Ralli- ja sprint autojen moottoriin ja voimansiirtoon liittyvä keskustelu.
-
volvosport
- B-junnu

- Viestit: 36
- Liittynyt: 01.11.2007 00:00
Viesti
Kirjoittaja volvosport » 26.03.2008 18:34
No niin elikkäs osaako kukaan sanoa mitää tuollaisesta mersun g wagon maasturin perästä mitään :D purettiin yksi sellainen ja varmaan tarkoitus olisi pistää se tuollaiseen 240 volvoon.
Osaako kukaan sanoa tuon perän kestävyydestä mitään? Vetarit ainakin olivat todella muhkean kokoiset että ne ei ainakaan pitäisi pettää mutta entäs vakio lukko? Perässähän on sähköisesti kytkettävä lukko ja se näytti pelaavan todella mallikkaasti.
Varmaan aina harvinaista että autossa olisi g wagonin perä mutta tänne vaan tietoutta ja vinkkejä jos jollain niitä on

-
FSR
- A-Junnu

- Viestit: 73
- Liittynyt: 06.07.2007 00:00
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja FSR » 26.03.2008 19:04
Kannattas kysästä täältä
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/d ... ?CAT_ID=24
Siel on tietoo 4x4 kilkkeistä,peristä yms.
Perstuntumalla toi G:n perämurikka kestää kyllä käskemistä,yhellä tutulla on alumiinikasi(SEC) marsun konehuoneessa ja perät on kovilla
-
Kari_Grandi
- Viestit: 2
- Liittynyt: 12.11.2010 00:00
Viesti
Kirjoittaja Kari_Grandi » 01.01.2011 17:58
Itsellä sellainen kysymys että mikä perä olisi helpoin laittaa Sunbeam avengeriin kun ei tolla lukottomalla perällä mitään hirveitä aikoja tehä? :D
-
ksi
- KV

- Viestit: 360
- Liittynyt: 10.06.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja ksi » 01.01.2011 20:16
avengeriin on onnistuneesti asennettu ainakin enkku-lukkoa omaan murikkaan.. työstöä kyllä jonkun verran vaatii ja muistaakseni n.700€ maksaa avengerin oma lukko..
mikä välitys siinä mersun aksilassa on?
kirraa,kirraa..... OSU!!!