Kankkunen VW:lla Paris-Dakariin

MM- ja muihin ulkomaan ralleihin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
seppo
KV
KV
Viestit: 420
Liittynyt: 30.04.2004 00:00

Kankkunen VW:lla Paris-Dakariin

Viesti Kirjoittaja seppo » 01.09.2004 15:48

Ajonälkää "vanhalla" mestarilla riittää, uusi yritys Dakarin valloitukseen, tällä kertaa Touaregilla, käyttövoimana Diesel!! Joku aavikkokisa ohjelmassa jo tämän vuoden puolella.

Vastaa Viestiin