Paloseinä
- paavoh
- Yleinen
- Viestit: 151
- Liittynyt: 20.05.2004 00:00
Re: Paloseinä
Taitaapi olla paloseinäsääntö edelleen voimassa. Sehän tuli pari vuotta sitten. Eli paloseinien on oltava alkuperäisellä paikallaan.kent kirjoitti:Saakos ensi vuonna olla Rallisprintissä autossa tuliseinää viety taaksepäin?Ois nopea peli myynnis,mut siin tuliseinä siirretty
(Ellei sitten aivan juuri ole tullut asiaa pyörtävää muutosta... tuskin.)
- northwest
- KV
- Viestit: 832
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Tampere
Vaan Krc-autolla ei saa ajaa enää sprintissä,ainoat rc-autot ovat näitä kv-luokkien 1 ja 2 autoja.Joten paloseinäsiirretyllä autolla ei saa ajaa sprintissäjartse kirjoitti:Jos etuvetoisesta muutettu takavetoiseksi krc sääntöjen mukaan saa siirtää tietyin rajoituksin. Vaan jos alkuperäinen takaveto , EI saa!!!!
-
- A-Junnu
- Viestit: 110
- Liittynyt: 03.05.2004 00:00
- Paikkakunta: Billnäs
Jos rakentaa etuvetoista takavetoiseksi niin pitää rakentaa se rallicross div.1:sen sääntöjen mukaan, ei KRC sääntöjen mukaan.jartse kirjoitti:Jos etuvetoisesta muutettu takavetoiseksi krc sääntöjen mukaan saa siirtää tietyin rajoituksin. Vaan jos alkuperäinen takaveto , EI saa!!!!
Div.1:ssä ei saa siirtää paloseinää.
Alla olevassa linkistä löytää piirrustukset miten lattiamuutokset ym. saa tehdä..
http://www.akk-motorsport.fi/saannot/Sa ... r8.html#k1
- ripez12r
- Yleinen
- Viestit: 194
- Liittynyt: 19.09.2004 00:00
Oli joskus ennemmin vähän puhetta samasta asiasta ja otin sitten vähän kyselyjä tuonne AKK:lle
http://www.ralli.net/modules.php?name=F ... opic&t=680
Jos ei löydy niin hakekaa "Kardaani tunnelin muutos vaihteiston kohdalta"
http://www.ralli.net/modules.php?name=F ... opic&t=680
Jos ei löydy niin hakekaa "Kardaani tunnelin muutos vaihteiston kohdalta"
- jartse
- B-junnu
- Viestit: 34
- Liittynyt: 11.06.2004 00:00
Kyllä KRC autolla saa ajaa sprinttiä! Linkistäsi kohta 279.5 viimeinen lause kertoo SEN!!! KRC luokka kyllä edellyttää saman kauppamerkin moottorin kuin kori on!!!MRT kirjoitti:Jos rakentaa etuvetoista takavetoiseksi niin pitää rakentaa se rallicross div.1:sen sääntöjen mukaan, ei KRC sääntöjen mukaan.jartse kirjoitti:Jos etuvetoisesta muutettu takavetoiseksi krc sääntöjen mukaan saa siirtää tietyin rajoituksin. Vaan jos alkuperäinen takaveto , EI saa!!!!
Div.1:ssä ei saa siirtää paloseinää.
Alla olevassa linkistä löytää piirrustukset miten lattiamuutokset ym. saa tehdä..
http://www.akk-motorsport.fi/saannot/Sa ... r8.html#k1
- northwest
- KV
- Viestit: 832
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Tampere
Toi maininta on vanhentunut.
Tässä luokkajako sprintissä ja siellä ei ole KRC-autoille luokkaa;
14.6.3 Autojen luokkajako
Yleinen
luokka 1 ryhmä N, (sis kv RC div II) 2-veto enint. 2000 cc
luokka 2 ryhmä N 4-veto Tilavuus vapaa
luokka 3 ryhmät A, Kv RC Div I, Kv RC Div II, SS, F, 2-veto enint. 1300 cc (A,N enint 1400 cc)
luokka 4 ryhmät A, Kv RC Div I, Kv RC Div II, SS, F, 2-veto enint. 1600 cc
luokka 5 ryhmät A, Kv RC Div I, Kv RC Div II, SS, F, 2-veto yli 1600 cc
ryhmä N, 2-veto yli 2000 cc
luokka 6 ryhmät A, Kv RC Div I, SS, 4-veto tilav. vapaa
luokka 7 Naiset ryhmät N, A, F, SS, Kv RC Div I, Kv RC Div II tilav. vapaa
(yleinen ja juniorit yhdessä)
Junioriluokat
luokka 8 ryhmät A, N, F, Kv RC Div I, Kv RC Div II, SS, 2-veto enint. 1300 cc (A,N enint 1400 cc)
luokka 9 ryhmät A, N, F, Kv RC Div I, Kv RC Div II, SS, 2-veto enint. 1600 cc
luokka 10 ryhmät A, N, F, Kv RC Div I, Kv RC Div II, SS, 2-veto yli 1600 cc
luokka 11 ryhmä N 4-veto tilav. vapaa
luokka 12 ryhmät A, Kv RC Div I, SS, 4-veto tilav. vapaa
Nuortenluokka
luokka 13 nuortenluokka ryhmät N, A, F, SS, 2-veto. enint. 1600 cc,
Sekä R N enint. 2000 ksm, 2-veto R N enint. 2000 cc
luokka 14 Legends-luokassa ajavat kaikki samassa luokassa lisenssiluokasta riippumatta.
