Quaife 4.vaihteinen
- kent
- Yleinen
- Viesti:
Quaife 4.vaihteinen
suorakytkentalaatikko onpi kilpuris minkä hommasin,millä systeemillä porukka sellasella vaihtelee,hellää kaasua vai kytkimen kans vaiko ihan vaan raakana lykkiä menemään??
- pete1
- WRC
- Viesti:
Ei se kytky lootakaan kaikkea kestä! Veikkaan että 80% suorakytkennän omistajista käyttää kytkintä vaihtaessa.Näin ainakin minä!Mutta ns.happipaikoissa kytkintä ei yksinkertaisesti kerkiä käyttämään, tällöin kytky laatikko pelastaa ehkä mahdollisen tuhon.Aika harva mitä olen kuullut, sanoo vaihtavansa ilman kytkintä :D .
Lappu lattiaan ja NIMI LEHTEEN... www.kortesuo.com
- make76
Laatikko
Mulla oli kytkentä laatikko joku aika sitten, ja kyllä käytin kytkintä vaihtaessa. Kyllä se kestää käyttää ilmankin, mutta kytkentä palat kuluvat - jolloin huoltoväli lyhenee.
Minun mielestä on parempi käyttää kytkintä, ja happi paikassa raakana jos on pakko. Muista että siellä menee sitten mikä vaan vaihde päälle... Eli vaikka 5 - 1:lle.. Kone ei tykkää kivaa tuosta.
Minun mielestä on parempi käyttää kytkintä, ja happi paikassa raakana jos on pakko. Muista että siellä menee sitten mikä vaan vaihde päälle... Eli vaikka 5 - 1:lle.. Kone ei tykkää kivaa tuosta.