Pisimmät loikat.

Kuumimmat huhut, viimeisimmät juorut ralliin, sprinttiin, rallicrossiin, jokamiesluokkaan ja kaikkeen muuhun autourheiluun liittyen...
Tinke
WRC
WRC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tinke » 30.03.2005 12:19

Eikös Leustun maalihypylläkin ole joskus ollut huomiot? Muistelisin että ihan viimevuosinakin...
---------------------------
motorsporttraveller.net

henkka_ok
WRC
WRC

Viesti Kirjoittaja henkka_ok » 30.03.2005 17:25

Tinke kirjoitti:Eikös Leustun maalihypylläkin ole joskus ollut huomiot? Muistelisin että ihan viimevuosinakin...
Minkäs takia siinä olis ollu huomio? Onko se muka niin paha paikka?

Ei ole selvinnyt vaikka oon seitsemän vuoden sisään ollu ainakin neljästi viereisellä pellolla katsomassa... :D
Ei taitu!

SPH
Yleinen
Yleinen

Viesti Kirjoittaja SPH » 30.03.2005 20:23

Larppa kirjoitti:Pituudesta en tiedä, mutta ainakin korkealle mentiin ennen Urriassa. Ainakin tämän Mosqvist-parin kuvat on tainnu olla VM.ssä... Kai se jotain kertoo, että Urrian HYPPY on MM-sarjan ainut huomio mesta... :wink:
Ei kyllä ole ainoa huomiomesta! Ruotsissahan huomioita viljellään kuin pimeessä kisassa! Lesjöforsin hyppyvasen, Rämmenin maalipään hyppy ja vasen, Sundsjönin kiristyvä aukko-oikea, Fredriksbergin rotkovasen, Vargåsenin Mölderin paikka jnejne... RAC:ssa sama homma...

Saksassakin muistaakseni Kremerin paikassa on ko. onnettomuuden jälkeen ollut aina huomio... Ja "olin bongaavinani" San Remossakin viimeisenä vuonna yhden huomion eräässä linjavikatäysmiinusnyppyoikeessa, jossa takana oli satametrinen rotko, mutkassa nypyn takana paha rytky ja vauhtia miljoona (ei toiminut muuten, onneksi)...

Jokis
B-junnu
B-junnu

hypätään ruuhimäessä?!

Viesti Kirjoittaja Jokis » 03.04.2005 11:25

Kyllä se kuva ois hieno tuosta puhutusta loikasta. Laittakaa se nyt joku,ok? :roll:

Jokis
B-junnu
B-junnu

Viesti Kirjoittaja Jokis » 03.04.2005 11:28

... Siis se eskortin seiittemänkymmentä meetrinen!!!! :twisted:

leppis
WRC
WRC

Viesti Kirjoittaja leppis » 03.04.2005 18:33

Mites se 70-luvun (?) lopun Urria, missä silloisen Muuramen Autotalon juniori veti juuri kisakäyttöön tulleella Mirafiorilla notkon pohjalle. Olen joskus keskustellut aiheesta sen kartturin kanssa, mutta mitat ovat nyt hakusassa. Lehtikuvat olivat kokosivun mittaisia, ihme, että ovat hengissä.

Tinke
WRC
WRC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tinke » 07.04.2005 18:13

henkka_ok kirjoitti: Minkäs takia siinä olis ollu huomio? Onko se muka niin paha paikka?

Ei ole selvinnyt vaikka oon seitsemän vuoden sisään ollu ainakin neljästi viereisellä pellolla katsomassa... :D
Sehän tippuu ihan alta pois... Muistelen että oli ainakin viimeks huomio siinä kun samaisessa paikassa itse olin... Kankkunen tais muuten ajaa subarulla silloin ja muistan sen nähneeni Jussin incaarista silloin.
motorsporttraveller.net

Vastaa Viestiin