Moi oliko escort mk1 twincamiin luokiteltu ko takasiltaa jos oli minkäkokoisilla jarruilla ja oliko vetoakselit uivaa mallia?
Onko kenelläkään tietoa Suomeen tuoduista twincameista (mk1 esc) millä reknroilla ne oli?.
Onkohan niiden "raatoja" missään?.
Iso Atlas levyjarruin
- Weke
- A-Junnu
- Viestit: 50
- Liittynyt: 06.07.2004 00:00
Re: Iso Atlas levyjarruin
mettät pullollaan
- countrysedan
- Viestit: 16
- Liittynyt: 19.10.2004 00:00
- jjs
- Yleinen
- Viestit: 281
- Liittynyt: 18.06.2004 00:00
Suomesta ei tarvitse Twinkkien "raatoja" haeskella. Yhtään ei tiettävästi tuotu siviiliin.
TC:n valmistus alkoi -68 ja jatkui (molempikätisenä) -71 saakka. Alunperin saatavana vain valkoisina (Ermine White) ja loppuvuotena myös muissa Ford AVO -väreissä (samat kuin Mexico ja RS1600 -malleissa). Ajovalot muuttuivat myös viimeisissä GT-tyyppisistä suorakaiteista pyöreiksi.
TC:n valmistus alkoi -68 ja jatkui (molempikätisenä) -71 saakka. Alunperin saatavana vain valkoisina (Ermine White) ja loppuvuotena myös muissa Ford AVO -väreissä (samat kuin Mexico ja RS1600 -malleissa). Ajovalot muuttuivat myös viimeisissä GT-tyyppisistä suorakaiteista pyöreiksi.
Re: Iso Atlas levyjarruin
Jukka Viljanen Lapualta ajoi 1600 tc:llä.taitaa olla auto jukalla vieläkin.Tais olla kuitenki Suomessa muutettu 90-luvulla.Kysäseppä sieltä.bda12 kirjoitti:Moi oliko escort mk1 twincamiin luokiteltu ko takasiltaa jos oli minkäkokoisilla jarruilla ja oliko vetoakselit uivaa mallia?
Onko kenelläkään tietoa Suomeen tuoduista twincameista (mk1 esc) millä reknroilla ne oli?.
Onkohan niiden "raatoja" missään?.
- bda12
- B-junnu
- Viestit: 23
- Liittynyt: 28.09.2004 00:00
[quote="jjs"]Suomesta ei tarvitse Twinkkien "raatoja" haeskella. Yhtään ei tiettävästi tuotu siviiliin.
TC:n valmistus alkoi -68 ja jatkui (molempikätisenä) -71 saakka. Alunperin saatavana vain valkoisina (Ermine White) ja loppuvuotena myös muissa Ford AVO -väreissä (samat kuin Mexico ja RS1600 -malleissa). Ajovalot muuttuivat myös viimeisissä GT-tyyppisistä suorakaiteista pyöreiksi.[/quote
AINAKIN BBR-2 ON TUOTU SIVIILIAUTOKSI SEN MYI AUTO-LAMMINEN TAMPEREELTA
TC:n valmistus alkoi -68 ja jatkui (molempikätisenä) -71 saakka. Alunperin saatavana vain valkoisina (Ermine White) ja loppuvuotena myös muissa Ford AVO -väreissä (samat kuin Mexico ja RS1600 -malleissa). Ajovalot muuttuivat myös viimeisissä GT-tyyppisistä suorakaiteista pyöreiksi.[/quote
AINAKIN BBR-2 ON TUOTU SIVIILIAUTOKSI SEN MYI AUTO-LAMMINEN TAMPEREELTA