Elikkäs tavoitteena on tehdä syksyksi kilpailukykyinen F-ryhmän astra. Projekti on vasta aluillaan ja raakakoria ollaan etsimässä. Saksasta olisi tarkoitus aihio tuoda mutta kysymys kuuluu että minkälaista aihiota etsiä? Onko vuosimallilla koneessa tai korissa suuria eroja/hyötyjä?
Toiseksi mielessä on käynyt että jos ei GSi:n aihiota ala löytymään niin onko
virhe ottaa aihioksi perus-astran kori ja lisätä siihen gsi:n tekniikka?
Auto olisi tarkoitus rakentaa alusta lähtien täydellisyyttä hipoen ajan kanssa, joten nyt viisaampien neuvot olisi kultaakin kalliimpia.
Opel astra GSi?
- pykalainen
- B-junnu

- Viestit: 40
- Liittynyt: 13.05.2004 00:00
- Viesti:
-
saxspeed
- WRC

- Viestit: 1096
- Liittynyt: 29.05.2004 00:00
Astra
Suosittelen lämpöisesti että tutkippas ensin nää kotimaan markkinat (älä välitä pyynnistä tarjoa reilusti vähemmän) niin saat varmaan Astran helpommalla kuin mistään Saksasta tai kolari autosta tekemällä. N ryhmän astralla saat parhaat tulokset F ryhmässä usko pois.
"Tuhatsatayksitoista"
- jaggeri
- A-Junnu

- Viestit: 81
- Liittynyt: 29.03.2005 00:00
Re: Astra
juuri noin noita n-astroja on pilvin pimein myynnissä alk.8000e tohon vähän lisää niin saat kunnon alustan puslineen ehkä jopa suorakytkyn :Dsaxspeed kirjoitti:Suosittelen lämpöisesti että tutkippas ensin nää kotimaan markkinat (älä välitä pyynnistä tarjoa reilusti vähemmän) niin saat varmaan Astran helpommalla kuin mistään Saksasta tai kolari autosta tekemällä. N ryhmän astralla saat parhaat tulokset F ryhmässä usko pois.
tuo opelin c20xe on vielä tosihelppo viilata +200hv tehoihin :o
ralliauton teko siviili autosta vetää v..tusti rahaa ja aikaa vaikka tekis kuinka pikku hiljaa :? usko pois
sitä paitsi motivaatio pysyy kun saa pärryyttää välillä
-
tenutappi
F2 Astra
Eikös Astrasta tule muuten F2 nykyään?
Tosiaan tollanen perusaihio ei kyllä kaipais äffään kun isot jarrut, ja ehkä moottoriin jotain pientä niin olis kyllä oikein soiva peli, ja pysyy vielä nipussakin.
Onkohan Saarelaisen autossa minkälaista tekniikkaa sitten esim. tukivarret ja akselit, kun mielessä on käyny itsellä sama juttu että tekis juurikin Astrasta F-ryhmäläisen
Tosiaan tollanen perusaihio ei kyllä kaipais äffään kun isot jarrut, ja ehkä moottoriin jotain pientä niin olis kyllä oikein soiva peli, ja pysyy vielä nipussakin.
Onkohan Saarelaisen autossa minkälaista tekniikkaa sitten esim. tukivarret ja akselit, kun mielessä on käyny itsellä sama juttu että tekis juurikin Astrasta F-ryhmäläisen
- peteracing
- KV

- Viestit: 675
- Liittynyt: 21.08.2004 00:00
- Paikkakunta: kemi
Re: Astra
noita nasseja on kyllä nykyään tosi halvalla myynnin...mut millä saxspeed perustelet ett tommosella N:läisellä sais parhaat tulokset F:ssä?? luulen ett b-junnuissa voi tollai ollakkin ,mut en allekirjottas tätä koskien yleisiä..saxspeed kirjoitti:Suosittelen lämpöisesti että tutkippas ensin nää kotimaan markkinat (älä välitä pyynnistä tarjoa reilusti vähemmän) niin saat varmaan Astran helpommalla kuin mistään Saksasta tai kolari autosta tekemällä. N ryhmän astralla saat parhaat tulokset F ryhmässä usko pois.
power is nothing without control...