1.6 Kentti ei toimi
- foorttimies
- Trophy
- KV

- Viesti:
Tommonen vika ollut lähes noilla oireilla. Imuputki oli murtunut ja toimi pukissa ja sileellä tiellä, mutta kun tuli rynkytystä niin vain paheni. Vanha dieselmiesten kikka; laita kirkasta letkua imupuolelle väliin niin että näet sen (vaikka konepellin päälle) ja sitten kokeilemaan. Jos tule kuplia, niin ottaa ilmaa matkalta mukaan ja ei varmasti peli toimi...AL1 kirjoitti:Voisko vetää ilmoja jostain bensalinjaan??
- HBRteam
- KV

oletko mitannu Puristuspaineet?
ettei olis m-renkaat jumissa taikka poikki ja ajossa/rasituksessa seokset karkaa alakertaan.
entäs tulpat niitä on varmaankin kokeiltu uusilla?
mulla oli kerran Ohc jokkis autossa ja toimi moitteetta paikallaan kiersi ja kävi nätisti sitten kun lähti ajamaan niin ei pelannu ja oireet oli kuin ei saisi bensaa kokeilin eri suuttimilla eikä vaikuttanut (enkä nyt osannu siell paikanpäällä arvata että ne oli tulpat)
eli aina kun lähti ajaa lähti hyvin mutta sitten alko rötää
toiset tulpat niin alkoi pelittää.
kaikki sähköjohto hässäkät on kanssa kunnossa,eli ei ole mitään jatkoja yms hässäköitä mitkä ajossa/tärinässä tekis kiusaa?
mitä toi tarkoittaa että nokan pitäis olla kohdallaan mutta silti imu on 1,7mm edellä?
mites venttiilin välykset?nehän näissä kenteissä on suuret onko ne nokalle annetuissa mitoissa?
ettei olis m-renkaat jumissa taikka poikki ja ajossa/rasituksessa seokset karkaa alakertaan.
entäs tulpat niitä on varmaankin kokeiltu uusilla?
mulla oli kerran Ohc jokkis autossa ja toimi moitteetta paikallaan kiersi ja kävi nätisti sitten kun lähti ajamaan niin ei pelannu ja oireet oli kuin ei saisi bensaa kokeilin eri suuttimilla eikä vaikuttanut (enkä nyt osannu siell paikanpäällä arvata että ne oli tulpat)
eli aina kun lähti ajaa lähti hyvin mutta sitten alko rötää
toiset tulpat niin alkoi pelittää.
kaikki sähköjohto hässäkät on kanssa kunnossa,eli ei ole mitään jatkoja yms hässäköitä mitkä ajossa/tärinässä tekis kiusaa?
mitä toi tarkoittaa että nokan pitäis olla kohdallaan mutta silti imu on 1,7mm edellä?
mites venttiilin välykset?nehän näissä kenteissä on suuret onko ne nokalle annetuissa mitoissa?
- toyota1
- B-junnu

Re: 1.6 Kentti ei toimi
Mulla oli samanlaista oiretta niin helpotti puolanjohdon vaihto samalla laitoin uudet tulpan johdot ja tulpat
- peteracing
- KV

mulla meni kerran huollossa ne ilmanputsarien pellit väärinpäin ja korvausilma kanavat meni lähes tukkoon.. teki just samaa, paikallaan pelas ku kaasutteli,mut ajossa soppa loppu heti. tiä sit kuin kauan ois etitty vikaa ilman prokkolan seppoa 
power is nothing without control...
-
Frog
- WRC

Kärkisytkässä väli on todella tarkka ! 0,25mm toimii mulla parhaiten
P.S. ei ole laturia joten jänniten on aika matala.
P.S. ei ole laturia joten jänniten on aika matala.
- foorttimies
Kauan siinä meni mut nyt purinat on häipyny. Nokkien, kansien, pakosarjojen , kaasareiden ja kaiken muun vaihdettujen osien takaa löytyi niinkin pieni vika kun uusi pyörijä. Kahta eri virranjakajan koppaa tuli kokeiltua, mutta samalla pyörijällä. Nyt paikallaan käytetty (ehjästä autosta ), ja jo vain toimii!!
Kiitos kaikille!!!
Kiitos kaikille!!!