Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
-
HBRteam
- KV

- Viestit: 329
- Liittynyt: 14.06.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja HBRteam » 19.11.2005 15:40
tongin tossa varastoa ja silmään sattui vetari jonka aikanaan ostin enkku vetarina ja sitä paikalleen laittaessani huomasin et perskele eihän se sinne käy vaan on noin 10-15mm pidempi enkkuvetaria!
Joten mistähän ihmeen härvelistä se sellanen on?caprissa on pidempi kuin tuo ja toikin on hiukan escon omaa pidempi.????

-
htr
- KV

- Viestit: 539
- Liittynyt: 08.05.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja htr » 19.11.2005 16:07
Eikös noita caprin vetareita ole kolmea eri pituutta?? En kyllä ite enään muista niistä mitoista yhtäkään ulkomuistista

-
Ege
- Yleinen

- Viestit: 176
- Liittynyt: 28.06.2004 00:00
- Paikkakunta: Huittinen
Viesti
Kirjoittaja Ege » 19.11.2005 18:15
vaikuttaisi viimesimpien mallien tanarin vetarilta :?
-
jjs
- Yleinen

- Viestit: 281
- Liittynyt: 18.06.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja jjs » 22.11.2005 20:49
Jos kyse on samalla spoorilla olevasta vetarista, ja laakerimitat samat (leveys voi vaihdella), on kyseessä tod. näk. Capri mk1 vetari. Leveys akselissa Esco mk1-2 noin + 40mm. Capri mk2 ja 3 akselileveys noin + 85-90mm Escoon.
Taunuksissa ei ole brittiperää käytetty.