locost finlandin syyskokous ja pikkujoulut järjestetään 2.12.06 klo 16 alkaen cavalier ravintolassa kannuksessa. lisätietoja: www.locostfinland.com
jos edullinen ja teho/paino suhteeltaa hyvä auto kiinnostaa niin kannattaa tulla jututtamaan kuskeja. autoja on mahdollisuus nähdä useammassa paikassa suomessa.
locost finlandin syyskokous
-
- A-Junnu
-
- A-Junnu
päivitetyt säännöt ja kilpailukalenteri nähtävissä www.locostfinland.com
- leppis
- WRC
Muutaman kerran Locosteja Botniaringin tornista kuuluttaneena ja seuranneena toivon, että tämä kanta kasvaa. Kannattaa käydä sivuilla ja katsoa se Johan Svahnin video, kun Apparan varikkomäessä kääntyy. Itse poljin jarrua ja käänsin rattia koneen ääressä. Mamma oikeutetusti tuli katsomaan, että nyt on mennyt ukolta loppukin järki.
-
- A-Junnu
21 autolle on annettu runko numero. autoja on tekeillä n 30 mutta osa on aivan alkutekiöissä. yritämme antaa numerot vasta lahes valmiille autoille katsastus korttien tilaamista varten ettei runkolistaan jäisi tyhjiä paikkoja.
ympäri maan rupeaa olemaan autoja mihin voi käydä tutustumassa jos mukava harrasteauto kiinnostaa.
ahveniston pyörähdys mihin viitattiin tuotti minulle musta/valko lipun. vaikka olisin ehkä antanut sen kaverille.video löytyy foorumista media osiosta. sama kaveri taklasi sisäpuoleltaan seuraavassa kisassa oman luokan auton niin että molemmat joutu keskeyttään
.
ympäri maan rupeaa olemaan autoja mihin voi käydä tutustumassa jos mukava harrasteauto kiinnostaa.
ahveniston pyörähdys mihin viitattiin tuotti minulle musta/valko lipun. vaikka olisin ehkä antanut sen kaverille.video löytyy foorumista media osiosta. sama kaveri taklasi sisäpuoleltaan seuraavassa kisassa oman luokan auton niin että molemmat joutu keskeyttään

-
- A-Junnu