vanajalinnarálli

Kotimaan ralli- ja sprintkilpailujen ennakkopuinti, voittajaveikkaukset ja muu ennen kilpailua tapahtuva spekulointi.
Vastaa Viestiin
matti870
KV
KV

vanajalinnarálli

Viesti Kirjoittaja matti870 » 29.06.2004 15:55

mitäs piditte rallia ja olitteko ajamassa tai katsomassa komenteja kiitos
ja olitteko testipätkällä

kikka77
A-Junnu
A-Junnu

Re: vanajalinnarálli

Viesti Kirjoittaja kikka77 » 29.06.2004 20:45

Siis vanajsta silloin talvella... venaa niin mietin... Itse olin huollossa, pikkuveli ajamassa. Perheemme mielipide: Ihan peestä! Ajattaa nyt ralliautoja keskustan läpi himskutin kuuseen ja sieltä isoa tietä pitkin takaisin. Meillä auto teki tenät kakkospätkälle, oli siinä hiacella töitä hakea "kylän" toiselta puolelta traileri ja sitten viel selvittää kärry perässä kakkonen :evil: Säästyipä piikkikumit, kun tuotiin kärryllä takaisin :lol: Kaiken tämän lisäksi se tie sinne linnalle on aivan liian kapea sen kokoiseen tapahtumaan ja varsinkin automäärään nähden.
Meidän tiimissä harkitaan tosi tiukasti lähdetäänkö ensi vuonna (jos kisa järjestetään).

GreenSlide
Yleinen
Yleinen

Re: vanajalinnarálli

Viesti Kirjoittaja GreenSlide » 29.06.2004 22:36

matti870 kirjoitti:mitäs piditte rallia ja olitteko ajamassa tai katsomassa komenteja kiitos
ja olitteko testipätkällä
itse olin huoltamassa...ja ralli oli mielestäni ihan ok..testi ek ihan positiivistä..toivon että tämäkin ralli jatkaa kalenterissa..koska rallejahan ei koskaan ole liikaa...ps..koskaanhan kaikki ei ole täydellistä.. :lol:

whitedrivers
A-Junnu
A-Junnu

ihan hyvä

Viesti Kirjoittaja whitedrivers » 30.06.2004 12:27

istuin rallissa kartturina ja meidän autokunnan kohdalta asiat menivät aika nappiin ,myös järjestelyt pelasivat joten eipä valittamista. testi ek oli hyvä jotta sai vähän ajotuntumaa. piikit pysty vaihtamaan alle esim aika lähellä ek ykköstä jos halusi säästää renkaita ajamalla vanhoilla piikeillä tai kitkoilla osan siirtymää. Ja uskon että kunhan rallin järjestäjät saavat enemmän paikallista kokemusta niin vanajalinnaralli kehittyy tulevaisuudessa todella hyväksi. tiethän olivat mukavia ja monipuolisia.

Santtu
A-Junnu
A-Junnu

Viesti Kirjoittaja Santtu » 30.06.2004 13:57

Joo olis ne kaks ensimmäistä pätkää voinnu lähempänäkin olla niin ei olis tullu kiire kattoon kolmoselle hienoja suorituksia :lol:

muuten kiva kisa näin katsojan näkökulmasta.ja hyvät tiet

muut seurat vois muuten myydä saman hintasii reitti karttoja kuin vanajalinna-rallin myytiin (5e) :lol: tuli meinaan ostettua ihan kannatuksen vuoks :wink:

Vastaa Viestiin