Vertailukohtana ennen omistamani 127: 87 hp pyöristä.
Mutta ne Trabantin äänet saa sen auton kuulostamaan yli 100 hevosvoimaiseltajari-t kirjoitti:Joo luulisin että voitin tämän skaban. Auto olisi Trabant P 600 ja tehoa vakiona 26 hp, kyseisessä autossa ehkä 30. Auto on vuosimallia 89 ja parasta A-ryhmää eli pistäkää paremmaksi. T jari
Ei huono tuokaan, mutta arvaapas "rallisatiainen", paljonko mulla oli tehoa samassa autossa vuonna 1989? Elämäni ekan rallin jälkeen (Salon Pienoisralli -89) Harinen mittasi Figulista huimat 47 hv etupyöristä! Olin melko ylpeä siitä, että ennen kaatoa olin B-junnujen N/A-ryhmän alle 16-satasissa parin GT-Corollan, Golfin ja Starletin jälkeen viidentenä ja yleiskisassakin 25 sakissa... Tuli hiukan huimisteltua.Rallisatiainen kirjoitti:Kun en ole koskaankysynyt keneltäkään :D yhtään typerää kysymystä
, niin teen sen nyt! Kenellä laisikin aktiivisessa käytössä oleva kisa-auto? Historikkeja ei lasketa...
Vertailukohtana ennen omistamani 127: 87 hp pyöristä.
GAZ:han on oikea tykki, alle 20 sekkaa 0-100 km/h! Onkos tuo kuorkki kuinka kauhea vietävä? Jos meinaa lähteä lapasesta, ottaako sitä kiinni edes kunnon ranteilla?jarko kirjoitti:Gazilla ei ole tarvinnut vallan kauheesti nostella. Kivaahan sekin on, omalla tavallaa, joskin myös ajoittain aika vaarallista. Mutta elämä on... :D