Löytyy samat reiätSpoileri kirjoitti:zessa kirjoitti:
Eikös Webruissa ole niitä mitkänenytonnimeltään -tulppia, mitkä kun kiertää pois, niin näkyy läpät kolmesta pienestä reiästä, jos vaan tyhjäkäynnillä säätää ne oikeelle kohalle, kuten Lortoissa?
missä vika?
-
htr
- KV

- Viestit: 539
- Liittynyt: 08.05.2004 00:00
- Spoileri
- KV

- Viestit: 523
- Liittynyt: 24.02.2011 18:58
- Paikkakunta: Lemi
htr kirjoitti:Spoileri kirjoitti:Löytyy samat reiätzessa kirjoitti:
Eikös Webruissa ole niitä mitkänenytonnimeltään -tulppia, mitkä kun kiertää pois, niin näkyy läpät kolmesta pienestä reiästä, jos vaan tyhjäkäynnillä säätää ne oikeelle kohalle, kuten Lortoissa?
No niistähän tiiraamalla saa säädettyä synkron justiinsa kohilleen. Mitkä ne nyt muuten on nimeltään?
"Täysillä sisään ja paareilla ulos!!" (Saku Vierimaa)
Toyota Starlet 2T-B r.SS (tulossa 4T-B)
Toyota Corolla GT r.F (telakalla)
Toyota Starlet 2T-B r.SS (tulossa 4T-B)
Toyota Corolla GT r.F (telakalla)
-
Vieras
- JarmoYli
- B-junnu

- Viestit: 23
- Liittynyt: 26.01.2009 00:00
- Paikkakunta: Alahärmä
- JarmoYli
- B-junnu

- Viestit: 23
- Liittynyt: 26.01.2009 00:00
- Paikkakunta: Alahärmä
Jarrut laahaa päällä
10 hv katoaa tuosta vaan jos jarru vähänkin päällä..tai toisinpäin, vaatii 10hv enemmän kulkeakseen samoin kuin ennen jos vähänkin jarrut laahaa. Tehopenkis tämäkin on tullut testattua..
Renkaatkin vaikuttaa paljon, millä ajetaan..
Kerran kun vedettiin penkis Jyrängön katukiihd.kuplan konetta Viitalan Jorman kans 411,sen korissa, toinen takajarru veti jumiin, siihen katos 40 hv!!
Jos jarrut kunnossa escos, niin syttyä voi koettaa käännellä molempiin suuntiin, max ennakko kierroksilla noin 36 ast..ellei vaikutusta, niin sitten ne pääsuuttimet joita suurennitte ehkä liikaa..130-140 pääsuuttimet riittää jo pitkälle, olettaen että teillä on normaalinkokoiset sisäkurkut.
Renkaatkin vaikuttaa paljon, millä ajetaan..
Kerran kun vedettiin penkis Jyrängön katukiihd.kuplan konetta Viitalan Jorman kans 411,sen korissa, toinen takajarru veti jumiin, siihen katos 40 hv!!
Jos jarrut kunnossa escos, niin syttyä voi koettaa käännellä molempiin suuntiin, max ennakko kierroksilla noin 36 ast..ellei vaikutusta, niin sitten ne pääsuuttimet joita suurennitte ehkä liikaa..130-140 pääsuuttimet riittää jo pitkälle, olettaen että teillä on normaalinkokoiset sisäkurkut.
-
Vieras
- toyota1
- B-junnu

- Viestit: 41
- Liittynyt: 29.09.2004 00:00
Re: Jatkoa...
Roponator kirjoitti:Auton entisenä osakkaana kävin eilen kokeilemassa säätää tuota autoa.
Imusarjan tiivisteet vaihdettu kunnon paprutiivisteiksi.
Pääsuutinta ja ilmasuutinta isonnettiin.
Nokka on vakio ajoituksessa. Pitäisikö muuttaa, kun on tuplat?
Säädin sytytyksen ja auto käynnistyi nyt heittämällä!
Ongelmana et pakosarjassa tupsetta ja imusarjassa aivastelua. Kokeilin sytytyksellä hakea kohtaa jossa se asettuisi, mut ei se asettunut. Tupsaminen tapahtuu korvakuulolla kahdessa taimmassa pytyssä.
Venttiileistä sen ei pitäisi johtua koska ne on juuri hiottu.
Kierroksilla käydessä näiden kahden pakosarjat punahehkussa, etummaiset ei. Mietin pitäisikö tarkistaa kaasuläppien asennot? Sitten kun käyttää kierroksilla, niin kierrokset tippuu verkaisesti.
Laihalla ne kaksi pytyyä eli ilmaa liikaa saa. onko säädetty balanssi kohdalleen ja varmasti tiivisteet ehjät ja imusarja myös...
