Mites ois Teijo Lahti?Whiz kirjoitti:thn kirjoitti:Kuka suomalainen ajanut kyseisellä laitteella "tehdas" tiimissä?AETH kirjoitti:Eipä taida tämmöistäkään laitetta suomesta löytyä
http://www.groupbrally.com/images/citro ... _small.jpg
Muistaakseni ei kukaan Suomalainen, Henkka ajoi kyllä CX mallilla pari kisaa, olikohan vuonna -78
B-Ryhmäläisistä
- RacingMedia
- KV
- Viestit: 603
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Vauhtia ja Vastuuta!! www.toniharsia.com www.endurospecial.com
- Whiz
- KV
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.10.2004 00:00
Lahtihan kiersi junnu SM:ää B-ryhmän Visalla.RacingMedia kirjoitti:Mites ois Teijo Lahti?Whiz kirjoitti:thn kirjoitti: Kuka suomalainen ajanut kyseisellä laitteella "tehdas" tiimissä?
Muistaakseni ei kukaan Suomalainen, Henkka ajoi kyllä CX mallilla pari kisaa, olikohan vuonna -78
Olikohan niitä muuten 2 kpl täällä? Muistelisin että joku naispari ajeli Visalla myös.
- rafu
- KV
- Viestit: 680
- Liittynyt: 29.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Helsinki
Kyllä niitä oli 2 Autotalo Rekaralla. Toinen oli etuvetoinen Trophé, toinen nelivetoinen Mille Pistes.Whiz kirjoitti:Olikohan niitä muuten 2 kpl täällä? Muistelisin että joku naispari ajeli Visalla myös.
Trophélla ajoi m.m. Kilu Aho, Heikki Hartikainen, Robi Gröndahl
MP:llä ajoi Jussi Mäkynen, Marjo Salonen, Teijo Lahti. Nykyään se löytynee Citroen harrastajan tallissa.
Timo Tuumi ajoi Saksassa myös Mille Pistes autolla.
- fiurio
- A-Junnu
- Viestit: 88
- Liittynyt: 18.09.2005 00:00
Tehtaan rallitiimissä ei kukaan suomalainen.thn kirjoitti:Kuka suomalainen ajanut kyseisellä laitteella "tehdas" tiimissä?AETH kirjoitti:Eipä taida tämmöistäkään laitetta suomesta löytyä
http://www.groupbrally.com/images/citro ... _small.jpg
Vuonna 1986 ne harvat rallit missä ko. automalli esiintyi,toimi kuskeina
ainakin kolme eri ranskalaispilottia,joista muistuu Jean-Claude Anduetin
nimi mieleen. Ja rikkihän ne autot oli aina,ei tainnut olla montaakaan maaliin ajettua suoritusta.
Jos ei sitten ko.autot esiintyneet crossi puolella,sieltä vois se "tehdaskuski"
löytyä.
- jjs
- Yleinen
- Viestit: 281
- Liittynyt: 18.06.2004 00:00
Re: Off topic..
Vanhaan juttuun vähän: auto on eteläsuomessa, ilm. ed. samalla omistajalla, mutta suomenkilpinen se ei vieläkään liene (n. vuoden kahden takaista tietoa). Auto oli koekilvillä liikenteessä 80-luvulla.ignis kirjoitti:kyseessä oli luokittelu versio eli niitä tehtiin aikanaan se 200 kpl mikä siihen aikaan tarvitiin luokitteluun. olen kuullut että suomessa olisi edelleenkin yksi sellainen jossain autotallissa eikä sitä saa ostettua edes (paljolla) rahalla. liekö kaupunki legendaa vai totta en tietä...Hupsista kirjoitti:Josku -80 luvulla oli Hesarin sunnuntai numerossa myynnissä B-ryhmäs Peugeot 205 hintaan 250 000 vain esittelyajossa olleena yksilönä?
(Olin silloin 15-16v joten ei ihan ajankohtainen) mutta löytyy esittelyautona tuon ajan autolehdistä... (harmaa)
Silloin oli tallipäällikkö tuollaisella seuraamassa Jyväskylääkin (ranskan kilvissä), lieneekö sitten sama autokin?
Nyt olisi kiva tietää minne tuo suomenkilpinen mahtoi päätyä
Ihan muutamia viimeisiä tehtiin helmiäisvalkoisina ja olisiko ollut nahkaverhouksilla tjsp. Törmäsin joskus moiseen ex-Jean Todtin omistuksessa / käytössä olleeseen yksilöön.
- RacingMedia
- KV
- Viestit: 603
- Liittynyt: 30.04.2004 00:00
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Impit tutumpia isänin kautta.. Taidan olla liian nuori näihin keskusteluihin.. =)Whiz kirjoitti:Lahtihan kiersi junnu SM:ää B-ryhmän Visalla.RacingMedia kirjoitti:Mites ois Teijo Lahti?Whiz kirjoitti:
Muistaakseni ei kukaan Suomalainen, Henkka ajoi kyllä CX mallilla pari kisaa, olikohan vuonna -78
Olikohan niitä muuten 2 kpl täällä? Muistelisin että joku naispari ajeli Visalla myös.
