Japanin MM-ralli

MM- ja muihin ulkomaan ralleihin liittyvä keskustelu.
Avatar
Tinke
WRC
WRC
Viestit: 1304
Liittynyt: 10.05.2004 00:00
Viesti:

Japanin MM-ralli

Viesti Kirjoittaja Tinke » 02.09.2004 20:49

Oliskoos aika alottaa voittajaveikkailut tästäkin jo :)
---------------------------
motorsporttraveller.net
---------------------------

Avatar
Niko
Viestit: 1
Liittynyt: 12.06.2004 00:00
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja Niko » 02.09.2004 21:34

1. Harri
2. Markko
3. Sebastien

GTE
Yleinen
Yleinen
Viestit: 271
Liittynyt: 19.05.2004 00:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GTE » 02.09.2004 22:03

1.Solberg
2.Hirvonen
3.Loeb

Jos Toshi Arai on mukana, niin on korkealla.

Avatar
Turisti
KV
KV
Viestit: 348
Liittynyt: 04.05.2004 00:00
Paikkakunta: Finland

Jaappani

Viesti Kirjoittaja Turisti » 02.09.2004 23:31

1. Lööppi
2. Duvali
3. Saintsi

Bossella menee laatikko rikki, Roviksella taittuu rengas alle ja Petteri sipasee leppään..
:cry:

En halua toivoa suomalaisille epäonnea, mutta puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä!

Avatar
Larppa
KV
KV
Viestit: 844
Liittynyt: 14.05.2004 00:00
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Larppa » 03.09.2004 01:50

1.Busse
2.Sohlberg
3.Loeb
4.Martin
5.Sainz
6.Duval

On se niin surullista, että joiltain loppuu usko suomalaisiin :cry:
Perä tielle, Pitäis olla jo!

Avatar
Gadfly
KV
KV
Viestit: 503
Liittynyt: 25.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja Gadfly » 03.09.2004 02:11

ei lopu usko;-)
1. Rovis
2. Bosse
3. Sainz
4. Loeb
5. Hirvonen
6. Märtin

niin ja O-autoa (Subarun etuautoa) ajaa itse maestro Mäkinen

Avatar
Simokas
Yleinen
Yleinen
Viestit: 167
Liittynyt: 25.05.2004 00:00
Paikkakunta: Tallinn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Simokas » 03.09.2004 03:04

valitetavasti Roviksellä jo vaihdesto ongelmia ekalla pätkällä :(

Ehkä see menee :
1. Solb
2. Loeb
3. Märtin
Tervitades,
Simo @ Motorsport.ee

Avatar
TienTukko
Yleinen
Yleinen
Viestit: 276
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TienTukko » 03.09.2004 08:14

Nyt ei kehtaa ennustaa kun ralli on jo hyvässä vauhdissa ja näyttää että Petteri ajaa kohti voittoa jos pysyy ladulla ja auto kestää.
Katselin tuossa tuloksia EK 4:n jälkeen ja silmiin pisti N-ryhmän autojen runsaslukuisuus, mukana vielä 50 ison N:n autoa joista 42 Mitsuja :!: ja monta Evo 8:a. Tuntuu olevan ralliharrastus voimissaan Japanian maalla :)
Ai niin näkyyhän tuolla olevan Mikkolan poikakin Suizalla...
TienTukko Racing, perinteinen autourheiluseura jo vuodesta 2008!

Avatar
seppo
KV
KV
Viestit: 420
Liittynyt: 30.04.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja seppo » 03.09.2004 08:41

Gadfly kirjoitti:ei lopu usko;-)
Usko ei lopu mutta vaihdelaatikosta loppuu pykälät ja heti eka pätkällä, Hyvä Pösö, lujaa laatua...

Avatar
SJJ
Yleinen
Yleinen
Viestit: 164
Liittynyt: 24.05.2004 00:00
Paikkakunta: Sipoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SJJ » 03.09.2004 08:47

1.Bosse
2.Solberg
3.Loeb


P-G Andersson oli kymmenes toisella ek:lla(21,55km) Suzukilla aika kova sijoitus.

Siellä oli pari Toyota Starlettia mukana ja yksi Daihatsu Charade.

Avatar
rop
KV
KV
Viestit: 308
Liittynyt: 28.07.2004 00:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rop » 03.09.2004 10:48

SJJ kirjoitti:1.Bosse
2.Solberg
3.Loeb


P-G Andersson oli kymmenes toisella ek:lla(21,55km) Suzukilla aika kova sijoitus.

Siellä oli pari Toyota Starlettia mukana ja yksi Daihatsu Charade.

Joo, näyttää tosiaan olevan myös pieniä ja pippurisia laatuautoja kuten Daihatsu :D, Suzuki ja Nissan jne... Minkähänlainen tuo Daihatsu Storia oikein onkaan??? Hmmmm...

Jankos
KV
KV
Viestit: 417
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Jankos » 03.09.2004 11:26

Loeb on taas melkoisessa vauhdissa... Pystyy pistämään kampoihin vaikka avaakin tietä. Pohjat kylläkin näyttää syntyvän uudelleenajettaville pätkille järjestään, ei turhaan ole mestaruuteen ajamassa. Koska kisa on kaikille uutuus on Loeb vielä senkin takia samassa tilanteessa muiden pidempään kiertäneiden kanssa.

Hirvonen on kyllä hieman pettymys kun ei pärjää edes duvalille soralla :(
Ei tiedolla, ei taidolla, vaan Vakiokipolla :D

Avatar
Unto
KV
KV
Viestit: 728
Liittynyt: 29.04.2004 00:00
Paikkakunta: Valkeakiski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Unto » 03.09.2004 14:34

Jankos kirjoitti:Loeb on taas melkoisessa vauhdissa... Pystyy pistämään kampoihin vaikka avaakin tietä. Pohjat kylläkin näyttää syntyvän uudelleenajettaville pätkille järjestään, ei turhaan ole mestaruuteen ajamassa. Koska kisa on kaikille uutuus on Loeb vielä senkin takia samassa tilanteessa muiden pidempään kiertäneiden kanssa.

Hirvonen on kyllä hieman pettymys kun ei pärjää edes duvalille soralla :(
Loeb oli viime vuonna ajamassa kyseisen rallin tutustumis mielessä (tietääkseni??) Tiedä sitten kuinka tuosta hyötyy...

Hirvosen tarttis kyllä parantaa ajoaan joka osa-alueella. Tai muuten seuraavakin vuosi rasittaa managerin kukkaroa, raskaalla kädellä!

Avatar
Gadfly
KV
KV
Viestit: 503
Liittynyt: 25.05.2004 00:00

Viesti Kirjoittaja Gadfly » 03.09.2004 15:48

Harri Rovanperän tuoreet terveiset perjantai-illan huollosta Harrin saitilla
http://www.rovanpera.com/fi/uutiset/index.php?news=129

eipä pysynyt uudessakaan laatikossa nelkku pesässään pitkälle.
No huonotkin uutiset on hyvä kertoa tuoreeltaan.

Tuohon Unton kommenttiin, jotta tietääkseni Loeb nuotitti viime vuonna Hokkaido-rallin erikoiskokeet, mutta ilmeisesti ei ajanut kisaa.

Subarulla ja Citroenilla on Japanissa käsittääkseni yhteinen "etuauto".
0-autonkuljettaja Mäkisen hanke meinasi tyssätä Citikan vastustukseen, mutta homma onnistui, kun Citikka sai Tommille kartturiksi jonkun ranskalaisjunnun.

tällaisia toisen käden tietoja minulla näistä Subarun ja Citikan asioista,
mutta nuo Roviksen tiedot on suoraan Harrilta.

jotta pitelee ilmoja

Avatar
petepee
KV
KV
Viestit: 707
Liittynyt: 11.06.2004 00:00

Jaappani

Viesti Kirjoittaja petepee » 03.09.2004 17:25

Missä katsojat???Innostus piti olla kova ja lähetyksen perusteella ei ketään katsomassa.Vaa oisko koko Japani ollut yleisöpätkällä..........

Pösöllä alkaa oleen kuskeja ensi kaudella ihan kivasti Carlsson muka vahvistettu ja jos se Märtiinin varma sopimus pitää paikkansa niin 1+1+1=3.


Ja voisko arvailla rivien välistä että Duval ajaisi jossain muualla.Ja jos Sainz sitten lopettaa,niin siellä ois paikka ja pitää olla sellanen joka ajais joka kisassa kovaa.Ei ole kyllä ihan hirveästi sellasia ukkoja tarjolla,että saattaa olla syksyn päälle jotain yllättävääkin tiedossa.

Niiiin ja Olli Koivusalo oli tehnyt paluun.Ei vaan saanut vetästyä vielä sitä ahniiiiin luontevaa tekohymyä kameralle.Mutta Olli tulee vielä ...............

Vastaa Viestiin