Pisimmät loikat.
- Tinke
- WRC
- Viesti:
- henkka_ok
- WRC
Minkäs takia siinä olis ollu huomio? Onko se muka niin paha paikka?Tinke kirjoitti:Eikös Leustun maalihypylläkin ole joskus ollut huomiot? Muistelisin että ihan viimevuosinakin...
Ei ole selvinnyt vaikka oon seitsemän vuoden sisään ollu ainakin neljästi viereisellä pellolla katsomassa... :D
Ei taitu!
- SPH
- Yleinen
Ei kyllä ole ainoa huomiomesta! Ruotsissahan huomioita viljellään kuin pimeessä kisassa! Lesjöforsin hyppyvasen, Rämmenin maalipään hyppy ja vasen, Sundsjönin kiristyvä aukko-oikea, Fredriksbergin rotkovasen, Vargåsenin Mölderin paikka jnejne... RAC:ssa sama homma...Larppa kirjoitti:Pituudesta en tiedä, mutta ainakin korkealle mentiin ennen Urriassa. Ainakin tämän Mosqvist-parin kuvat on tainnu olla VM.ssä... Kai se jotain kertoo, että Urrian HYPPY on MM-sarjan ainut huomio mesta...
Saksassakin muistaakseni Kremerin paikassa on ko. onnettomuuden jälkeen ollut aina huomio... Ja "olin bongaavinani" San Remossakin viimeisenä vuonna yhden huomion eräässä linjavikatäysmiinusnyppyoikeessa, jossa takana oli satametrinen rotko, mutkassa nypyn takana paha rytky ja vauhtia miljoona (ei toiminut muuten, onneksi)...
- Jokis
- B-junnu
hypätään ruuhimäessä?!
Kyllä se kuva ois hieno tuosta puhutusta loikasta. Laittakaa se nyt joku,ok? 

- leppis
- WRC
- Tinke
- WRC
- Viesti:
Sehän tippuu ihan alta pois... Muistelen että oli ainakin viimeks huomio siinä kun samaisessa paikassa itse olin... Kankkunen tais muuten ajaa subarulla silloin ja muistan sen nähneeni Jussin incaarista silloin.henkka_ok kirjoitti: Minkäs takia siinä olis ollu huomio? Onko se muka niin paha paikka?
Ei ole selvinnyt vaikka oon seitsemän vuoden sisään ollu ainakin neljästi viereisellä pellolla katsomassa... :D
---------------------------
motorsporttraveller.net
motorsporttraveller.net