Vauhtia ja Vastuuta!! www.toniharsia.com www.endurospecial.com
- fiurio
- A-Junnu
- Viestit: 88
- Liittynyt: 18.09.2005 00:00
Tällä Citikan 1000Pistes autolla (oliko jopa tehdastiimin?) osallistui Jyskäläänrafu kirjoitti:Kyllä niitä oli 2 Autotalo Rekaralla. Toinen oli etuvetoinen Trophé, toinen nelivetoinen Mille Pistes.Whiz kirjoitti:Olikohan niitä muuten 2 kpl täällä? Muistelisin että joku naispari ajeli Visalla myös.
Trophélla ajoi m.m. Kilu Aho, Heikki Hartikainen, Robi Gröndahl
MP:llä ajoi Jussi Mäkynen, Marjo Salonen, Teijo Lahti. Nykyään se löytynee Citroen harrastajan tallissa.
Timo Tuumi ajoi Saksassa myös Mille Pistes autolla.
ranskalainen Oliver Battut(korjatkaa jos nimi väärin) ,joskus vuonna -83 - -85.
Taisi kaataa useammin kuin C.Mcrae parhaana Legacy vuonnaan.
Auton kori oli kasassa enää lähinnä ilmastointiteipillä ja mustekaloilla,kunnes
Ruuhimäen hypyissä ,(ajettiin eripäin kun nykyään) viimmeisestä hy-
pystä loikka suoraan ojaan ja huimat voltit pitkälle alamäkeen.
Satuin olla paikalla todistamassa huimapäisen patongin keskeytystä.
- JM
- WRC
- Viestit: 1413
- Liittynyt: 09.02.2004 00:00
- Paikkakunta: Nokia
Mies on nimeltään Laurent Battut ja huimisteli tosiaan vallan näyttäviä suorituksia. Tuli niitä itsekin paikan päällä töllisteltyä.fiurio kirjoitti:Tällä Citikan 1000Pistes autolla (oliko jopa tehdastiimin?) osallistui Jyskäläänrafu kirjoitti:Kyllä niitä oli 2 Autotalo Rekaralla. Toinen oli etuvetoinen Trophé, toinen nelivetoinen Mille Pistes.Whiz kirjoitti:Olikohan niitä muuten 2 kpl täällä? Muistelisin että joku naispari ajeli Visalla myös.
Trophélla ajoi m.m. Kilu Aho, Heikki Hartikainen, Robi Gröndahl
MP:llä ajoi Jussi Mäkynen, Marjo Salonen, Teijo Lahti. Nykyään se löytynee Citroen harrastajan tallissa.
Timo Tuumi ajoi Saksassa myös Mille Pistes autolla.
ranskalainen Oliver Battut(korjatkaa jos nimi väärin) ,joskus vuonna -83 - -85.
Taisi kaataa useammin kuin C.Mcrae parhaana Legacy vuonnaan.
Auton kori oli kasassa enää lähinnä ilmastointiteipillä ja mustekaloilla,kunnes
Ruuhimäen hypyissä ,(ajettiin eripäin kun nykyään) viimmeisestä hy-
pystä loikka suoraan ojaan ja huimat voltit pitkälle alamäkeen.
Satuin olla paikalla todistamassa huimapäisen patongin keskeytystä.
-
- Yleinen
- Viestit: 274
- Liittynyt: 18.05.2004 00:00
- Viesti:
- Wannabee
- A-Junnu
- Viestit: 63
- Liittynyt: 28.07.2008 00:00
- leppis
- WRC
- Viestit: 1839
- Liittynyt: 31.03.2004 00:00
Olin kaverin kanssa Ruuhimäessä siinä ajosuuntaan vasemmalla nyppylällä siiman takana. Holger Eklund oli kuvaamassa pitkään, ja lähti pois. Sanoin kaverille, että tuohon taakse louhikkoon lähdetään, jos joku on tulossa syliin. Kuunneltiin, kun Sitikka ei ota yhtään pois tullessa siihen viimeiselle nypylle. Ennenkuin auto tuli kohdalle sanoin, että nyt lähdetään. Kuumaa ilmaa ja hiekkaa tuli niskaan. Auto pyöri mäen alle, ja alkoi höyryämään. Kartturi veti mäkeen, eikä murtuneet jalkapöydän luut haitanneet yhtään.JM kirjoitti:Mies on nimeltään Laurent Battut ja huimisteli tosiaan vallan näyttäviä suorituksia. Tuli niitä itsekin paikan päällä töllisteltyä.fiurio kirjoitti:Tällä Citikan 1000Pistes autolla (oliko jopa tehdastiimin?) osallistui Jyskäläänrafu kirjoitti: Kyllä niitä oli 2 Autotalo Rekaralla. Toinen oli etuvetoinen Trophé, toinen nelivetoinen Mille Pistes.
