mitäs piditte rallia ja olitteko ajamassa tai katsomassa komenteja kiitos
ja olitteko testipätkällä
vanajalinnarálli
- kikka77
- A-Junnu

Re: vanajalinnarálli
Siis vanajsta silloin talvella... venaa niin mietin... Itse olin huollossa, pikkuveli ajamassa. Perheemme mielipide: Ihan peestä! Ajattaa nyt ralliautoja keskustan läpi himskutin kuuseen ja sieltä isoa tietä pitkin takaisin. Meillä auto teki tenät kakkospätkälle, oli siinä hiacella töitä hakea "kylän" toiselta puolelta traileri ja sitten viel selvittää kärry perässä kakkonen
Säästyipä piikkikumit, kun tuotiin kärryllä takaisin
Kaiken tämän lisäksi se tie sinne linnalle on aivan liian kapea sen kokoiseen tapahtumaan ja varsinkin automäärään nähden.
Meidän tiimissä harkitaan tosi tiukasti lähdetäänkö ensi vuonna (jos kisa järjestetään).
Meidän tiimissä harkitaan tosi tiukasti lähdetäänkö ensi vuonna (jos kisa järjestetään).
- GreenSlide
- Yleinen

Re: vanajalinnarálli
itse olin huoltamassa...ja ralli oli mielestäni ihan ok..testi ek ihan positiivistä..toivon että tämäkin ralli jatkaa kalenterissa..koska rallejahan ei koskaan ole liikaa...ps..koskaanhan kaikki ei ole täydellistä..matti870 kirjoitti:mitäs piditte rallia ja olitteko ajamassa tai katsomassa komenteja kiitos
ja olitteko testipätkällä
- whitedrivers
- A-Junnu

ihan hyvä
istuin rallissa kartturina ja meidän autokunnan kohdalta asiat menivät aika nappiin ,myös järjestelyt pelasivat joten eipä valittamista. testi ek oli hyvä jotta sai vähän ajotuntumaa. piikit pysty vaihtamaan alle esim aika lähellä ek ykköstä jos halusi säästää renkaita ajamalla vanhoilla piikeillä tai kitkoilla osan siirtymää. Ja uskon että kunhan rallin järjestäjät saavat enemmän paikallista kokemusta niin vanajalinnaralli kehittyy tulevaisuudessa todella hyväksi. tiethän olivat mukavia ja monipuolisia.
- Santtu
- A-Junnu

Joo olis ne kaks ensimmäistä pätkää voinnu lähempänäkin olla niin ei olis tullu kiire kattoon kolmoselle hienoja suorituksia
muuten kiva kisa näin katsojan näkökulmasta.ja hyvät tiet
muut seurat vois muuten myydä saman hintasii reitti karttoja kuin vanajalinna-rallin myytiin (5e)
tuli meinaan ostettua ihan kannatuksen vuoks 
muuten kiva kisa näin katsojan näkökulmasta.ja hyvät tiet
muut seurat vois muuten myydä saman hintasii reitti karttoja kuin vanajalinna-rallin myytiin (5e)