Tässä luokkajako sprintissä ja siellä ei ole KRC-autoille luokkaa;
14.6.3 Autojen luokkajako
Yleinen
luokka 1 ryhmä N, (sis kv RC div II) 2-veto enint. 2000 cc
luokka 2 ryhmä N 4-veto Tilavuus vapaa
luokka 3 ryhmät A, Kv RC Div I, Kv RC Div II, SS, F, 2-veto enint. 1300 cc (A,N enint 1400 cc)
luokka 4 ryhmät A, Kv RC Div I, Kv RC Div II, SS, F, 2-veto enint. 1600 cc
luokka 5 ryhmät A, Kv RC Div I, Kv RC Div II, SS, F, 2-veto yli 1600 cc
ryhmä N, 2-veto yli 2000 cc
luokka 6 ryhmät A, Kv RC Div I, SS, 4-veto tilav. vapaa
luokka 7 Naiset ryhmät N, A, F, SS, Kv RC Div I, Kv RC Div II tilav. vapaa
(yleinen ja juniorit yhdessä)
Junioriluokat
luokka 8 ryhmät A, N, F, Kv RC Div I, Kv RC Div II, SS, 2-veto enint. 1300 cc (A,N enint 1400 cc)
luokka 9 ryhmät A, N, F, Kv RC Div I, Kv RC Div II, SS, 2-veto enint. 1600 cc
luokka 10 ryhmät A, N, F, Kv RC Div I, Kv RC Div II, SS, 2-veto yli 1600 cc
luokka 11 ryhmä N 4-veto tilav. vapaa
luokka 12 ryhmät A, Kv RC Div I, SS, 4-veto tilav. vapaa
Nuortenluokka
luokka 13 nuortenluokka ryhmät N, A, F, SS, 2-veto. enint. 1600 cc,
Sekä R N enint. 2000 ksm, 2-veto R N enint. 2000 cc
luokka 14 Legends-luokassa ajavat kaikki samassa luokassa lisenssiluokasta riippumatta.
-
- A-Junnu
- Viestit: 110
- Liittynyt: 03.05.2004 00:00
- Paikkakunta: Billnäs
jartse kirjoitti:Kyllä KRC autolla saa ajaa sprinttiä! Linkistäsi kohta 279.5 viimeinen lause kertoo SEN!!! KRC luokka kyllä edellyttää saman kauppamerkin moottorin kuin kori on!!!MRT kirjoitti:Jos rakentaa etuvetoista takavetoiseksi niin pitää rakentaa se rallicross div.1:sen sääntöjen mukaan, ei KRC sääntöjen mukaan.jartse kirjoitti:Jos etuvetoisesta muutettu takavetoiseksi krc sääntöjen mukaan saa siirtää tietyin rajoituksin. Vaan jos alkuperäinen takaveto , EI saa!!!!
Div.1:ssä ei saa siirtää paloseinää.
Alla olevassa linkistä löytää piirrustukset miten lattiamuutokset ym. saa tehdä..
http://www.akk-motorsport.fi/saannot/Sa ... r8.html#k1
Kyllä KRC autolla saa ajaa rallisprinttiä, kunhan ilmoitat sen SS luokkaan.
Silloin täytyy se paloseinä olla omalla paikalla jne.
Rallisprintissä ei ole enää luokkaa KRC autoille niinkuin ennen, kts linkkiä kohdasta 14.6.3 autojen luokkajako.
http://www.akk-motorsport.fi/saannot/Sa ... ml#ots14.6
-
- KV
- Viestit: 360
- Liittynyt: 10.06.2004 00:00
paloseinä..
krc auto tulee rakentaa div.1 mukaan tekniikan ja turvallisuuden osalta ja krc:n laji kohtaiset muutokset sallittu. kardaani tunnelin piirrustukset löytyy sääntökirjasta ja näiden lisäksi paikalliset muutokset tekniikan asentamiseksi sallitaan,esim:iskari koteloiden minimi väli 900mm,mut jos iskarin kulmasta johtuen liikerata vaatii tilaa lisää minimimitta saa pienentyä ja linkkikotelot saa tulla korkeammalle kuin kuvassa jos liikerata vaatii,näin ilmoitti tekn.päällikkö asiaa tiedustellessani ja PALOSEINÄÄ EI SAA SIIRTÄÄ MILLIÄKÄÄN SPRINTTI AUTOSSA.ohjaamoa ympäröivä tila/rakenne tulee säilyttää ALKUPERÄISENÄ.4-ovisessa jopa takaovet oltava vakiot,lukuun ottamatta sisustusta eli ei leikellä peltejäkään.paloseinä sääntö koskee niin etu kuin takavetoakin.
PS:SPRINTISSÄ MENNÄÄN SS-LUOKAN MUKAAN JA JÄÄRADALLA KRC:N MUKAAN.