Trophélla ajoi m.m. Kilu Aho, Heikki Hartikainen, Robi Gröndahl
MP:llä ajoi Jussi Mäkynen, Marjo Salonen, Teijo Lahti. Nykyään se löytynee Citroen harrastajan tallissa.
Timo Tuumi ajoi Saksassa myös Mille Pistes autolla.
ranskalainen Oliver Battut(korjatkaa jos nimi väärin) ,joskus vuonna -83 - -85.
Taisi kaataa useammin kuin C.Mcrae parhaana Legacy vuonnaan.
Auton kori oli kasassa enää lähinnä ilmastointiteipillä ja mustekaloilla,kunnes
Ruuhimäen hypyissä ,(ajettiin eripäin kun nykyään) viimmeisestä hy-
pystä loikka suoraan ojaan ja huimat voltit pitkälle alamäkeen.
Satuin olla paikalla todistamassa huimapäisen patongin keskeytystä.
- fiurio
- A-Junnu
- Viestit: 88
- Liittynyt: 18.09.2005 00:00
Tulee huomenna 3.11. klo 11.30 uusintana.PetriH kirjoitti:Sattuuko kukaa kattomahan äsköön maxia, tuli oikeen hyvä rokumentti A-ryhmän Integralesta. Biasionin,Auriolin, Sainzin ja Kankkusen MM mittelöistä.
Vaikka ei toi Citikan tehdaskuski ei ole vielä selvinnyt,niin heitetään toinen
kysymys kehiin ja kysytään automerkkiä ja mallia,joka on eri luokitteluversioillaan(5kpl) voittanut aina ensiesiitymisessään MM-rallin.
Tarkennetaan sen verran,että nämä versiot on peräkkäin julkaituja malleja.
Tositietäjät kertoo tietenkin kuljettajat ja rallitkin kaupanpäälle.
- Mopoilija
- WRC
- Viestit: 3125
- Liittynyt: 25.07.2004 00:00
- Viesti:
Oiskohan Lancia Delta....fiurio kirjoitti:Vaikka ei toi Citikan tehdaskuski ei ole vielä selvinnyt,niin heitetään toinen kysymys kehiin ja kysytään automerkkiä ja mallia,joka on eri luokitteluversioillaan(5kpl) voittanut aina ensiesiitymisessään MM-rallin.
1985 RAC, Delta S4, Henkka Toivonen
1987 Monte Carlo, Delta HF 4WD, Miki Biasion
1988 Portugali, Delta Integrale, Miki Biasion
1989 San Remo, Delta Integrale 16V, Miki Biasion
1992 Monte Carlo, Delta HF Integrale, Didier Auriol
http://www.tumpelorallysport.com/
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
http://www.arosolutions.com
------------------------
"Must drive carefully, there´s some corner here and there..." - Gigi Galli
- Whiz
- KV
- Viestit: 315
- Liittynyt: 19.10.2004 00:00
No Lancia :Dfiurio kirjoitti:Tulee huomenna 3.11. klo 11.30 uusintana.PetriH kirjoitti:Sattuuko kukaa kattomahan äsköön maxia, tuli oikeen hyvä rokumentti A-ryhmän Integralesta. Biasionin,Auriolin, Sainzin ja Kankkusen MM mittelöistä.
Vaikka ei toi Citikan tehdaskuski ei ole vielä selvinnyt,niin heitetään toinen
kysymys kehiin ja kysytään automerkkiä ja mallia,joka on eri luokitteluversioillaan(5kpl) voittanut aina ensiesiitymisessään MM-rallin.
Tarkennetaan sen verran,että nämä versiot on peräkkäin julkaituja malleja.
Tositietäjät kertoo tietenkin kuljettajat ja rallitkin kaupanpäälle.
Röhrl, Toivonen, Kankkunen ja pakko Aleniakin on kokeilla.
RAC, Ruotsin ralli ja olisko Monte Carlo?
Korjaa ja kerro oikeat vastaukset.
En ehtinytkään ekana prkl!
- fiurio
- A-Junnu
- Viestit: 88
- Liittynyt: 18.09.2005 00:00
Näihän se on,aika usein on vastattu Mitsu Lancer,mutta tällä saitilla sitä tietoa on.Mopoilija kirjoitti:Oiskohan Lancia Delta....fiurio kirjoitti:Vaikka ei toi Citikan tehdaskuski ei ole vielä selvinnyt,niin heitetään toinen kysymys kehiin ja kysytään automerkkiä ja mallia,joka on eri luokitteluversioillaan(5kpl) voittanut aina ensiesiitymisessään MM-rallin.
1985 RAC, Delta S4, Henkka Toivonen
1987 Monte Carlo, Delta HF 4WD, Miki Biasion
1988 Portugali, Delta Integrale, Miki Biasion
1989 San Remo, Delta Integrale 16V, Miki Biasion
1992 Monte Carlo, Delta HF Integrale, Didier Auriol