american car show
-
- A-Junnu
american car show
onkos porukalta minkälaisia laitteita näyttelyyn menossa? meiltä menee sturen moottoripyörä koneinen locost näytille hrf osastolle. www.locostfinland.com
- Samikaze
- Yleinen
- Viesti:
Multa menee toi mun gt corolla projekti sinne nuorten rakentajien loppukilpailuun! :D
eli saa äänestää mua sitten eittei tuuninki miehet voita tänä vuonna
vaikkei niissä mitään vikaa oo mutta nauravat mulle kuitenkin
jos ei tuu paikan päälle niin äänestää voi mua lähettämällä viesti SUOSIKKI 198 numbaan 173172...tosin näyttelyaikana
kuvia rokollasta löytyypi tosta allekirjotuksen linkistä...
eli saa äänestää mua sitten eittei tuuninki miehet voita tänä vuonna

jos ei tuu paikan päälle niin äänestää voi mua lähettämällä viesti SUOSIKKI 198 numbaan 173172...tosin näyttelyaikana
kuvia rokollasta löytyypi tosta allekirjotuksen linkistä...
- AK3
- B-junnu
Meiltä menee näyttelyyn skoda 120 L jossa tekniikkana 5.7 olds remmiahtimella ja ilokaasuilla
www.pjp.fi sivuilta löytyy keksinnöstä muutama projektikuva...

- Samikaze
- Yleinen
- Viesti:
- Masapee
- Ralli.net Admin
Ralli.net
Allekirjoittanut löytyy koko viikonlopun Eagle Racingin osastolta VeKun myyntipisteestä, tervetuloa!
Osastollamme kannattaa osallistua arvontaan, arvomme 2 paikkaa Eagle Racingin 2 seat dragsterin kyytiin Alastaron EM kilpailujen yhteyteen, kuskina "Paha Paavali" Poutiainen!
Osastollamme kannattaa osallistua arvontaan, arvomme 2 paikkaa Eagle Racingin 2 seat dragsterin kyytiin Alastaron EM kilpailujen yhteyteen, kuskina "Paha Paavali" Poutiainen!
Matti Partanen
- Ralli.net admin -
- Ralli.net admin -
- Samikaze
- Yleinen
- Viesti: