Japanin MM-ralli
- Tinke
- WRC

- Viestit: 1304
- Liittynyt: 10.05.2004 00:00
- Viesti:
Japanin MM-ralli
Oliskoos aika alottaa voittajaveikkailut tästäkin jo :)
---------------------------
motorsporttraveller.net
---------------------------
motorsporttraveller.net
---------------------------
-
GTE
- Yleinen

- Viestit: 271
- Liittynyt: 19.05.2004 00:00
- Viesti:
- Larppa
- KV

- Viestit: 844
- Liittynyt: 14.05.2004 00:00
- Paikkakunta: Orimattila
- Viesti:
- Simokas
- Yleinen

- Viestit: 167
- Liittynyt: 25.05.2004 00:00
- Paikkakunta: Tallinn
- Viesti:
valitetavasti Roviksellä jo vaihdesto ongelmia ekalla pätkällä :(
Ehkä see menee :
1. Solb
2. Loeb
3. Märtin
Ehkä see menee :
1. Solb
2. Loeb
3. Märtin
Tervitades,
Simo @ Motorsport.ee
Simo @ Motorsport.ee
- TienTukko
- Yleinen

- Viestit: 276
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Viesti:
Nyt ei kehtaa ennustaa kun ralli on jo hyvässä vauhdissa ja näyttää että Petteri ajaa kohti voittoa jos pysyy ladulla ja auto kestää.
Katselin tuossa tuloksia EK 4:n jälkeen ja silmiin pisti N-ryhmän autojen runsaslukuisuus, mukana vielä 50 ison N:n autoa joista 42 Mitsuja
ja monta Evo 8:a. Tuntuu olevan ralliharrastus voimissaan Japanian maalla :)
Ai niin näkyyhän tuolla olevan Mikkolan poikakin Suizalla...
Katselin tuossa tuloksia EK 4:n jälkeen ja silmiin pisti N-ryhmän autojen runsaslukuisuus, mukana vielä 50 ison N:n autoa joista 42 Mitsuja
Ai niin näkyyhän tuolla olevan Mikkolan poikakin Suizalla...
TienTukko Racing, perinteinen autourheiluseura jo vuodesta 2008!
- SJJ
- Yleinen

- Viestit: 164
- Liittynyt: 24.05.2004 00:00
- Paikkakunta: Sipoo
- Viesti:
- rop
- KV

- Viestit: 308
- Liittynyt: 28.07.2004 00:00
- Viesti:
SJJ kirjoitti:1.Bosse
2.Solberg
3.Loeb
P-G Andersson oli kymmenes toisella ek:lla(21,55km) Suzukilla aika kova sijoitus.
Siellä oli pari Toyota Starlettia mukana ja yksi Daihatsu Charade.
Joo, näyttää tosiaan olevan myös pieniä ja pippurisia laatuautoja kuten Daihatsu :D, Suzuki ja Nissan jne... Minkähänlainen tuo Daihatsu Storia oikein onkaan??? Hmmmm...
-
Jankos
- KV

- Viestit: 417
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Jokioinen
Loeb on taas melkoisessa vauhdissa... Pystyy pistämään kampoihin vaikka avaakin tietä. Pohjat kylläkin näyttää syntyvän uudelleenajettaville pätkille järjestään, ei turhaan ole mestaruuteen ajamassa. Koska kisa on kaikille uutuus on Loeb vielä senkin takia samassa tilanteessa muiden pidempään kiertäneiden kanssa.
Hirvonen on kyllä hieman pettymys kun ei pärjää edes duvalille soralla :(
Hirvonen on kyllä hieman pettymys kun ei pärjää edes duvalille soralla :(
Ei tiedolla, ei taidolla, vaan Vakiokipolla :D
- Unto
- KV

- Viestit: 728
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Valkeakiski
- Viesti:
Loeb oli viime vuonna ajamassa kyseisen rallin tutustumis mielessä (tietääkseni??) Tiedä sitten kuinka tuosta hyötyy...Jankos kirjoitti:Loeb on taas melkoisessa vauhdissa... Pystyy pistämään kampoihin vaikka avaakin tietä. Pohjat kylläkin näyttää syntyvän uudelleenajettaville pätkille järjestään, ei turhaan ole mestaruuteen ajamassa. Koska kisa on kaikille uutuus on Loeb vielä senkin takia samassa tilanteessa muiden pidempään kiertäneiden kanssa.
Hirvonen on kyllä hieman pettymys kun ei pärjää edes duvalille soralla :(
Hirvosen tarttis kyllä parantaa ajoaan joka osa-alueella. Tai muuten seuraavakin vuosi rasittaa managerin kukkaroa, raskaalla kädellä!
- Gadfly
- KV

- Viestit: 503
- Liittynyt: 25.05.2004 00:00
Harri Rovanperän tuoreet terveiset perjantai-illan huollosta Harrin saitilla
http://www.rovanpera.com/fi/uutiset/index.php?news=129
eipä pysynyt uudessakaan laatikossa nelkku pesässään pitkälle.
No huonotkin uutiset on hyvä kertoa tuoreeltaan.
Tuohon Unton kommenttiin, jotta tietääkseni Loeb nuotitti viime vuonna Hokkaido-rallin erikoiskokeet, mutta ilmeisesti ei ajanut kisaa.
Subarulla ja Citroenilla on Japanissa käsittääkseni yhteinen "etuauto".
0-autonkuljettaja Mäkisen hanke meinasi tyssätä Citikan vastustukseen, mutta homma onnistui, kun Citikka sai Tommille kartturiksi jonkun ranskalaisjunnun.
tällaisia toisen käden tietoja minulla näistä Subarun ja Citikan asioista,
mutta nuo Roviksen tiedot on suoraan Harrilta.
jotta pitelee ilmoja
http://www.rovanpera.com/fi/uutiset/index.php?news=129
eipä pysynyt uudessakaan laatikossa nelkku pesässään pitkälle.
No huonotkin uutiset on hyvä kertoa tuoreeltaan.
Tuohon Unton kommenttiin, jotta tietääkseni Loeb nuotitti viime vuonna Hokkaido-rallin erikoiskokeet, mutta ilmeisesti ei ajanut kisaa.
Subarulla ja Citroenilla on Japanissa käsittääkseni yhteinen "etuauto".
0-autonkuljettaja Mäkisen hanke meinasi tyssätä Citikan vastustukseen, mutta homma onnistui, kun Citikka sai Tommille kartturiksi jonkun ranskalaisjunnun.
tällaisia toisen käden tietoja minulla näistä Subarun ja Citikan asioista,
mutta nuo Roviksen tiedot on suoraan Harrilta.
jotta pitelee ilmoja
- petepee
- KV

- Viestit: 707
- Liittynyt: 11.06.2004 00:00
Jaappani
Missä katsojat???Innostus piti olla kova ja lähetyksen perusteella ei ketään katsomassa.Vaa oisko koko Japani ollut yleisöpätkällä..........
Pösöllä alkaa oleen kuskeja ensi kaudella ihan kivasti Carlsson muka vahvistettu ja jos se Märtiinin varma sopimus pitää paikkansa niin 1+1+1=3.
Ja voisko arvailla rivien välistä että Duval ajaisi jossain muualla.Ja jos Sainz sitten lopettaa,niin siellä ois paikka ja pitää olla sellanen joka ajais joka kisassa kovaa.Ei ole kyllä ihan hirveästi sellasia ukkoja tarjolla,että saattaa olla syksyn päälle jotain yllättävääkin tiedossa.
Niiiin ja Olli Koivusalo oli tehnyt paluun.Ei vaan saanut vetästyä vielä sitä ahniiiiin luontevaa tekohymyä kameralle.Mutta Olli tulee vielä ...............
Pösöllä alkaa oleen kuskeja ensi kaudella ihan kivasti Carlsson muka vahvistettu ja jos se Märtiinin varma sopimus pitää paikkansa niin 1+1+1=3.
Ja voisko arvailla rivien välistä että Duval ajaisi jossain muualla.Ja jos Sainz sitten lopettaa,niin siellä ois paikka ja pitää olla sellanen joka ajais joka kisassa kovaa.Ei ole kyllä ihan hirveästi sellasia ukkoja tarjolla,että saattaa olla syksyn päälle jotain yllättävääkin tiedossa.
Niiiin ja Olli Koivusalo oli tehnyt paluun.Ei vaan saanut vetästyä vielä sitä ahniiiiin luontevaa tekohymyä kameralle.Mutta Olli tulee vielä ...............