa entisessä F-ryhmän koneessa anglian tasapäät ja kansi mis ei ole ollenkaan palotilaa...nokasta en tierä, hyvin se tuntuu toimivan jo neljättä vuotta
- HBRteam
- KV
kaikki mitä mulla on ollu tai olen rempannu ja avannu niin on ollut ankan tasapää männillä ja palotilattomalla kannella!
Ja 244 nokalla toi bcf2:han on aika mieto nokka
ja noissa koneissa mulla ollu vielä lohko laskettu alaspäin en nyt vaan muista kuinka paljon mutta kummiskin et ei pitäs sulla tolla systeemillä tulla mitään ropleemaa!
ps laita sinne pb300 nokka niin kyllä soi kentti MAHTAVASTI!
nokkia myy rally race keravalla ja ei maksa paljoa olikohan se nyt 115e paikkeilla suosittelen ehdottomasti!
Ja 244 nokalla toi bcf2:han on aika mieto nokka
ja noissa koneissa mulla ollu vielä lohko laskettu alaspäin en nyt vaan muista kuinka paljon mutta kummiskin et ei pitäs sulla tolla systeemillä tulla mitään ropleemaa!
ps laita sinne pb300 nokka niin kyllä soi kentti MAHTAVASTI!
nokkia myy rally race keravalla ja ei maksa paljoa olikohan se nyt 115e paikkeilla suosittelen ehdottomasti!
- Wee
- B-junnu
GT - venttiilit
Onko kenelläkään kokemuksia Kentin kannen työstämisestä? Ajattelin hankkia perus 1.6 tasakanteen GT-venttiilit eli imu 39,5 ja pako 34 milliä. Tämä vaihehan on kiistatta koneistamon hommia, mutta miten olette ns. kotikonstein saaneet nuo kannen kanavat työstettyä? Paikallinen koneistamo ei kuulemma ryhdy varsinaiseen avarrus toimenpiteisiin joten homma pitäisi hoitaa itse. Kaasuttimiksi tulee 40 DCOE:t.
Eli jos jollain kokemuksia/vinkkejä/neuvoja/konsteja miten homma hoituu niin pankaahan kirjotellen.
Eli jos jollain kokemuksia/vinkkejä/neuvoja/konsteja miten homma hoituu niin pankaahan kirjotellen.
- Tepi
- A-Junnu
http://kotisivu.suomi.net/parkkila/index.htm
lueskele tuolta sivustolta "Venttiili ja seeti" sekä "Kanavat" nappien takaa löytyvät tarinat. Sivujen tekijä on tehnyt hyviä Kent-kansiakin, muttei ole niistä omaa sivua väsännyt.
Mielenkiinnolla odotan millaiset teho/vääntökäyrät tulee sivuilla näkyvälle Toyotan 7A-FE kannelle. Sillä on juuri tehty ensimmäinen koeajo Etuveto F-ryhmän 1600 Corollassa. Corollassa oli aikaisemmin sivuilta löytyvä 4A-GE kansi, joka männäntapin katkettua korvattiin helpommin löytyvällä/halvemmalla kansiaihiolla. Virtausarvoissahan se kyllä jää 4A-GEa heikommaksi
lueskele tuolta sivustolta "Venttiili ja seeti" sekä "Kanavat" nappien takaa löytyvät tarinat. Sivujen tekijä on tehnyt hyviä Kent-kansiakin, muttei ole niistä omaa sivua väsännyt.
Mielenkiinnolla odotan millaiset teho/vääntökäyrät tulee sivuilla näkyvälle Toyotan 7A-FE kannelle. Sillä on juuri tehty ensimmäinen koeajo Etuveto F-ryhmän 1600 Corollassa. Corollassa oli aikaisemmin sivuilta löytyvä 4A-GE kansi, joka männäntapin katkettua korvattiin helpommin löytyvällä/halvemmalla kansiaihiolla. Virtausarvoissahan se kyllä jää 4A-GEa heikommaksi
- Wee
- B-junnu
Mulle kans voisi nuo Parkkilan tiedot laittaa, mikäli joku vain tietää. Onko muuten niin, että tosiaan tuon pakoseetin pitopinta riittää 0,3-1mm vahva eli niinkuin noissa Parkkilan piirroksissa/kuvissa ilmenee?
Kestääkö/pitääkö se vanhemmassa valurauta kannessa esi. juuri Kent?
Ja kuinka pintaan saa tuommoisessa Kentin tasa-kannessa jäädä se itse venttiililautanen? Ilmeisesti jos se venttiili on niin syvällä, että se on täysin kannen pinnan tasalla on se jo liian upissa?
Kestääkö/pitääkö se vanhemmassa valurauta kannessa esi. juuri Kent?
Ja kuinka pintaan saa tuommoisessa Kentin tasa-kannessa jäädä se itse venttiililautanen? Ilmeisesti jos se venttiili on niin syvällä, että se on täysin kannen pinnan tasalla on se jo liian upissa?