Volvo suorakytkentä

Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Miki
Viestit: 10
Liittynyt: 06.05.2004 00:00

Volvo suorakytkentä

Viesti Kirjoittaja Miki » 27.12.2005 18:02

Mites se on tommosen vaihteiston asentaminen OHC:een jatkeeks.
Autossa on Volvon akseli, eli kardaani vissiin joku Volvon eiks ni?
Joutuu kai lyhentämään? Mitä muuta? Miten vaihteiston kannake?

Avatar
Anselmi
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 134
Liittynyt: 18.06.2005 00:00

Viesti Kirjoittaja Anselmi » 27.12.2005 18:37

Juu, 2 osainen volvon kardaani sinne vaan ja lootan kannake sit patentoida ku pääsee mallaamaan, näitä ku ei taida kahta samanlaista olla... :)

Avatar
AK3
B-junnu
B-junnu
Viestit: 41
Liittynyt: 27.10.2005 00:00

Viesti Kirjoittaja AK3 » 27.12.2005 19:06

...ja tietysti kardaanin lyhennys ja tasapainoitus,ne kannattaa suosiolla jättää alan ammattilaisille...

Avatar
vipe
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 129
Liittynyt: 25.06.2004 00:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vipe » 28.12.2005 01:34

ei kannata unohtaa kytkinkoppaa.. :lol:

Avatar
mrgallop
KV
KV
Viestit: 381
Liittynyt: 07.01.2005 00:00
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja mrgallop » 28.12.2005 11:55

"AK3

...ja tietysti kardaanin lyhennys ja tasapainoitus,ne kannattaa suosiolla jättää alan ammattilaisille..."



Katoppas tuommonen linkki: http://www.ape-import.com/kardaanit.htm
Näkyisi löytyvän valmiina, ei tarvitse sahailla itse eikä lähetellä painotuksiin. Harkitsemisen arvoinen vaihtoehto!
-SSS sihisevää ruutia-

Avatar
VesQ
A-Junnu
A-Junnu
Viestit: 65
Liittynyt: 05.11.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja VesQ » 28.12.2005 13:12

Itse tilasin kesällä tuolta siviili ekkeriin RS-kardaanin, ihan hyvän näköistä jälkeä ja plussana tosiaan nuo rasvanipat ristikoissa. Eikä loppupelissä ollut kallis (215e+pk) kun miettii että se on kuitenkin uusi ja käytetyistäkin pyytävät 100e--> ja niissäkin alkaa olla ristikot ja joke väljiä, kolhittu yms niin kalliiksi nekin tulee jos hyvän haluaa

Vastaa Viestiin