Muu autojen tekniikkaan liittyvä keskustelu, sähköt, lisälaitteet, turvallisuus yms.
-
karhuracing
- A-Junnu

- Viestit: 92
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Rautalampi
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja karhuracing » 23.01.2005 19:22
Onko kellään tarkkaa tietoa onko korin ulkopuolinen päävirta katkaisin pakollinen n ryhmässä rallissa? Kun sääntökirjassa ja akk sivuilla on eri versiot asiasta. Näin akk netti sivuilla:
Ulkopuolella katkaisin on sijoitettava umpiautoissa tuulilasin etutolpan eteen. Se tulee merkitä valkoreunaisella sinisellä kolmiolla, jonka kanta on vähintään 12 cm, ja jossa on punaisen salaman kuva. Asennus on pakollinen nopeuskilpailuissa (ei rallisprinteissä) ryhmissä N ja A, sekä ryhmissä F ja SS kaikissa lajeissa. Sitä suositellaan muihin kilpailuihin.
-
sohvaperuna
- B-junnu

- Viestit: 47
- Liittynyt: 26.05.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja sohvaperuna » 23.01.2005 19:26
Juu, on se ja selviää se siitä kapulakielestäkin kun ajatuksella lukee...
-
Raiser
- A-Junnu

- Viestit: 98
- Liittynyt: 07.10.2004 00:00
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Raiser » 23.01.2005 19:30
Eiköhän tuosta oo jo jankattu...
ei tarvii ännässä muutakun nopeuskilpailuis ja äffässä taas tarvii.
sääntökirajssa virhe ... nettiversio on oikein ja tiedote.
-
puikkis
- B-junnu

- Viestit: 24
- Liittynyt: 17.05.2004 00:00
Viesti
Kirjoittaja puikkis » 24.01.2005 01:18
Milloinkohan noi sääntökirjanikkarit oppisivat kirjoittamaan selvästi ?
Mikä siinä voi olla niin vaikeeta, ettei osata kirjoittaa selvää suomea ? Ei kai siel vaan ole jotain ammatti-poliitikkoja konsultoimassa?